Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
Att du är en lat lögnare kan jag inte göra mycket åt. Vad är det du inte förstår med att folk inte under några som helst omständigheter kan springa runt i ett eldinferno?
Bevisen för eldinfernot en sisådär 12 år efter 9/11 lyser ju allt jämt med sin feta frånvaro.
Vad har jag ljugit om??? Att jag inte orkar försöka hänga med i dina krumbukter och undanflykter när du blandar ihop saker är en annan fråga - du får väl vara glad och nöjd att du lyckas slingra dig ur en del av dina dumheter helt enkelt.
Eldinfernot du hela tiden tar upp var rätt länge sedan jag var med och diskuterade, då berättade jag för dig att det går mycket bra att stå ett par meter från en majbrasa, bredvid ett hus som brinner, hålla i handtaget på en stålkastrull med kokande vatten, arbeta med smält järn, stå på en stålbalk som är glödhet i andra änden etc. Du förstod det tydligen inte den gången, så mina förhoppningar att du begriper vanlig grundläggande fysik om jag förklarar det igen är väl minimala...
Du har däremot ljugit upprepade gånger vilket jag även bevisat - nu väntar vi alla ivrigt på att du presenterar dina senaste utlovade bevis på att 100% av de överlevande ögonvittnena har berättat att kärnan i wtc1 och wtc2 var helt oskadd! Du är fortfarande uppe i 0% - kom igen nu!!!