2013-11-06, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Jag säger endast att där varit en person som tidigare skrivit i tråden men fått sitt inlägg borttaget

Jag läste det med.

Citat:
Person var ganska trött på dig och var redo att möta upp dig tillsammans med vänner för att slippa ta allt via datorskärmar????????

Då var det inte så roligt längre. Plötsligt hade man inte sett meddelandet utan då var han ute i garaget och mekade med mopeden

Citat:
Han sa även att ifall du nu kände Henrik såpass bra så kunde du också fråga honom vad han tyckte om Örfilsleken och vad vi gjorde honom med toalettpappret då vi satt ihop

Citat:
Det är synd att dem tagit bort inlägget och nej ja känner honom inte GM?! men behövs det för att inse att människan är sjuk????

Att Henke är sjuk är nog ingen större hemlighet. Skönt i varje fall att fler tycker att han sitter bra där han sitter. Jag tror inte han kommer hamna på kåken utan rätts psyk. Förhoppningsvis kommer att ut som ett vrak efter herrans massa år, oförmögen att skada någon mer stackare.
Citera
2013-11-07, 11:13
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Jag läste det med.

Då var det inte så roligt längre. Plötsligt hade man inte sett meddelandet utan då var han ute i garaget och mekade med mopeden

Att Henke är sjuk är nog ingen större hemlighet. Skönt i varje fall att fler tycker att han sitter bra där han sitter. Jag tror inte han kommer hamna på kåken utan rätts psyk. Förhoppningsvis kommer att ut som ett vrak efter herrans massa år, oförmögen att skada någon mer stackare.
Har han inte varit anpassad i samhället innan lär det nog bli svårare att bli det efter en lång tid på rättpsyk tyvärr !
Citera
2013-11-07, 11:55
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Har han inte varit anpassad i samhället innan lär det nog bli svårare att bli det efter en lång tid på rättpsyk tyvärr !

Jag kan bara hålla med Atlas.
Såvida de inte över medicinerar honom med elefant-stark medicin, tills han sitter och lallar med till disney musik som inte spelas, och stirrar rakt ut i tomma luften. Ofarlig, ovetandes, i en resa till ett land han aldrig kommer åter från.

Medicinsk lobotomi
Citera
2013-11-09, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnocentOkeke
Dog gubben så finns det ju ett Kausalt samband mellan Hs handlande och gubbens död. Lider du av hjärnröta eller?

Svar :Nej han do inte och har ingen hjärnröta heller.
Citera
2013-11-13, 13:36
Medlem
Någon mer som hört rykten att de skyller på varann? Medveten strategi för att komma lindrigare undan? Eller skyller GM på medhjälpare för att slippa ensam ta skulden för mordet?
OBSERVERA att inga namn på GM eller medhjälpare spekuleras i av mig.
Citera
2013-11-15, 13:46
Medlem
Är häktningen förlängd (igen) eller har de väckt åtal idag?
Citera
2013-11-15, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Är häktningen förlängd (igen) eller har de väckt åtal idag?

http://www.skovdenyheter.se/artikel/40701/atal-for-gabrielmord-drojer

Hittade själv.
2 veckor till alltså.
Hur lång tid brukar en förundersökning ta? Någon som har mer koll än mej på det?
Citera
2013-11-15, 22:00
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
http://www.skovdenyheter.se/artikel/40701/atal-for-gabrielmord-drojer

Hittade själv.
2 veckor till alltså.
Hur lång tid brukar en förundersökning ta? Någon som har mer koll än mej på det?
Det är helt omöjligt att svara på. Allt från två veckor upp till ett år eller längre.
Citera
2013-11-16, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Det är helt omöjligt att svara på. Allt från två veckor upp till ett år eller längre.

Oj, då är det lika bra att inte förvänta sig nått innan nyår då kanske. :/
Citera
2013-11-20, 10:38
Medlem
Zizzla163s avatar
Bara jag som hört att H ska ha erkänt mordet på G?
Citera
2013-11-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Bara jag som hört att H ska ha erkänt mordet på G?

Nej, det är inte bara du som hört den informationen.
Citera
2013-11-21, 11:18
Medlem
Zizzla163s avatar
Är det sant då?
Polisen borde väl inte få gå ut med sånt till tex anhöriga till G?

Elle..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in