2013-11-15, 11:49
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontyBurns
Bitcoinprotokollet, anser du det ha ngt värde ?
Klarar man av att formulera den frågan har man förstått vad Bitcoin är, och dess potentiella utveckling och värde.
Citera
2013-11-15, 12:19
Medlem
Illuzionzs avatar
Någon här som handlat på btcx senaste tiden och kan säga hur lång tid det tar innan man har sina bitcoins? Står ju på deras sida att de har väldigt mycket att göra just nu.
Citera
2013-11-15, 12:43
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Någon här som handlat på btcx senaste tiden och kan säga hur lång tid det tar innan man har sina bitcoins? Står ju på deras sida att de har väldigt mycket att göra just nu.
Handlade lite coins där idag, tog inte mer än 25 minuter så hade jag dom =) (Swish)

För övrigt så undrar jag om någon vet hur länge jag måste vänta för att kunna föra vidare mina coins från MTGox. "The password on your account has been reset recently. Please retry later." står det bara då jag försöker. Böt lösenord igårkväll ju...

EDIT: såg nu att det tydligen måste gå 24H efter lösenords byte. Galet ju.

EDIT2: Ny ATH (AllTimeHigh) på båte Stampen & Goxen är spruckna, 450 på Gox och 424.38 på Stamp. Sjuk värdeökning de senaste veckorna!
Senast redigerad av Baski 2013-11-15 kl. 12:56.
Citera
2013-11-15, 13:16
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Handlade lite coins där idag, tog inte mer än 25 minuter så hade jag dom =) (Swish)

För övrigt så undrar jag om någon vet hur länge jag måste vänta för att kunna föra vidare mina coins från MTGox. "The password on your account has been reset recently. Please retry later." står det bara då jag försöker. Böt lösenord igårkväll ju...

EDIT: såg nu att det tydligen måste gå 24H efter lösenords byte. Galet ju.

EDIT2: Ny ATH (AllTimeHigh) på båte Stampen & Goxen är spruckna, 450 på Gox och 424.38 på Stamp. Sjuk värdeökning de senaste veckorna!

Aha okej men då har du inte swedbank? Står att de haft strul med swedbank när man ska göra en vanlig banköverföring så man ska ta det på deras bankgiro istället.
Citera
2013-11-15, 13:17
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Aha okej men då har du inte swedbank? Står att de haft strul med swedbank när man ska göra en vanlig banköverföring så man ska ta det på deras bankgiro istället.
Med swish kan du ha alla banker som går under det. Spelar ingen roll om du har swed/nordea går lika fort. Swish är en app som sammankopplar bankerna så att överföringar kan göras på 1 sekund mellan olika banker.
Citera
2013-11-15, 13:28
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Med swish kan du ha alla banker som går under det. Spelar ingen roll om du har swed/nordea går lika fort. Swish är en app som sammankopplar bankerna så att överföringar kan göras på 1 sekund mellan olika banker.

Jo det vet jag men det är väl på deras bankkonto pengarna kommer in genom swish? Och om jag då har swedbank och jag skickar till ett swedbank konto och dom har problem med det så spelar det väl ingen roll om jag gör det genom swish eller internetbanken?

Edit: Dom har inte ett swedbank konto, råkade skriva fel men de har problem med att folk från swedbank skickar till dom.
Senast redigerad av Illuzionz 2013-11-15 kl. 13:36.
Citera
2013-11-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Eftersom de just fryst konton för att de sett btc tyckte jag det var lämpligt att skriva detta här. Vill ni pyssla med btc lämna Swedbank.

Vilken bank ska man byta till?
Citera
2013-11-15, 13:52
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Jo det vet jag men det är väl på deras bankkonto pengarna kommer in genom swish? Och om jag då har swedbank och jag skickar till ett swedbank konto och dom har problem med det så spelar det väl ingen roll om jag gör det genom swish eller internetbanken?

Edit: Dom har inte ett swedbank konto, råkade skriva fel men de har problem med att folk från swedbank skickar till dom.
Tror inte detta gäller swish då det är sammankopplat precis som jag skrev, men jag är osäker. Kontakta support? Lär inte ta länge, såg nu 12.17 hade jag BTC och köptes vid 12.00
Citera
2013-11-15, 14:51
Medlem
BTC-automat öppnar i Stockholm vid årsskiftet: http://nyadagbladet.se/ekonomi/bitcoinautomat-kommer-till-sverige/

En till svensk bitcoinexchange kommer snart: http://www.bitcoin.se/2013/11/12/bitcoin-se-exchange/
Citera
2013-11-15, 14:59
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Tror inte detta gäller swish då det är sammankopplat precis som jag skrev, men jag är osäker. Kontakta support? Lär inte ta länge, såg nu 12.17 hade jag BTC och köptes vid 12.00

Har kontaktat dom för jag hade en annan fråga men har inte fått svar än pga det är så stort tryck där nu. Men jag antar då att du inte använder swedbank?
Citera
2013-11-15, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gest
BTC-automat öppnar i Stockholm vid årsskiftet: http://nyadagbladet.se/ekonomi/bitcoinautomat-kommer-till-sverige/

En till svensk bitcoinexchange kommer snart: http://www.bitcoin.se/2013/11/12/bitcoin-se-exchange/

Spännande! Ser fram emot rubriker i stil med "Vad sänder det här för signaler till våra barn?"
Citera
2013-11-15, 16:13
Medlem
80-talists avatar
Fler än jag som väntar på utbetalningar från Kapiton?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in