Kanske inte ens är roliga men men;
Högstadiet: Sulade en fet Karl Johan svamp i gympalärarens ansikte... Den fullkomligt exploderade.
Polaren sittandes bredvid mig klämmer mig på innanlåret så jag ryckte till och hoppade bakåt. Känner en vind i nacken och ett läte likt en utsvulten döende björn hörs. Inser att mitt ryggstöd är intryckt halv igenom min lärares solar plexus. Hon låg kvar och bad oss gå ut.
Kastade en basketboll över stängslet som en bil träffa, och bollen flög stenhårt typ 40 m bort och träffade en cyklist som föll omkull.
Var öppethus (massvis av föräldrar som titta in våra arbeten) Jag och en polare var ensamma med en annan lite yngre polare i ett klassrum, och vi bestämde oss för jiddra med honom. Silvertejpa hans händer i en kontorstol, och ritade hitlermustach etc och både jag och polaren höll på mata kampsport tekniker på honom (på skoj dårå) Han reser sig upp ur stolen, snubblar till och ramlar frammåt samtidigt som han tappar byxor och kallingar med stolen följandes bakom.
En lärare öppnar dörren och två föräldrar tittar in, och ser han med hitlermustach, blod rinnandes ur näsan med neddragna byxor och vi med en tejp rulle i handen...
Gymnasiet:
Jag och en polare var tokbänga, precis kickat, och blir hämtad av rektor samt lärare för att disskutera från sjukanmälan... Vi satt och titta i bordet och fnittra som småtjejer i typ 2 timmar
En polare sket på bastu aggregatet.
En polare sket något monstruöst på en 70 väg, och en vit bil kom. Lät som världens fetaste örfil.
Erhhh skitsamma kommer inte på nå fler, och svårt att beskriva det roliga såhär i efterhand

Men bra historier ni har kommit med, skön tråd asså