2010-04-18, 00:00
Medlem
FreddeDs avatar
Vi brukade klättra på skoltaket samt släpa efter hit och dit bilen som kom med mat till skolan.
Vi försökte även skrämma en mörkrädd tjej genom att stänga in henne i en skrubb och sedan stänga av huvudströmmen på skolan så att hon inte skulle kunna tända lampan. Skulle egentligen bara försöka hitta proppen som skulle släcka skrubben men vi hittade inte den så det fick bli att stänga ner allt.
Citera
2010-04-18, 03:28
Medlem
Kaustis avatar
När vi började trean på gymnasiet blev vi administratörer för alla elevers konton. Vi hade då full access till deras personliga mappar, så vissa roade sig med att ladda hem porr, speciellt hästporr, och sen lägga in det på dessa personers mappar.
Kan tänka mig hur förvånade dom blev när dom hittade filerna på sina konton
Citera
2010-04-18, 03:55
Bannlyst
Runka näre vi hade lektion xD

Gneda handen mot kuk diskret me brallorna på!

heh e litea full
Citera
2010-04-18, 09:26
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
När vi började trean på gymnasiet blev vi administratörer för alla elevers konton. Vi hade då full access till deras personliga mappar, så vissa roade sig med att ladda hem porr, speciellt hästporr, och sen lägga in det på dessa personers mappar.
Kan tänka mig hur förvånade dom blev när dom hittade filerna på sina konton
Vilken kass lögn
Citera
2010-04-18, 17:28
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Vilken kass lögn
Varför skulle det vara en lögn?
Citera
2010-04-18, 17:36
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Röbbesnöbbe
För inget är gangsta förutom att ta tavelramar.
Citera
2010-04-18, 20:53
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
För inget är gangsta förutom att ta tavelramar.

Ooh, du är så cool!!! Inte..

Citera
2010-04-19, 09:15
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Röbbesnöbbe
För att du påstår att ni blev administratörer för andra elevers konton för att ni gick i trean. Det låter troligare att du har hört historien om porr på elevers konton av någon annan och missuppfattat det, och nu återberättar historien som något du själv upplevt.

Eller så gick du på ett IT-gymnasium med efterbliven personal, som nu är sparkad? Nej, jag skulle inte tro det, din mytoman.

Dessutom så är det inte gangsta om man inte snor tavelramar....
Citera
2010-04-19, 20:05
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
För att du påstår att ni blev administratörer för andra elevers konton för att ni gick i trean. Det låter troligare att du har hört historien om porr på elevers konton av någon annan och missuppfattat det, och nu återberättar historien som något du själv upplevt.

Eller så gick du på ett IT-gymnasium med efterbliven personal, som nu är sparkad? Nej, jag skulle inte tro det, din mytoman.

Dessutom så är det inte gangsta om man inte snor tavelramar....
Okej... för det första så bör du läsa bättre, det var inte min historia ditt dumma fanskap...
För det andra finns det en LÅNG jävla tråd om hur man hackar inloggningsprogrammet som används för de flesta gymnasieskolor och där är många som skriver att de klarat att bli administratörer på datorerna, det är inte så svårt att hacka programmet (novell) tydligen. Så dra åt helvete.
Citera
2010-04-19, 20:11
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Ooh, du är så cool!!! Inte..

Var riktad mot vår käre konung.

https://www.flashback.org/sp16422423
https://www.flashback.org/sp18341035
Citera
2010-04-19, 22:01
Medlem
Lyrkes avatar
Ett bord kastat ned från ett ca. 3m högt loft med bordsytan neråt, Låter!
Citera
2010-04-20, 00:20
Avslutad
Hällt svavelsyra på en tjejs stol (under kemin), precis innan hon skulle sätta sig ner...

EDIT: Sen fick hon hål på byxorna. O vi påpekade detta för klassens mobboffer, som genast kommenterade det: -Jessica, du har hål på dina byxor i röven! Varvid hon svarade: -Men va fan! Går du o glor på min röv!?
Senast redigerad av Psychopatic 2010-04-20 kl. 00:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in