2013-10-10, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
En stilla undran ställd till hardbone:

Om det nu skulle bevisas utom allt rimligt tvivel att den häktade är mördaren, försvarar du honom ändå och säger dig vara "stolt att vara hans vän"?

Du säger ju dig ha varit vän med BO också - hur tror du att DU får BO:s släkt att känna då?

om d skulle va så jävligt så vet jag inte vad jag känner eller gör kände bara gabbe av dom på den sidan och hans lillebror david litegranna
Citera
2013-10-10, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Jag hoppas och tror att d inte e rätt GM för d vore för jävlit då dom e släkt och jag e vän med båda.
Tycker inte heller det är alltför intressant att dra in någonderas släkt, men du verkar ha hamnat med en fot i vardera lägret.

Om du vill visa din döde väns närmaste familjs släkt någon som helst respekt, verkar det inte så vettigt att försvara den som mest troligt dödat honom?
Citera
2013-10-10, 02:16
Medlem
Citat:
Tycker inte heller det är alltför intressant att dra in någonderas släkt, men du verkar ha hamnat med en fot i vardera lägret.

Om du vill visa din döde väns närmaste familjs släkt någon som helst respekt, verkar det inte så vettigt att försvara den som mest troligt dödat honom?

Jag tar inte avstånd från henke innan det e bevisat att han gort d och om d skulle va så jävligt så kan ja inte svara på vad ja gör då isf, men han e min riktiga vän mot mig har han alltid vart hygglo o reko på alla vis jag kände gabbe men inte alls på samma vis och hans syskon känner jag inte bara pratat lite med david en gång när jag va ute och åkte ihop med henke
Citera
2013-10-10, 11:06
Medlem
--RespeCt--s avatar
Citat:
En stilla undran ställd till hardbone:

Om det nu skulle bevisas utom allt rimligt tvivel att den häktade är mördaren, försvarar du honom ändå och säger dig vara "stolt att vara hans vän"?

Du säger ju dig ha varit vän med BO också - hur tror du att DU får BO:s släkt att känna då?

Har du verkligen missat att BO´s släkt är den MISSTÄNKTA GM´s släkt?
Citera
2013-10-10, 11:12
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
och du har tidigare i tråden berättat om hela släktskapet precis som du känt dom hur länge som helst, så d e nog dig d e synd om

att inte du hoppas och tror att han inte gort d förstår jag för jag har ju sett att du har agg till honom även iandra trådar än denna, och ja jag e stolt över att ha en sån vän som honom och det va jag även över gabbe och jag fäller inga krokodiltårar vilket du skulle göra om du faca henke skulle vilja se & höra dig kalla honom as irl
tänk på all släkt han har som e fria du vet att iaf en är en bikerkille som henke hade en satans respekt för fast han gilla henke
jaja man kan ju ha respekt för olika typ av människor ! och kan bara säga att de ovannämnda vinner inget i längden ,tyvärr lär de flesta hamna bakom lås o bom förr eller senare !
Citera
2013-10-10, 18:31
Medlem
Citat:
och du har tidigare i tråden berättat om hela släktskapet precis som du känt dom hur länge som helst, så d e nog dig d e synd om

att inte du hoppas och tror att han inte gort d förstår jag för jag har ju sett att du har agg till honom även iandra trådar än denna, och ja jag e stolt över att ha en sån vän som honom och det va jag även över gabbe och jag fäller inga krokodiltårar vilket du skulle göra om du faca henke skulle vilja se & höra dig kalla honom as irl
tänk på all släkt han har som e fria du vet att iaf en är en bikerkille som henke hade en satans respekt för fast han gilla henke

hmpf? Följ den här tråden under som senaste veckorna och kan även jag säga att du precis gjorde bort dig...... H*nrik som varken var en person kapabel till att begå ett våldsbrott samt lämnat sin "mörka"
liv bakom sig skulle väll aldrig göra något emot någon.....? Ganska så komiskt att även du precis intygade att misstänkta GM är slut i hela huvudet.....
Citera
2013-10-10, 18:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Sluta chatta, tack.
/Moderator
Citera
2013-10-10, 19:58
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Vad du hoppas och tror tar nog ingen annan än du hänsyn till. Precis som de krokodiltårar du fäller när du skriver att du är vän med båda. JaJa, Henrik måste ju vara en riktig vän att ha, är du verkligen stolt över att kalla han din vän? Suck.

Henrik Holmdahl kommer garanterat att fällas för detta vidriga brott. Han har ju dessutom gång på gång bevisat att han är mer än kapabel till att utföra brott som detta. Jag hoppas verkligen att det aset får livstid och inte en dag mindre.
Alltså, det är ju mycket troligt att Henrik Holmdahl är skyldig, men du har ju inte den blekaste aning om vad för slags bevis polisen besitter. Definitivt så kan du inte "garantera" att han fälls.
Citera
2013-10-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
hmpf? Följ den här tråden under som senaste veckorna och kan även jag säga att du precis gjorde bort dig...... H*nrik som varken var en person kapabel till att begå ett våldsbrott samt lämnat sin "mörka"
liv bakom sig skulle väll aldrig göra något emot någon.....? Ganska så komiskt att även du precis intygade att misstänkta GM är slut i hela huvudet.....
'På va sätt har ja skrivit att misstänkte Gm e slut i huvet? jag har skrivit att jag håller fast vid henke för han e oskyldi
Citera
2013-10-10, 20:12
Medlem
Citat:
'På va sätt har ja skrivit att misstänkte Gm e slut i huvet? jag har skrivit att jag håller fast vid henke för han e oskyldi

Du har skrivit att du vill se personen ifrån forumet faca Henke. ( Varför skulle personen då gråta??? Henrik är ju så snäll enligt dig ? )

Oskyldig ? Tror knappas polisen anhåller / därefter häktar en människa utan bevisning? Godtagen häktes förhandling, vilket också säger en del om bevisning och misstanke i fallet ,
Citera
2013-10-10, 20:14
Medlem
Citat:

Glömde även tillägga att står du fast vid att Henrik är häktad oskyldig så är du antagligen lika felvriden som honom alt hjärntvättad eller rädd för någonting.
Citera
2013-10-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --RespeCt--
Har du verkligen missat att BO´s släkt är den MISSTÄNKTA GM´s släkt?
Uttryckte mig luddigt men det var sent på nattkröken, ursäkta

Menade familj (syskon, tjej, son), inte "släkt" - i den delen iaf som misstänkt GM tillhör, den verkar hålla honom om ryggen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in