2013-12-15, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Satt längst bak i klassrummet och rökte Glenn och drack en hoopers Hooch i 9:an.

Dig fick man akta sig för med andra ord
Citera
2013-12-18, 12:16
Medlem
Ssadulistens avatar
Kom ihåg att nån gång i 9an så kom det en bög till våran klass och skulle prata å så.
Då frågade jag :"Vill du ha hjälp med att bota din sjukdom?"

Ja, kul var det men jävvlar vad skäll man fick
Citera
2013-12-21, 23:09
Medlem
Haha, kommer ihåg nån gång under högstadiet, tror det var 7:an eller 8:an så hade vi bildlektion, bildsalen var rätt stor och längst fram i klassrummet fanns det en dörr till ett mindre rum där man hade teckningar på tork, diverse keramik saker på "tork" och där fanns det även vita rockar som var avsedda för oss elever att ha på oss när vi jobbade med olika saker.

En gång var jag och 3 polare där inne och skulle rita, vi satt och skojade och höll på då någon fick en snilleblixt att jag skulle onanera och spruta på en av rockarna (Osäker om det var min idé eller om jag blev utmanad) Sagt och gjort, en av dem höll vakt vid dörren så ingen skulle komma in, medan jag stod i hörnet och onanerade, alla fyra skrattade som fan och tillslut fick jag ur mig en liten sats som hamnade på en av rockarna. It was hilarious! Ingen av oss hade på sig en rock när vi målade i framtiden!
Citera
2013-12-22, 01:26
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandarin1994
Haha, kommer ihåg nån gång under högstadiet, tror det var 7:an eller 8:an så hade vi bildlektion, bildsalen var rätt stor och längst fram i klassrummet fanns det en dörr till ett mindre rum där man hade teckningar på tork, diverse keramik saker på "tork" och där fanns det även vita rockar som var avsedda för oss elever att ha på oss när vi jobbade med olika saker.

En gång var jag och 3 polare där inne och skulle rita, vi satt och skojade och höll på då någon fick en snilleblixt att jag skulle onanera och spruta på en av rockarna (Osäker om det var min idé eller om jag blev utmanad) Sagt och gjort, en av dem höll vakt vid dörren så ingen skulle komma in, medan jag stod i hörnet och onanerade, alla fyra skrattade som fan och tillslut fick jag ur mig en liten sats som hamnade på en av rockarna. It was hilarious! Ingen av oss hade på sig en rock när vi målade i framtiden!
Haha vad i helvete?
Citera
2013-12-22, 13:15
Medlem
alternativt.s avatar
Vi brukade under gymnasietiden, på väg tillbaka ifrån ett besök på ett närliggande ICA, efter att ha handlat diverse godsaker som budget-energidrycker, godis och snus, köpa "slajm-händer" ur typiska tuggummiautomater.

Dessa skjöt vi sedan upp i taket(som var typ 7m högt) så de fastnade. Det bildades fina fettfläckar runtom de färglada slimebitarna. Dessutom lyckades någon kasta upp en gaffel så den satte sig bredvid de andra sakerna.. Såg riktigt pyntat ut.

Tror vi slängde upp dem under 2:a året och vad jag vet satt de kvar när vi tog studenten.
Citera
2013-12-22, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Haha vad i helvete?

Haha, jag ställer mig samma fråga nu idag!
Citera
2013-12-22, 17:58
Medlem
winINCs avatar
Sjuka saker vette fan...

Har dock gjort lite roliga saker som jag i efterhand inte är så stolt över. Till exempel så fuckade jag så hårt med min högstadieskolas nätverk så att administratören blev utbränd. Var borta i cirka ett år. Detta på grund av att jag crackade nätverket och ändrade lösenord till lärare och admin, så han var tvungen att installera om allt för att återställa lösenord. Detta tog många helgers arbete kan jag tro, eftersom jag inte bara gjorde det en gång. Sedan skickade (aka spammade) jag alla datorer i nätverket med meddelanden så ingen kunde jobba, och jag la in några RATs så att jag kunde vara allmänt jobbig mot dem.

Sedan på gymnasiet så lugnade jag mig med "hackandet", men jag var fortfarande nyfiken. Försökte krasha nätverket och gjorde ett litet test som visade sig mycket lyckat och svårupptäckt. Jag tog helt enkelt en nätverkskabel och skapade en loop. Detta krashade hela nätverket och ingen kunde använda internet på över en vecka. Så lång tid tog det innan de lokaliserade felet.

Sedan har jag många historier om problembarnen som jag gick med från förskolan fram till högstadiet. Det fanns några riktiga idioter där, till exempel så drog en kille en annan kille från klassen genom en glasruta. En annan kastade stolar och bord genom fönstren på andra våning.
Citera
2013-12-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IliricumSacrum
Hahaha... Tro mig du har aldrig varit i ett stökigt klassrum...

När jag var yngre så blev jag och fyra andra kompisar misstänkta för sabotage av ett nybygge på skolgården. Rektorn som hade militär bakgrund och var major fick nys om nyheten och ryktena om att det var vi som hade orsakat skadan.

Den här majoren fullkomligt hatade mig då jag var den som besökte honom flest gånger... och jag hatade honom ännu mer.

Hursomhelst så tog han in oss på sitt kontor och drog en lång jävla historia om kostnaderna (ca 800´000 kr om jag minns rätt). Han försökte få oss att erkänna brottet, men vi höll käft. Tillslut så tröttnade han och bestämde sig att vi skulle få varsin lapp där vi skulle tjalla på varandra, alternativt erkänna det vi gjort. Majoren lämnar kontoret och kommer tillbaks igen för att sammla in lapparna. Han sätter sig ner och kollar på lapparna som givetvis var blanka, det var åtminstone det mina kompisar trodde...

När han kommer till den femte och sista lappen (min lapp) så hoppar han upp och ryter i ansiktet på oss och viftar med lappen "VEM FAN SKREV LAPPEN" skrek han. Sekunden efter det utbrast vi i skratt då klasskamraterna läste vad jag skrivit på lappen.
På lappen stod följande "jag gjorde det"...

HAHAHAHAHAHAHA din sjuke!
Citera
2013-12-22, 22:29
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winINC
Sjuka saker vette fan...

Har dock gjort lite roliga saker som jag i efterhand inte är så stolt över. Till exempel så fuckade jag så hårt med min högstadieskolas nätverk så att administratören blev utbränd. Var borta i cirka ett år. Detta på grund av att jag crackade nätverket och ändrade lösenord till lärare och admin, så han var tvungen att installera om allt för att återställa lösenord. Detta tog många helgers arbete kan jag tro, eftersom jag inte bara gjorde det en gång. Sedan skickade (aka spammade) jag alla datorer i nätverket med meddelanden så ingen kunde jobba, och jag la in några RATs så att jag kunde vara allmänt jobbig mot dem.

Sedan på gymnasiet så lugnade jag mig med "hackandet", men jag var fortfarande nyfiken. Försökte krasha nätverket och gjorde ett litet test som visade sig mycket lyckat och svårupptäckt. Jag tog helt enkelt en nätverkskabel och skapade en loop. Detta krashade hela nätverket och ingen kunde använda internet på över en vecka. Så lång tid tog det innan de lokaliserade felet.

Sedan har jag många historier om problembarnen som jag gick med från förskolan fram till högstadiet. Det fanns några riktiga idioter där, till exempel så drog en kille en annan kille från klassen genom en glasruta. En annan kastade stolar och bord genom fönstren på andra våning.
Stod det inte i någon tidning?
Citera
2013-12-22, 22:41
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Jag och en polare var som idioter och i femman hade vi våran första kemilektion och vi tog all saltsyre och hällde över skolans (800 elever så det blev mycket problem) enda masskopiator och min polare torskade och fick betala 30 lax för sabotage och skadegörelse.
Citera
2013-12-23, 03:10
Medlem
winINCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Stod det inte i någon tidning?
Stod vad i en tidning? Så vitt jag vet har inget av det jag skrivit uppmärksammats av media någonstans. Vad syftar du på?
Citera
2013-12-23, 10:51
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winINC
Stod vad i en tidning? Så vitt jag vet har inget av det jag skrivit uppmärksammats av media någonstans. Vad syftar du på?
Nej, jag tänkte bara att en stor server-krasch på en skola borde uppmärksammas i alla fall i lokal-tidningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in