2012-09-04, 23:21
Medlem
Mikeyjamess avatar
På lågstadiet kunde jag inte lägga band på mig, var ett energiskt busknippe så det blev ofta att jag gjorde en sak, tänkte till efteråt.

Hursom, det fanns en lärare som det ryktades om att hon från början fötts som man och gjort ett könsbyte. Hon hade en otroligt mörk röst för att vara kvinna men det skylldes på att hon var kedjerökare och hennes ansikte såg lite manligt ut.

Jag funderade länge på hur det var med den saken så en dag med en annan lärare räcker jag upp handen och frågar om det är sant om X har gjort ett könsbyte
Klassen blev som ett bombnedslag, kompisen bredvid mig trodde inte sina öron och ville bara sjunka genom jorden - tror det var han som fått mig på dessa tankar.

Tror jag fick ett neutralt svar som att läraren antingen inte visste eller kom med nån moralisk kaka om att varje människa gör vad den vill.
Citera
2012-09-05, 00:34
Medlem
Hem_bränts avatar
Hade en polare som brukade dra fram kuken och lägga upp på sin bänk mitt under pågående lektion tills någon märkte det eller att han ropade på någon av tjejer som tillslut såg den då började han garva som fan.

Möblerat om klassrummen när lärare försvunnit i några minuter.

Fått 3 vikarier att börja gråta igenom att skita i vad dom sagt och kränkt dom.

Vi hade även en finne som lärare i idrott och matte, han kunde bli arg och det tyckte vi var jävligt roligt så vi brukade hetsa upp honom tills han stod och skrek som en galning och vi höll på att garva ihjäl oss. Han började även brottas med en i klassen som var just brottare för att han vägrade att gå ut vid två tillfällen.

På skolan som vi gick på fanns två plan och när vi hade lektion på övervåningen så brukade vi blöta ner och krama papper som man kan torka händerna med till stora bollar, ställa oss i fönsterna och kasta på alla som gick förbi nedanför. En av gångerna när vi stod och kastade så kom våran finska lärare som jag nämnt innan tillbaka efter ett toalett besök, han började jaga oss och vi sprang igenom 2 klassrum där det pågick lektioner för att komma undan finnen.

Det har även smälts några raketer det var dock den andra värsting klassen i våran årskull som mest höll på med den saken.

Vi hade även en syslöjdslärare som var efterbliven, hon retade upp mig så jag blev helt galen en gång och när jag skulle lämna klassrummet så smällde jag igen dörren så hårt att glasrutan som satt i den gick åt helvete.

Det här är inget som jag eller mina polare gjort men under en höst så minns jag att det nästan regnade flera veckor i streck och våran skola var väldigt gammal, så efter någon vecka började det att läcka in vatten igenom taket i ett av klassrummen, rätt komiskt att sitta och ha spanska med en massa kastruller och hinkar som det droppade ner vatten i.

Allt det här hände på högstadiet det hände givetvis andra saker också men det här är vad jag orkar skriva. Men fan vad roligt man hade på den tiden när man tänker efter!
Citera
2012-09-05, 10:27
Medlem
--SixX--s avatar
Finns en hel del att vælja ifrån..

I høgstadiet tyckte jag och en kompis att det var en bra ide att sparka in så många skåp vi kunde på kortast møjliga tid. blev sækert ett 30 tal innan det kom nån jævla hitler och sabba vårat nøje.

Slæppte æven ut majsormen vi hade i ett klassrum. (den kom tillbaka) Fast det blev ju ett jævla liv.

Gjorde øversvæmning i hela gymnastiksalen!!

Som sagt finns mer,

Och som ni kanske ser så borde jag vart på lektionerna och lært mig att stava istællet. :-)
Citera
2012-09-06, 15:56
Medlem
rakmacka20s avatar
Ett roligt minne var när två i min klass hade med sig en sån fyrverkeritårta av något slag, tror den hade typ 40 skott. Nästan direkt utanför klassrummets dörr så tände de på den och de lät som fan och man kunde se i korridoren hur de blixtrade rött och grönt och efter va de fullt med svarta små hål i taket haha. Tur va bara att ingen såg de för då skulle de blivit anmälda för mordbrand haha
Citera
2012-09-07, 00:09
Medlem
LEIfpAGROTSKIJs avatar
Det var en gång efter gympan under högstadiet som en kille i parallelklassen hade med sin flickväns dildo i sin väska, för hon hade glömt den hemma hos honom eller något liknande. Då tog en annan kille dildon, drog ner byxorna och började pressa den mot sitt rövhål.

En annan gång när vi hade badat så gick jag och någon polare ut lite tidigare än dom andra och bastade och placerade sedan ett gummiband på bastuaggregatet. Vi gick ifrån badhuset och när vi träffade dom andra i skolan så undrade dom om vi hade sett att hela bastun var fylld med svart rök och att det luktade rök i hela omklädningsrummet. Vi nekade såklart.

Hade också sex med min dåvarande flickvän, under högstadiet, på toaletten under en gympa lektion. Härliga tider!
Citera
2012-09-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molis
Detta har i och för sig inte någonting med klassrum att göra.
Tro det eller ej men detta är nog en av de sjukaste saker jag varit med om.

Dag 1:

Det började som en helt vanlig dag i lågstadiet. Vi hade precis haft gymnastik och efter jag bytt om begav jag mig ut ur gymnastiksalen.

Väl utanför hittar jag en pinne och en trosa bredvid varandra. Jag kunde med simpel matematik räkna ut att jag skulle ta pinnen i handen och trä på trosan på den. Sagt och gjort så begav jag mig mot vårat klassrum som låg ca 300m bort.
Jag sprang och retade de flesta i klassen med den äckliga trosan på pinnen utanför klassrummet. Helt plötsligt fick jag en snilleblixt. Jag kan kasta upp den i luften och sedan försöka fånga den. Jag slängde upp den i luften och såg den rotera neråt. Den landade ca 5m bort från mig, på någons huvud. Jag ser ett flickansikte vända sig mot mig. Det var Camilla, en flicka i klassen. Hon tar tag i trosan och slänger ner den på marken.

-GUD VA ÄCKLIG DU ÄR!!!!!
- Vadåååå? Svarade jag.

Det hela trappades upp och lärare kom. Hon dampade allmänt på och började gråta lite smått. Fick en hemringning vill jag minnas och hon blev jävligt sur på mig.

Dag 2:
Jag begav mig till skolan, vi hade gymnastik. Nu när jag tänker efter så hade vi det rätt ofta. Nåväl, gymnastiklektionen fortskred och innan jag visste ordet av det så var den slut. Jag gick längs korridoren mot omklädningsrummet och ödet visade ännu en gång vägen till ett bar baby-blå kalsonger som antagligen en liten skitunge skitit på sig i. Jag trädde ännu en gång på fillingarna på en pinne. Jag ville vara smart den här gången. Leka med kalsongen ifred. Dagen fortskred och plötsligt var det var lunchrast. Jag gick till min kalsong-gömma och plockade fram dem. Jag åt snabbt så gården var fri, nu har jag chansen!
Jag sprang ner på den öppna gården och slängde upp kalsongen i luften (Splatt), seriöst... Det kan tamejfan inte vara sant! Camilla var där igen.

-INTE NU IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- OJJJ!!!!! (Seriöst, det var inte med flit.)
- Nu kommer jag säga till mamma! Skrek hon ursinnigt

Klassen kom utrusandes ur matsalen och flockades kring Camilla.
Jag fick något dampryck och drog helt enkelt ner brallorna på henne och spankade henne på röven. Det var precis framför lärarrummet och alla såg. Kanske inte det smartaste draget jag gjort.

Det hela slutade med samtal med rektor, föräldrar, och lärare. Det blev till och med ett möte.

Jag blev så jävla förbannad när de inte trodde mig när jag sa att det inte var med flit.
På mötet kom vi fram till att nästa gång jag hittade underkläder så skulle jag lämna dem till gymnastikläraren.
Hahaha kan inte sluta skratta
Citera
2012-09-28, 00:55
Medlem
Gick i 6an när dom här incidenterna hände.
Jag och en kompis brukade ha rätt roligt med våra penisar, så han föreslog att vi skulle gå ut och mäta och sen olla handtag osv, och vi hade en kille i klassen med ticks som brukade dra handen i ansiktet och gnugga. Efter vi hade mätt så gick han och ollade handtaget på toan trofan på att inte han med ticks kommer och tar i skiten och drar sig i ansiktet och gnuggar en riktig omgång vi båda börjar rågarva medan han undrar vad fan vi garvar åt. Tror inte ens han vet om det idag och vi sa det till varenda jävel.. Fnittrar än idag.

Samma person hände detta med. vi hade fått nya bandyklubbor till vårat kapprum för vi ville ha ny så vi köpte de för klasskassan, vi hade tråkigt en rast så vi kom på att vi kan hitta på något förutom att spela innebandy med klubborna så vi testade lite grejer en rast t.ex kasta någon klubba på järnvägen kasta efter varandra sen kom vi på det ultimata att börja fäktas med dem och vi började veva allt vad vi ägde och hade emot varandra tillslut så drämde vi av klubborna, sprang och hämtade nya, efter ett par klubbor så lyckas han slå mig rakt på fotknölen vart helt blå på foten.... Någon vecka efter så hade vi bara 7/20 hela klubbor kvar, och då nämner våran fröken ut vad fan det är som har hänt med alla klubbor, så vi sitter bara och tittar på varandra och fnissar sönder. Önska jag hade lika bra kontakt med den här personen idag. Haha.
Citera
2012-10-01, 14:34
Medlem
MrBraxs avatar
Köpte 200 kondomer från Dealextreme och kastade på folk, satte på stolsben och smetade dem på golvet så folk halkade omkring.

Köpte bajssprejen som folk tipsade om här, helvete vilket liv det blev.

Gjorde en smått offensiv sida om en kompis, men han var helt med på det. Blev nästan polisanmälan och reglering från skolan.

Skjutsade runt folk i kundvagnar och diverse saker med hjul på, ordentligt liv.

LAN på skolan, sprejade ner de som sov med grädde, blev att skura soffor dagen efter.

Spela massa skitmusik och flashloopar i cafeterians högtalare, man hörde basdunket i alla klassrum.

Det var ett kul gymnasieliv.
Senast redigerad av MrBrax 2012-10-01 kl. 14:38.
Citera
2012-10-04, 18:37
Medlem
Adelaides avatar
hehe, jag och en till snubbe satt en gång i datasalen i skolan och kollade på porr. Det var inte första gången, så den gången fick min gamla lärare nog.
Hon skrek: "VILL NI SE BRÖST ELLER?!?!?!! HÄR HAR NI BRÖST!!!!!!!!"
Tro det eller ej, men hon visade faktiskt brösten

Tjejen var väl i 50 års åldern, hälften svensk och hälften finsk har jag för mig. Detta var i nian.
Citera
2012-10-04, 20:25
Medlem
Honeymonsters avatar
Kanske inte ens är roliga men men;

Högstadiet: Sulade en fet Karl Johan svamp i gympalärarens ansikte... Den fullkomligt exploderade.

Polaren sittandes bredvid mig klämmer mig på innanlåret så jag ryckte till och hoppade bakåt. Känner en vind i nacken och ett läte likt en utsvulten döende björn hörs. Inser att mitt ryggstöd är intryckt halv igenom min lärares solar plexus. Hon låg kvar och bad oss gå ut.

Kastade en basketboll över stängslet som en bil träffa, och bollen flög stenhårt typ 40 m bort och träffade en cyklist som föll omkull.

Var öppethus (massvis av föräldrar som titta in våra arbeten) Jag och en polare var ensamma med en annan lite yngre polare i ett klassrum, och vi bestämde oss för jiddra med honom. Silvertejpa hans händer i en kontorstol, och ritade hitlermustach etc och både jag och polaren höll på mata kampsport tekniker på honom (på skoj dårå) Han reser sig upp ur stolen, snubblar till och ramlar frammåt samtidigt som han tappar byxor och kallingar med stolen följandes bakom.
En lärare öppnar dörren och två föräldrar tittar in, och ser han med hitlermustach, blod rinnandes ur näsan med neddragna byxor och vi med en tejp rulle i handen...

Gymnasiet:
Jag och en polare var tokbänga, precis kickat, och blir hämtad av rektor samt lärare för att disskutera från sjukanmälan... Vi satt och titta i bordet och fnittra som småtjejer i typ 2 timmar

En polare sket på bastu aggregatet.

En polare sket något monstruöst på en 70 väg, och en vit bil kom. Lät som världens fetaste örfil.

Erhhh skitsamma kommer inte på nå fler, och svårt att beskriva det roliga såhär i efterhand Men bra historier ni har kommit med, skön tråd asså
Citera
2012-10-04, 21:54
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeymonster
Kanske inte ens är roliga men men;

Högstadiet: Sulade en fet Karl Johan svamp i gympalärarens ansikte... Den fullkomligt exploderade.

Polaren sittandes bredvid mig klämmer mig på innanlåret så jag ryckte till och hoppade bakåt. Känner en vind i nacken och ett läte likt en utsvulten döende björn hörs. Inser att mitt ryggstöd är intryckt halv igenom min lärares solar plexus. Hon låg kvar och bad oss gå ut.

Kastade en basketboll över stängslet som en bil träffa, och bollen flög stenhårt typ 40 m bort och träffade en cyklist som föll omkull.

Var öppethus (massvis av föräldrar som titta in våra arbeten) Jag och en polare var ensamma med en annan lite yngre polare i ett klassrum, och vi bestämde oss för jiddra med honom. Silvertejpa hans händer i en kontorstol, och ritade hitlermustach etc och både jag och polaren höll på mata kampsport tekniker på honom (på skoj dårå) Han reser sig upp ur stolen, snubblar till och ramlar frammåt samtidigt som han tappar byxor och kallingar med stolen följandes bakom.
En lärare öppnar dörren och två föräldrar tittar in, och ser han med hitlermustach, blod rinnandes ur näsan med neddragna byxor och vi med en tejp rulle i handen...

Gymnasiet:
Jag och en polare var tokbänga, precis kickat, och blir hämtad av rektor samt lärare för att disskutera från sjukanmälan... Vi satt och titta i bordet och fnittra som småtjejer i typ 2 timmar

En polare sket på bastu aggregatet.

En polare sket något monstruöst på en 70 väg, och en vit bil kom. Lät som världens fetaste örfil.

Erhhh skitsamma kommer inte på nå fler, och svårt att beskriva det roliga såhär i efterhand Men bra historier ni har kommit med, skön tråd asså
Haha, fyfan vad jag grinade! Så jävla skön!
Citera
2012-10-04, 23:55
Medlem
yedis avatar
Under gymnasietiden så var jag så jävla less på att folk gick och tog mitt godis i ett gemensamt skåp vi hade. Jag fick en dunderidé! Tog en tablettask, hällde ut dem på golvet i skolan, trampade och spottade på dem, för att krydda lite extra så tog jag in alla godisar på toan och drog en efter en på olika ställen runt och i toaletten.

När jag började må dåligt över vad som skulle hända om någon åt utav dessa så funderade jag på att sluta men jag drog lite till och det sista jag gjorde var att dra toaborsten på dem. Jag tryckte sedan tillbaka dem i paketet och trädde på plasten (så den såg oöppnad ut). Lade in asken i skåpet och väntade på min hämnd...

Veckorna gick och när jag precis höll på att glömma bort alltihop så ser jag min ask stå kvar i skåpet fast med plastförpackningen av. Öppnade asken för att inspektera och joda, ungefär hälften var borta.

Don't fuck with me!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in