2014-01-15, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Han va alltså en bra polare till dig, du vill aldrig mer se aset? Men du stöttar mer än gärna "hans" vidriga grupp på Facebook? - ja du vet gruppen där alla parasiter som stöttar en vidrig mördare hänger?

Rätt vidrigt att människor öppet sitter i en sådan grupp och stöttar en människa som är så fruktansvärt vidrig. Att stötta en person efter en sådan handling säger ganska mycket om hur personerna som gör det själva är funtade. Usch!

jag är inte med i hans jävla grupp!!!!!!! vart har du fått d ifrå
Citera
2014-01-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
vad heter gruppen ?
Citera
2014-01-15, 18:59
Medlem
Citat:
vafan dra in bruno i detta för ? han har la inte gort nått mer än att tro att hans pöjk inte döat nån vicken farsa skulle tro detta om sin unge, och ja fattar inte va fan i tjatar om tattare för hele tin e alla som döar nån tattare elle, då finns d många av den sorten i detta land isåfall

Bruno har vetat om detta hela tiden !!!! Det ska du ha jävlit klart för dig !!!
Träffade Bruno i höstas på en tillställning när han stod och skrävlade om att "Riktiga karlar slåss med knivar"... inte med nävarna"
Han hånskrattade och verkade ganska påverkad och totalt fuck off !!
Hans sambo Gun stod brevid och bara skrattade

Det dröjer nog inte länge förrän "pappsen" är inom lås o bom igen
Citera
2014-01-15, 19:43
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haribomuppen
Vart får man tag på FUP och vad kostar den?!
Ring och fråga http://www.skaraborgstingsratt.domstol.se/Om-oss--/Kontaktinformation/
Citera
2014-01-15, 19:58
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av privatspanarna
vad heter gruppen ?

https://www.facebook.com/groups/117570384953992/

Noterar att en hel del gått ur gruppen sedan jag kollade sist.
Senast redigerad av Rebellion79 2014-01-15 kl. 20:05.
Citera
2014-01-15, 20:27
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Med tanke på de nedanstående inläggen som du gjort tidigare i tråden så är det inte så konstigt om alla tror att du har varit med i den gruppen.
Citat:
Jag tillhör ingen av delerna men ja kan inte tänka mig att henke gort detta så därför står jag kvar som hans eviga polare

Citat:
'På va sätt har ja skrivit att misstänkte Gm e slut i huvet? jag har skrivit att jag håller fast vid henke för han e oskyldi

Citat:
Jag hoppas och tror att d inte e rätt GM för d vore för jävlit då dom e släkt och jag e vän med båda.

Jag vet inte vad man skall säga om dig och dina inlägg här i tråden. Hur känns det att HELA tiden ha stöttat ett svin som Henrik, för att nu helt plötsligt inte vara hans BFF längre? Jag skulle skämmas om jag vore du.
Citera
2014-01-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arrowscaup
Bruno har vetat om detta hela tiden !!!! Det ska du ha jävlit klart för dig !!!
Träffade Bruno i höstas på en tillställning när han stod och skrävlade om att "Riktiga karlar slåss med knivar"... inte med nävarna"
Han hånskrattade och verkade ganska påverkad och totalt fuck off !!
Hans sambo Gun stod brevid och bara skrattade

Det dröjer nog inte länge förrän "pappsen" är inom lås o bom igen

Vet du va ? d tror ja ente ett jävla skit på
Citera
2014-01-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Med tanke på de nedanstående inläggen som du gjort tidigare i tråden så är det inte så konstigt om alla tror att du har varit med i den gruppen.

Jag vet inte vad man skall säga om dig och dina inlägg här i tråden. Hur känns det att HELA tiden ha stöttat ett svin som Henrik, för att nu helt plötsligt inte vara hans BFF längre? Jag skulle skämmas om jag vore du.

ja skulle skämmas om ja va du, var har ja skrevet att ja vart me i nån grupp ? och ja har inte skrivet på länge för ja tyckte att d va för jävlit när ja fick reda på att han va skyldi te detta sinnesjuka brott.
tror du att din polare sulle kunna göra nått sånt här ? ja trodde inte d men tydligen kan vem som helst göra va som helst
Citera
2014-01-15, 20:57
Medlem
Mr-Mums avatar
Ja, det var väl Harbone o Jonnybee (?), o förstås pappa Bruno, som var så totalt övertygade om HHs oskuld. Hardbone har ju börjat posta igen, men vad hände med Bruno o JohnnyBee? Sitter de inne eller är de inte längre lika övertygade i sin tro?
Citera
2014-01-15, 20:58
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
https://www.facebook.com/groups/117570384953992/

Noterar att en hel del gått ur gruppen sedan jag kollade sist.

HH hade väl en egen grupp också? "Vi som stöttar Henrik", eller något liknande?
Citera
2014-01-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Ja, det var väl Harbone o Jonnybee (?), o förstås pappa Bruno, som var så totalt övertygade om HHs oskuld. Hardbone har ju börjat posta igen, men vad hände med Bruno o JohnnyBee? Sitter de inne eller är de inte längre lika övertygade i sin tro?

Sök på deras nick.
Finns en förklaring till att en av dem inte skriver iaf.
Citera
2014-01-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Och som det tidigare har frågats, om det kommer fram att han har gjort detta kommer du då att fortsätta vara hans polare? Nu menar jag klockrena bevis som inte går att förneka såsom DNA, mordvapen m.m. Antar att du kommer det med tanke på att du skriver "hans eviga polare".

Citat:
svar ja

Tur för HH att han har sina "eviga polare" iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här