Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-28, 00:52
  #1
Medlem
Jag tror att USA/CIA visste att attaken skulle ske, men lät den ske för att komma åt mellanöstern. "This country is addicted to oil" är it citat George Bush sa flera gånger under de första kampanjerna.

Efter 9/11 var man väldigt snabba med att det var muslimerna som var ansvaraig, man var också snabba med att namge terroristerna och namnet mohammed (och i dess olika stavningar) användes ofta i all media, var detta en medveten psyops för att koppla namnet mohammed till något dåligt?

http://i.imgur.com/qdCuOIk.jpg Här används namnet i motsats i en intressant artikel.
Citat:
"With his high cheekbones, narrow eyes and long brown robe, Mr Bin Laden looks every inch the mountain warrior of mujahedin legend."

Jag ser just nu på http://www.youtube.com/watch?v=9-50TZf10do när tanken slog mig.
__________________
Senast redigerad av Zi 2013-12-28 kl. 01:10.
2013-12-28, 01:04
  #2
Medlem
se dokumentären Zeitgeist av Peter Joseph, en riktig tankeställare inom det här ämnet. Man inser direkt hur hela händelsen uppenbart var planerad av regeringen.
2013-12-28, 01:04
  #3
Medlem
csbillys avatar
varför rasa byggnaden rakt ner?
2013-12-28, 01:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr-cosmos
se dokumentären Zeitgeist av Peter Joseph, en riktig tankeställare inom det här ämnet. Man inser direkt hur hela händelsen uppenbart var planerad av regeringen.
Citat:
Ursprungligen postat av csbilly
varför rasa byggnaden rakt ner?

Sett och ja, jag ser helt klart möjligheterna med bomber!

Här tänkte jag att vi kanske kunde betänka och gärna samla ihop en sammanfattning hur vissa dokument kan sett ut, vad var en del av den psykologiska manipuleringen för att fullfölja allt?

Finns det kanske redan läckta dokument?
__________________
Senast redigerad av Zi 2013-12-28 kl. 01:16.
2013-12-28, 01:36
  #5
Medlem
sayyadina99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Sett och ja, jag ser helt klart möjligheterna med bomber!

Här tänkte jag att vi kanske kunde betänka och gärna samla ihop en sammanfattning hur vissa dokument kan sett ut, vad var en del av den psykologiska manipuleringen för att fullfölja allt?

Finns det kanske redan läckta dokument?

Om du är intresserad av psy-ops och de tekniska detaljerna kring 9/11 och andra "dåd", rekommenderar jag ett besök på den här sajten: SemptemberClues.Info

Edit: Okej, länken funkade inte plötsligt , men du kan ju googla det själv. Sajten finns kvar vad jag vet.
2013-12-28, 02:12
  #6
Medlem
skunkjobbs avatar
Kan alla låta bli att dra upp samma djävla smörja som redan har avhandlats tusen gånger i de befintliga trådarna om 11/9? Sen vore det ju snyggt om vi skrev datum på svenskt sätt i Sverige om ni inte menar något särskilt som hände den nionde november...

Ett gäng muslimer var förbannade på det de tyckte var det ogudaktiga USA och uppskattade inte USA:s närvaro i Mellanöstern. De tyckte det var en god idé att slå hårt med ett terroristangrepp som skulle sakna motstycke i historien, rakt mot ett antal byggnader med stort symbolvärde i USA. Inte alls svårt att greppa.
2013-12-28, 09:39
  #7
Medlem
Planerat för att få kontroll i över världen, med start USA. Det är den såkallade "NWO" som ligger bakom det hela, och det är inte alls som de flesta tror. Har du en aning om hur många lagar och konstitutioner som ändrats p.g.a. 911? Enkel google-sökning så får du svaret.

Jag har genomsökt fallet länge och kommit fram till att det är mycket större än vad de flesta tror.
Det finns så många olika teorier att det blir nästan omöjligt att ha koll på allt och DET är precis vad förövarna vill. De förvirrar oss med olika flygplansteorier, kapare, usama bin laden o.s.v. Allt sånt är BS! Lite sunt förnuft och vetenskap kan dock utesluta det flesta ganska omgående.

Hela 911-rapporten är påhittad.
En av de absolut viktigaste delarna av "hoaxet" var/är att få folket att tro att flygplan var inblandade.
Fake-vittnen i direktsändning hela 29st.
Därför bad de kändisar typ Seth Macfarlane, Mark Whalberg o.s.v. att gå ut och säga att de hade biljett till det planet som crasha.
Alla flygplan är American Airlines, då de är med på kuppen och ingen kan dubbelkolla om flygplanen ens existerar eller om de förstördes.
Det här kommer chocka många, men jag har fördjupat mig i fallet, har varit där och dessutom känner jag många från just Manhattan.
THERE WERE NO PLANES. Jag hade aldrig trott mig själv för ett årsedan men det hela har aldrig varit mer uppenbart.
Alla Nyhetskanaler i USA kontrollerades från samma station. Denna filmen har oförnekligt bevis. Den går alltså inte att motbevisa. Just det, filmen är bannad i USA.
MEDIA möjliggjorde hoaxet. ALLT FÖRKLARAS. 90min så får du koll på hur det gick till. Nej det var inga kapare med fällkniv.
Varsådoga! Bästa dokumentären: September Clues


Se September Clues. http://www.youtube.com/watch?v=aWl8mUSDIwU
Öppna ögonen eller fortsätt sova.
(om du har svårt att inse att det finns ett "shadow government" så är denna filmen ingenting för dig. Men WAKE UP)
Det finns viktigare saker än 911 att lägga energi på idag, även om det är ett bra "fall" för att få upp ögonen om "NWO" eller vad vi nu ska kalla dem.

Septemberclues.info är den mest detaljerade sidan om vad som hände den dagen, precis som sayyadina99 nämnde innan.
__________________
Senast redigerad av Coovex 2013-12-28 kl. 09:50.
2013-12-28, 19:13
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Planerat för att få kontroll i över världen, med start USA. Det är den såkallade "NWO" som ligger bakom det hela, och det är inte alls som de flesta tror. Har du en aning om hur många lagar och konstitutioner som ändrats p.g.a. 911? Enkel google-sökning så får du svaret.

Jag har genomsökt fallet länge och kommit fram till att det är mycket större än vad de flesta tror.
Det finns så många olika teorier att det blir nästan omöjligt att ha koll på allt och DET är precis vad förövarna vill. De förvirrar oss med olika flygplansteorier, kapare, usama bin laden o.s.v. Allt sånt är BS! Lite sunt förnuft och vetenskap kan dock utesluta det flesta ganska omgående.

Hela 911-rapporten är påhittad.
En av de absolut viktigaste delarna av "hoaxet" var/är att få folket att tro att flygplan var inblandade.
Fake-vittnen i direktsändning hela 29st.
Därför bad de kändisar typ Seth Macfarlane, Mark Whalberg o.s.v. att gå ut och säga att de hade biljett till det planet som crasha.
Alla flygplan är American Airlines, då de är med på kuppen och ingen kan dubbelkolla om flygplanen ens existerar eller om de förstördes.
Det här kommer chocka många, men jag har fördjupat mig i fallet, har varit där och dessutom känner jag många från just Manhattan.
THERE WERE NO PLANES. Jag hade aldrig trott mig själv för ett årsedan men det hela har aldrig varit mer uppenbart.
Alla Nyhetskanaler i USA kontrollerades från samma station. Denna filmen har oförnekligt bevis. Den går alltså inte att motbevisa. Just det, filmen är bannad i USA.
MEDIA möjliggjorde hoaxet. ALLT FÖRKLARAS. 90min så får du koll på hur det gick till. Nej det var inga kapare med fällkniv.
Varsådoga! Bästa dokumentären: September Clues


Se September Clues. http://www.youtube.com/watch?v=aWl8mUSDIwU
Öppna ögonen eller fortsätt sova.
(om du har svårt att inse att det finns ett "shadow government" så är denna filmen ingenting för dig. Men WAKE UP)
Det finns viktigare saker än 911 att lägga energi på idag, även om det är ett bra "fall" för att få upp ögonen om "NWO" eller vad vi nu ska kalla dem.

Septemberclues.info är den mest detaljerade sidan om vad som hände den dagen, precis som sayyadina99 nämnde innan.


Du kör med samma gamla vansinniga lögnaktiga rappakalja som blivit avslöjat och motbevisat säkert tusen gånger redan bara här i dessa trådar.

Ta inte ordet vetenskap i din mun för uppenbarligen har du ingen aning om vad vetenskap står för....
2013-12-28, 23:57
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Du är en PAJAS!!!!!! hahahahaha
Den, som sagt, GÅR INTE att motbevisa. Se den nån gång din fjolla. Om du inte har fattat det ännu så beror det på din oförmåga att tolka bevis, för det är fakta idag.

Du säger att September Clues är motbevisad flera gånger men där har du fel. INGEN, jag menar INGEN har motbevisat September Clues. Fega kräk som inte vågtar inse vilken värld vi lever i.
Blir så trött på alla korkade...
Jag vet inte vilken film/dokumentär du tror att du har motbevisat, men nu beter du dig bara som en nolla. Väx upp och förstå vad som sker.

Lev väl

Du avslöjar dig genom att du skriver som en halvfull fjortis....

September Clues är debunkad många gånger om sedan filmen kom, det är bara att googla på september clues debunk så får man mycket att läsa.

Men jag behöver inte ens se filmen för att fatta att den är ren skit full med samma gamla lögner som vanligt, det räcker att läsa vad du påstår om filmen för att fatta att den är full av skit och lögner.

Fakta är att det finns massor med oberoende opartiska ögonvittnen som fanns på plats och såg allt från alla håll när tornen träffades, och ut över det en massa andra stenhårda bevis som styrker den officiella förklaringen och krossar September Clues. Att du sen är för okunnig för att fatta det är ditt problem.
2013-12-29, 01:58
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Du avslöjar dig genom att du skriver som en halvfull fjortis....

September Clues är debunkad många gånger om sedan filmen kom, det är bara att googla på september clues debunk så får man mycket att läsa.

Men jag behöver inte ens se filmen för att fatta att den är ren skit full med samma gamla lögner som vanligt, det räcker att läsa vad du påstår om filmen för att fatta att den är full av skit och lögner.

Fakta är att det finns massor med oberoende opartiska ögonvittnen som fanns på plats och såg allt från alla håll när tornen träffades, och ut över det en massa andra stenhårda bevis som styrker den officiella förklaringen och krossar September Clues. Att du sen är för okunnig för att fatta det är ditt problem.

Hur jag lägger fram mina åsikter är irrelevant, bara det att du fokuserar på något sådant är bevis på att du inte riktigt vet vad du snackar om.

Länka vad som helst där Sept Clues har blivit debunkad (som i sin tur inte blivit debunkad)

Lyssna inte på DR Tinnitus, lyssna INTE på mig heller! Gör din egen research och kom fram till en logisk slutsats.
INGENTING har motbevisats hittills. Störande DIs-info trams från Dr Tinnitus... vad håller du på med? Skämmer ut dig mer och mer för varje mening.
Bli allmänbildad, ifrågasätt saker och ting och väx upp!
Jag har ifrågasatt ALLT en längre tid och fått distans till det hela, något som du är låååångt ifrån med dina teorier.

Det är din brist på intelligens som gör att du inte förstår September Clues. Tänk utanför boxen och länka gärna tina tama försök till debunk. Detta ska bli kul =)
__________________
Senast redigerad av Coovex 2013-12-29 kl. 02:02.
2013-12-29, 02:09
  #11
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Hur jag lägger fram mina åsikter är irrelevant, bara det att du fokuserar på något sådant är bevis på att du inte riktigt vet vad du snackar om.

Länka vad som helst där Sept Clues har blivit debunkad (som i sin tur inte blivit debunkad)

Lyssna inte på DR Tinnitus, lyssna INTE på mig heller! Gör din egen research och kom fram till en logisk slutsats.
INGENTING har motbevisats hittills. Störande DIs-info trams från Dr Tinnitus... vad håller du på med? Skämmer ut dig mer och mer för varje mening.
Bli allmänbildad, ifrågasätt saker och ting och väx upp!
Jag har ifrågasatt ALLT en längre tid och fått distans till det hela, något som du är låååångt ifrån med dina teorier.

Det är din brist på intelligens som gör att du inte förstår September Clues. Tänk utanför boxen och länka gärna tina tama försök till debunk. Detta ska bli kul =)

http://www.11-septiembre-2001.biz/Do...emberclues.pdf är ett exempel på hur September clues inte har det utan är spekulationer och tolkande av dåliga pixelgörstörda klipp.
2013-12-29, 02:18
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
http://www.11-septiembre-2001.biz/Do...emberclues.pdf är ett exempel på hur September clues inte har det utan är spekulationer och tolkande av dåliga pixelgörstörda klipp.

Som sagt, SE FILMEN och jämför vilka förklaringar som är mest trovärdiga? Länken du skicka är ju ett skämt... flinar seriöst åt många förklaringar. Sen är det Anthony Lawson (OMG!) har du sett hans horribla försök till debunk på YT? Kan vi få en vettig referens?
Du kan bara inte inse att SC visar hur det gick till eller?
Tror du på 911-rapporten också? Herregud, hur blåögd kan man va.
Fortsätt med vettiga debunks... Det var ett gott försök till debunk... SC innehåller fortfarande 300 andra saker som inte din lilla länk går igenom.... KOM IGEN NU!
__________________
Senast redigerad av Coovex 2013-12-29 kl. 02:22.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback