Citat:
Ursprungligen postat av
Taalmannen
Nu har de okunniga gått bärsärk här igen! Inget tyder på att CO2 påverkar klimatet, annat än försumbart! Överväldigande empiriska data talar emot, men de hjärntvättade famlar ännu efter halmstrån.
Bärsärk och desperation och allmänt dåligt uppträdande är vad din sida uppvisar i den här tråden. Bara detta kan få en okunnig att inse att ni har fel.
CO2 påverkar klimatet mest av växthusgaserna, det är fastslaget av klimatforskningen.
Utan växthusgaserna skulle jordens medeltemperatur vara betydligt lägre, ligga på minus. Så de har verkligen stor betydelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Taalmannen
Här har det givits så många och övertydliga exempel på att pseudovetenskapen är motbevisad, trots att det inte behövs, utan tvärtom de ska bevisa sin sjuka sak. Trots satsade ca 1 Tkr på skiten, har de inte åstadkommit något som stärker deras sak. Inget bevis har ännu presenterats...
Om du menar klimatflyktings förvirrade inlägg och referenser, så är det inget att bry sig om överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Taalmannen
Nollor och medelmåttor har dragits till ymneshornet "klimatforskning" där Klåfinger erbjöd alla dessa samvetslösa förrädare sälja sin själ till Klåfinger.
Det handlar inte ens om klimat. De skiter fullständigt i de små klimatförändringarna, som alla med IQ 70 kan inse, är knappt märkbara. De är bara ute efter makt och resurser. Och de är vår löjligt lite makt de vill ha, men ihop är den gigantisk.
Främst är de ute efter makt och våra resurser. RJT ska bestämma. Jag vill bestämma över mina resurser. Inget Klåfinger vet bättre än vad jag vill!
De som sitter på makten är inte ett dugg intresserade av det skenande klimatet. Tvärtom är det gräsrötter som börjat uppmärksamma fenomenet och efter stora ansträngningar lyckats tvinga fram mer forskningsanslag. Det är människor som drivs av viljan att rädda vår planet och livet, det handlar inte ett dugg om makt och pengar. Det handlar om vår överlevnad.