2009-04-15, 01:14
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maalte
Bälte? Sitter du i en permobil eller?

Bälte? Som man har till byxor du vet?
Citera
2009-04-15, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maalte
Bälte? Sitter du i en permobil eller?

Är du efterbliven eller?
Citera
2009-04-15, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dudixx
Tjenare, Måste bara berätta om en engelska lektion på gymnasiet..

Jag och min polare satt längst bak i klassrummet och snarka till lite smått båda två. Då får min kompis för sig att vi skulle göra något kul, så han drog ner byxorna halft så röven hängde ut bak på stolen, vilket var måttligt kul.

5min senare drar han plötsligt ner gylfen, jag trodde han bara skämtade.
Men sedan kollar jag på honom och märker att han har lagt upp sin dolme på bordet. Han var helt oberörd utan detta, medans jag låg på bordet och hade fått ett riktigt skrattanfall.

Undrar ifall ni har varit med om något sjukt/roligt i ett klassrum?
Klassen gick på Biobesök, biosalongen var skitstor och alla ville självklart sitta längst upp. En klasskamrat gick ner till de nedersta stolarna och la sig på sidan över de armstödslösa fotöljerna. Han började smeka ballen... Allt slutade med att han tokrunkade och fick utlösning vid scenen då Leanardo di Caprio sätter på hon bruden i Titanic.

Klå den om ni kan... Vänta, det finns mer.

Samma kille vid ett senare tillfälle stoppade armarna innanför sin stängda jacka och började tokrunka åt en brud som satt framför honom i spårvagnen.

Han är faktiskt normal i skallen, han har t o m utnämnts till Sveriges bäste dansare av en viss danstyp, med risk för att avslöja hans identitet så tänker jag inte berätta något mer.
Senast redigerad av IliricumSacrum 2009-04-15 kl. 01:55.
Citera
2009-04-15, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Har alltid gått i en stökig klass sen 1an tills jag tog studenten. Så nog har den hänt en hel jävla massa grejer!

I 9an drog lärarn från klassrummet så då körde vi på ut av helvete.
Min polare plockade ner ett lysrör från lampan i taket och droppa i golvet (Det smäller när det går sönder).

I våra klassrum fanns det telefoner, fråga mig inte varför, men via dom kunde man tydligen få kontakt med andra klassrum. Jag började knappa utav helvete på telefonen och plötsligt piper det till och någon svarar i andra änden.

- "9 A"
Jag - Hallå?
- "Det här är Alexander i 9a, vem pratar jag med?"
Jag - Tjeeena kungen! (det va min polare i 9a som svarat)

Vi samtalade lite och jag bad han vänta.
Knappade en jävla massa till på telefonen och helt plötsligt hörs ett pip i högtalarna i korridoren.
Jag lyckades alltså få igång högtalarsystemet och stog och snackade i det.

Fort som fan gav jag luren till en klasskamrat och sprang iväg till 9a´s klassrum innan lärarna som kom rusande i korridoren han fram till vårat klassrum!

Hahaha... Tro mig du har aldrig varit i ett stökigt klassrum...

När jag var yngre så blev jag och fyra andra kompisar misstänkta för sabotage av ett nybygge på skolgården. Rektorn som hade militär bakgrund och var major fick nys om nyheten och ryktena om att det var vi som hade orsakat skadan.

Den här majoren fullkomligt hatade mig då jag var den som besökte honom flest gånger... och jag hatade honom ännu mer.

Hursomhelst så tog han in oss på sitt kontor och drog en lång jävla historia om kostnaderna (ca 800´000 kr om jag minns rätt). Han försökte få oss att erkänna brottet, men vi höll käft. Tillslut så tröttnade han och bestämde sig att vi skulle få varsin lapp där vi skulle tjalla på varandra, alternativt erkänna det vi gjort. Majoren lämnar kontoret och kommer tillbaks igen för att sammla in lapparna. Han sätter sig ner och kollar på lapparna som givetvis var blanka, det var åtminstone det mina kompisar trodde...

När han kommer till den femte och sista lappen (min lapp) så hoppar han upp och ryter i ansiktet på oss och viftar med lappen "VEM FAN SKREV LAPPEN" skrek han. Sekunden efter det utbrast vi i skratt då klasskamraterna läste vad jag skrivit på lappen.
På lappen stod följande "jag gjorde det"...
Citera
2009-04-15, 02:42
Medlem
Profunduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IliricumSacrum
Klassen gick på Biobesök, biosalongen var skitstor och alla ville självklart sitta längst upp. En klasskamrat gick ner till de nedersta stolarna och la sig på sidan över de armstödslösa fotöljerna. Han började smeka ballen... Allt slutade med att han tokrunkade och fick utlösning vid scenen då Leanardo di Caprio sätter på hon bruden i Titanic.

Samma kille vid ett senare tillfälle stoppade armarna innanför sin stängda jacka och började tokrunka åt en brud som satt framför honom i spårvagnen.

Han är faktiskt normal i skallen, han har t o m utnämnts till Sveriges bäste dansare av en viss danstyp, med risk för att avslöja hans identitet så tänker jag inte berätta något mer.

Hardgay dansen? http://www.youtube.com/watch?v=Rtq6yZRz7jI
Citera
2009-04-15, 12:38
Medlem
maaltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix
Bälte? Som man har till byxor du vet?

Jag brukar kalla det skärp, så jag reflekterade inte alls på alls på att det var ett sådant bälte.
Citera
2009-04-15, 13:11
Medlem
kaffis avatar
Citat:

Coolt att ni hade en biosalong och en spårvagn som klassrum
Citera
2009-04-15, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaffi
Coolt att ni hade en biosalong och en spårvagn som klassrum

Haha, nej. Är du dum eller?
Citera
2009-04-15, 14:09
Medlem
pang olufsens avatar
Satt längst bak i klassrummet och rökte Glenn och drack en hoopers Hooch i 9:an.
Citera
2009-04-15, 14:10
Medlem
kaffis avatar
Citat:
Haha, nej. Är du dum eller?

Nae men tråden heter ,Sjuka saker du gjort i klassrummet. Du nämner 2 saker som inte hänt i ett klassrum utan i en biosalong och på spårvagnen. Jag frågar dig, är du dum eller?
Citera
2009-04-15, 15:06
Medlem
jävligt rolig tråd.

jag ansågs alltid vara den snälla blonda tjejen av min hemkunskapslärare. medans jag hjälper min pårökta polare veta va han var någonstans, tog hon undan mig och frågade vem det var som hade målat kukar på hela tavlan. "ingen aning" han blev aldrig påkommen det xantal gånger han rökte.

alltid haft bstökig klass, lärare har blivit psykiskainstabila efter dom virat in henne med den tråd som finns inuti filmer. låst fast folk i byxhällerna i stolen med stora hänglås. antingen gå runt med en stol eller ta av sig byxorna ^^

när man gick i sjuan kom jag på den smarta iden att röka inne i vårt omklädningsrum i gympan. sen "nördarna" i klassen kommer in efter gympan och skriker fy. "tess och felicia var ju de sista personerna där inne" lyckades lura läraren att jag glömde låsa ytterdörren och ngn måste ha gått in under vår gympalektion och rökt.

mycket man inte uppskattade då :/
Citera
2009-04-15, 23:25
Medlem
maaltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tess-tess
jävligt rolig tråd.

jag ansågs alltid vara den snälla blonda tjejen av min hemkunskapslärare. medans jag hjälper min pårökta polare veta va han var någonstans, tog hon undan mig och frågade vem det var som hade målat kukar på hela tavlan. "ingen aning" han blev aldrig påkommen det xantal gånger han rökte.

alltid haft bstökig klass, lärare har blivit psykiskainstabila efter dom virat in henne med den tråd som finns inuti filmer. låst fast folk i byxhällerna i stolen med stora hänglås. antingen gå runt med en stol eller ta av sig byxorna ^^

när man gick i sjuan kom jag på den smarta iden att röka inne i vårt omklädningsrum i gympan. sen "nördarna" i klassen kommer in efter gympan och skriker fy. "tess och felicia var ju de sista personerna där inne" lyckades lura läraren att jag glömde låsa ytterdörren och ngn måste ha gått in under vår gympalektion och rökt.

mycket man inte uppskattade då :/

Är du pårökt nu eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in