Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Forskarna som gjort studien har alltså producerat "dynga"!
Japp! I det här fallet kan den klimatkunnige bedöma detta bara genom att studera abstract.
Ingen diskussion om harvest effect och data som inte påvisar några extremt varma eller långvariga episoder är fullgott bevis för att dessa "forskare" antingen har levererat en beställd produkt eller saknar kvalifikationer för forskning. Jag begär inte att du skall förstå detta eftersom du gett prov på en benhård dogmatism om att allt som någon forskare får in i en journal och som överensstämmer med din förutfattade mening är odisputabla fakta.
Jag skulle dock tro att de flesta andra förstår att risken för att dö av värmeslag i Stockholm är tämligen låg och förknippad med andra sjukdomstillstånd som ändå skulle tagit död på patienten inom kort, värmen förutan.
Citat:
Idioter som du bör hålla käften.
På sig själv känner man andra. Du har hittills inte kunnat prestera ett enda vetenskapligt underbyggt inlägg. Istälet har du argumentarat för rena felaktigheter som du släpper varefter du frå mothugg i form av ovedersägliga belägg för att du har fel.
Hur var det med molnfeedbacken t ex? Du påstår ju att iPCC säger att den är negativ och att detta är det riktigt. Med det påståendet har du både bevisat din okunnighet och avsagt dig ett av två argument för din AGW-tro.
Jag frågar mig varför du exponerar din okunnighet såhär? Är du betald av oljelobbyn för att få AGW-troende att framstå som idioter?