Citat:
Ursprungligen postat av
kevin2007
ORKA!!!! Just sådana här inlägg som jag syftade på. "Han råkade ju inte befinna sej på fel plats vid fel tillfälle precis." Ja jisses vilken sympati det visas här..

Vad var fel med det inlägget?
Nu var det ju trots allt inte så att han befann sig på fel plats vid fel tillfälle, utan det var hans val av livsstil, drogmissbruk och beblandning av andra kriminella som gjorde att han utsattes för detta tragiska brott. Att komma och påstå att G var en människa som levde ett liv som gjorde att han inte själv utsatte sig för sådana här saker är ju bara löjligt, och jag tror nog att du inser det om du tänker efter. Hoppas det i alla fall.
Sen om hans släkt och närstående läser detta och far illa, så är det ju ett stalltips att helt enkelt sluta läsa denna tråd. Titta på hela G´s släkt, så inser du ju att de inte heller är några duvungar. Den hänsyn som alla inblandade i detta brott har visat oss andra svenskar när de gjort sina kriminella handlingar, den hänsyn blir de visade nu i denna tråd. De har ju alla gett fullständigt fan i alla sina BO när de begått sina brott, och nu skall helt plötsligt hela världen visa dem hänsyn? Det kommer aldrig hända.
G's barn är den enda som jag verkligen lider med här. Den stackaren har ju inte valt sina släktingar. Nej den kotten är det verkligen synd om. En lite ljuspunkt i detta är ju att ingen av oss behöver vara orolig för att hen far illa av vad som står i denna tråd, för om jag förstått det hela rätt så är ju hen alldeles för liten för att kunna läsa än.