2014-02-07, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Jag kastar ingen skit på henne utan skriver bara som det är helt enkelt, Jag tycker att hela denna tråden handlar om att kasta skit på Bruno ! folk sitter och blandar in Roger .R och Romano mc ! vad faan skulle ett försök till mc klubb ha med detta att göra ? och vad jag vet så är väl Bruno vän med en del i den sunk klubben.
Så det är okay att kalla GM:s mor för knarkare och alkis, medan hans far är en hyvens kille som missförståtts av världen?
Citera
2014-02-07, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essemmenn
Så det är okay att kalla GM:s mor för knarkare och alkis, medan hans far är en hyvens kille som missförståtts av världen?

Han har nog inte missförståtts av värden , men jag tycker att när en människa sonat sina brott och bytt livsstil så ska väl inte alla sitta och kasta skit på honom!
Tänk om detta knäcker honom ! och får honom att börja med skiten igen då är det nog en hel del människor som får se sig över axeln, och varför denna uppståndelse över henkes morsa ? det är väl hon som haft vårdnaden över henke när Bruno suttit inne och det fixa hon ju tydligen inte! pg.a knark och alkohol.
Citera
2014-02-07, 01:15
Medlem
Citat:
Han har nog inte missförståtts av värden , men jag tycker att när en människa sonat sina brott och bytt livsstil så ska väl inte alla sitta och kasta skit på honom!
Tänk om detta knäcker honom ! och får honom att börja med skiten igen då är det nog en hel del människor som får se sig över axeln, och varför denna uppståndelse över henkes morsa ? det är väl hon som haft vårdnaden över henke när Bruno suttit inne och det fixa hon ju tydligen inte! pg.a knark och alkohol.
Så var det dags att börja hota igen: "...då är det nog en hel del människor som får se sig över axeln"

Är det inte dags "hardbone" startar en ny tråd? Irrelevant det han tjatar om, och tycker han folk pratar illa om idolen, så kan han ju själv sluta älta.

GM bakom lås och bom, sidekick ute, dom den 10 feb - det är väl frågan?
Citera
2014-02-07, 01:52
Medlem
Citat:
Jag kastar ingen skit på henne utan skriver bara som det är helt enkelt, Jag tycker att hela denna tråden handlar om att kasta skit på Bruno ! folk sitter och blandar in Roger .R och Romano mc ! vad faan skulle ett försök till mc klubb ha med detta att göra ? och vad jag vet så är väl Bruno vän med en del i den sunk klubben.

Öhhhh !! Var eller Vem i tråden har tagit upp eller överhuvudtaget blandat in Romano MC ???
Dom har väl inte med detta att göra, inte RR heller

Blanda inte in dessa som inte överhuvudtaget har med detta hänsynslösa mord att göra !!!
Inte HH Mamma heller, men BH vet mer än både du, jag och många andra vad som hände !!!
Inte fan pratade dom om hur "vädret va i Lidköping" JUST DÅ i flera minuter !!!!!!

Det finns säkert en forumtråd här på FB gällande Romano Mc så lägg dina åsikter där istället !!

Eller så skapar du en ny tråd gällande BH !! Tolka det som du vill ...
Citera
2014-02-07, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arrowscaup
Öhhhh !! Var eller Vem i tråden har tagit upp eller överhuvudtaget blandat in Romano MC ???

Blanda inte in dessa som inte överhuvudtaget har med detta hänsynslösa mord att göra !!!
Inte HH Mamma heller, men BH vet mer än både du, jag och många andra vad som hände !!!
Inte fan pratade dom om hur "vädret va i Lidköping" JUST DÅ i flera minuter !!!!!!

Det finns säkert en forumtråd här på FB gällande Romano Mc så lägg dina åsikter där istället !!

Om du tar och läser alla inlägg i tråden så är det ju endast några sidor sedan som det skrevs att rRoger . R kanske tar hand om Bruno nu ! så läs allt innan du kommer med dina åsikter!
och varför har inte mamma med detta att göra ? när Bruno har det! enligt små avskum som dig.
Jag har inga åsikter att lägga på någon tråd om romano mc en wannebee klubb full med kåkfarare hahaha ne den klubben kan du vårda själv.
Citera
2014-02-07, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essemmenn
Så var det dags att börja hota igen: "...då är det nog en hel del människor som får se sig över axeln"

Är det inte dags "hardbone" startar en ny tråd? Irrelevant det han tjatar om, och tycker han folk pratar illa om idolen, så kan han ju själv sluta älta.

GM bakom lås och bom, sidekick ute, dom den 10 feb - det är väl frågan?

Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Det bästa du kan göra är att sluta svara hardbone och bara ignorera h*ns inlägg. H*n har skrivit lika korkat enda sen h*ns första inlägg i denna tråd. Stackarn förstår nog inte bättre, eller så trollar h*n.

jag har inte hotat det är uppenbarligen du som lider av lågt iq så du inte förstår svenska! jag skrev att om han börjar med skiten igen så är det nog en hel del människor som får se sig över axeln! va är det du inte förstår?

Jag förstår nog mer än du någonsin kommer göra ! men va faan menar du med att jag trollar ? skriv på vuxensvenska och inte med ord som bara du och din omgivning använder i väldigt konstiga sammanhang.
Citera
2014-02-07, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arrowscaup

detta står för bara några sidor sedan, jag kanske ska prata med Rogge och se vad han tycker om detta.

Gabriels syster har ju skapat en facbooksgrupp som heter
Lås in Gabriels mördare på livstid.
I den gruppen finns ju fd Presidenten Roger Rosenqvist i Romano.

Betyder detta att Bruno bör passa jävligt noga?
Citera
2014-02-09, 19:33
Medlem
Kan någon vänlig själ här uppdatera i morgon om vad domen blev? Jobbar hela dan och kvällen...
Citera
2014-02-10, 08:54
Medlem
någon som vet när ?
Citera
2014-02-10, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pottsorken
någon som vet när ?

Domar brukar finnas tillgängliga kl. 11 angivet datum.
Citera
2014-02-10, 11:16
Medlem
14 respektive 2 år.
Citera
2014-02-10, 11:16
Moderator
KomissarieBecks avatar
Domen blev 14 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera