Citat:
Ursprungligen postat av
.Chloe
Ingen aning, kanske för att han gör ett bra jobb? En mod ska vara en som rensar i trådar och håller borta sånt som inte hör hemma där samt se till så att allting sker enligt reglerna.
Tony Clifton är knappast den enda mod som förvånat mig. Jag har hört rasistiska, hattfulla och rent ut sagt idiotiska uttalande från mods. Jag ser modsen som en helt vanlig användare. De flesta mods kan faktiskt inte supermycket om det ämnet de moddar i, utan de vet vad som hör hemma och kör på det. Och det fungerar!
Citat:
Ursprungligen postat av
lamehater
Åsikter är åsikter och Tony får ticka precis vad fan han vill. Däremot är det ytterst larvig att i en spoiler säga att han är moderator och därför inte kan bli blockad. En liten tillsägning för det beteendet vore kanske på sin plats.
Citat:
Ursprungligen postat av
admin4
Du har helt rätt. Moderatorerna får ha vilka åsikter som helst när de inte agerar just som moderatorer. De lyder då under exakt samma regelverk som alla andra användare. När de agerar som moderatorer så skall det vara tydligt och inläggen undertecknade med just "Mod" eller "Moderator".
Vi har på vår att-göra-lista att göra den skillnaden ännu tydligare så att det inte skall vara någon tvekan om vad som är en moderators personliga åsikter och vad som är moderering.
admin4
Alltså, självfallet förstår jag att de ska kunna ha vilka åsikter de vill. Det är inte det jag reagerar på.
Men ni ser alltså ingen brist i kvalitén på hans inlägg?
Jag ser personangrepp, provokation, påhitt, argumentationsfel, off topic, och bara rent allmänt trams.
Jag ser det som att han själv bryter mot regelverket.