2014-01-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Critage
Är det någon som kan komma över bilden som HH tog?

varför tar man en bild? vem skulle han bevisa den bilden för att han hade dödat gabbe?

något är skumt just varför tar man en bild som "trofé"

Är du helt jävla rubbad i pannbenet? Skulle du vilja att
någon skulle lägga ut bilder på ditt barn/ vän / syskon m.m i det tillståndet? Sinnessjukt förfan!
Citera
2014-01-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Det kan nog stämma men borde inte de slagit vett i horungen tycker du?
Att bruno förskjutit sin son är väl självklart?

vet inte men slår du vett i andras ungar ? då borde no fan du undersökas åxå

Citat:
Ursprungligen postat av scip
Upplysningsvis så har det framkommit i forskning och fallstudier på svenska sk tattare med en övervägande inavel att dom individerna oftare förekommer i våldshandlingar och kriminalitet än övrig befolkning På grund av sina genetiska defekter! varvid sverige hade som laglig rätt att så sent som en bit in på femtiotalet begränsa deras fortplantning genom att utöva lobbotomi och tvångskastrering på mentalsjukhus och att deras barn på barnhemmen blev tatuerade med en blå prick vid näsroten för att kunna särskilja dom från övriga barn.

när du sa prata i nått som du tror dig veta nått om så får du nog läsa på lite , för tvångskastrering fanns änna in på 70-talet
tycker d e så jävla möe tjat om att dom e tattare å att d e fel på dom genetiskt! d finns nog lika mycke svensson som e gentiskt felaktia bl.a du värkar d som, henke har gort bort sig fullständit men d e d väl inte fel på alla resande folk för elle ?
Citera
2014-01-15, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn89
någon skulle lägga ut bilder på ditt barn/ vän / syskon m.m i det tillståndet? Sinnessjukt förfan!

ja håller me och så säger dom att d e fel i huvet på alla tattare som e ett populärt ord, den männskan e väl sjuk om nån som vill se ett kort på en männska som håller på att dö
Citera
2014-01-15, 15:44
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Nejmen, duktig du är! Försöker du leka smart och låtsas att du kommit på att du förstår att jag är en anhörig till Gabriel? Läs mitt inlägg igen och läs de nedersta.. Jag ser det som en självklarhet att folk förstår att jag är det!

Det var mer riktat till hen som hade svarat dig. Iom att hen skrev att tattare är kusinknullare. Tänkte att det kunde vara bra för hen att känna till att även resten av släkten är tattare, inte bara gm o hans far...
Citera
2014-01-15, 15:49
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn89

Instämmer.
Dessvärre kommer det eventuellt hamna här ändå som en del av FUP om någon lägger ut det.
Citera
2014-01-15, 15:53
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scip
Upplysningsvis så har det framkommit i forskning och fallstudier på svenska sk tattare med en övervägande inavel att dom individerna oftare förekommer i våldshandlingar och kriminalitet än övrig befolkning På grund av sina genetiska defekter! varvid sverige hade som laglig rätt att så sent som en bit in på femtiotalet begränsa deras fortplantning genom att utöva lobbotomi och tvångskastrering på mentalsjukhus och att deras barn på barnhemmen blev tatuerade med en blå prick vid näsroten för att kunna särskilja dom från övriga barn.

Vill bara understryka att tråden inte handlar om politiska åsikter ras skillnader, förlegade regler och samordningar som gällde på 50 talet.
Har du något att tillföra tråden?

ON topic;

När börjar rättegången någon som vet?
Citera
2014-01-15, 15:54
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79

När börjar rättegången någon som vet?

22, 23, 24 och 27/1 är den planerad att hållas.
Citera
2014-01-15, 16:32
Medlem
activitys avatar
Men detta ärendet var väl planerad? Tyckte jag läste i NLT i går att gärningsmännen hade planerat detta!, och även om man inte Planerar att döda ngn men ändå gör de ska de väl fan va mord,

Dråp är i min värld om man är i bråk kanske o råkar putta ner offret så han råkar slå i bakhuvudet i en storsten eller trottearkant, DÅ ÄRE DRÅP i min värld, Inte att man har kniv på sig och hugger ett antal gånger.

Var ju även ett annat mord i Lidköping 2010 eller vad de var, Han dömdes ju för dråp, vafan varför går han ens me kniv kan man ju undra...
Citera
2014-01-15, 16:38
Medlem
Någon som sitter på FUP?
Citera
2014-01-15, 17:09
Medlem
Nån som har målnr ? så ska jag se om jag kan få ut den !
Kostar den alldeles för mycket så skiter jag i det
Skulle gärna vilja läsa den, tror det finns mycket intressant att läsa i den !!!!
Citera
2014-01-15, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
henke va en bra polare till mig men nu vill ja aldrig se aset igen och inte fransson heller för den delen

Han va alltså en bra polare till dig, du vill aldrig mer se aset? Men du stöttar mer än gärna "hans" vidriga grupp på Facebook? - ja du vet gruppen där alla parasiter som stöttar en vidrig mördare hänger?

Rätt vidrigt att människor öppet sitter i en sådan grupp och stöttar en människa som är så fruktansvärt vidrig. Att stötta en person efter en sådan handling säger ganska mycket om hur personerna som gör det själva är funtade. Usch!
Citera
2014-01-15, 17:52
Medlem
Vart får man tag på FUP och vad kostar den?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in