Citat:
Ursprungligen postat av Röbbesnöbbe
Varför skulle det vara en lögn?
För att du påstår att ni blev administratörer för andra elevers konton för att ni gick i trean. Det låter troligare att du har hört historien om porr på elevers konton av någon annan och missuppfattat det, och nu återberättar historien som något du själv upplevt.
Eller så gick du på ett IT-gymnasium med efterbliven personal, som nu är sparkad? Nej, jag skulle inte tro det, din mytoman.
Dessutom så är det inte gangsta om man inte snor tavelramar....