Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag tror inte att det fanns något konsekvenstänk
alls när det hände. Det "svartnade" för GM, sedan var det ett faktum.
Nu kanske han börjar inse att han penslat in sig i ett hörn.
EDIT. Moa-Tova du inte endast bagatelliserar otrohet i sig, du tycker också man skall ha förståelse för att män ibland "tänker" med fel huvud ...
Ibland kan jag undra, vilket du tänker med.
Nja det är inte riktigt sant. Otrohet är ett svek i olika grader då förstås. Men att det i detta fallet är ett motiv för mord kan jag bara inte tro på . då skulle folk kunna gå och ha ihjäl folk lite både till höger och vänster. MB is dessutom inte visat att han varit obekväm i situationen med VB. Det är något ni här inne tolkat in.
Tror han hade mer känslor för henne an man får reda på. Iallafall så brydde han sig om henne. Han tyckte kanske synd om henne, vad vet jag.
Har för mig att jag tom kallade honom halvfet gubbsjukj sex missbrukare för inte så många inlägg sedan.
Hur får du det till att jag tycker man ska ha förståelse för det!? Där måste du missuppfattat mig. Tycker du jag verkar tycka MB är en riktig karlakarl som knullar runt?
Tror inte det du. Min personliga åsikt om MB är inte vacker. Han har betett sig som ett svin mot både AN och VB är. Men det är VB som fått ta skulden och därmed enligt er motiverat sitt egna mord.
Men, när man kommer upp i åldern så kan ens partners lust och behov försvinna och det ärvanligare an man tror att man går till någon annan. Både män och kvinnor drabbas av detta, det är ett faktum.
Vad gäller mina egna huvuden så tänker båda endast på en kvinna.