Citat:
Ursprungligen postat av
Righted
Vill inte barnets pappa eller mamma ta hand om sitt barn kan dom sjlva bekosta den personliga assistenten. Du r bitter och bortskmd och vill ha allt betalt. Jag tycker du ska bekosta detta sjlv.
Jag betalar allt fr min son som "vanliga" frldrar betalar fr sina barn. Sjlva handikappet fr jag hjlp med.
Jag tycker det snarare r tvrtom, du r bitter och egoistisk och ser bara till dig sjlv. ldrevrden, tycker du att man ska bekosta det sjlv ocks? Vrden? Tandlkare?
Min lskade son r inte missbildad, han r precis s som han ska vara. Jag kan med gldje sga att han r mer empatisk och krleksfull n du ngonsin kommer bli. Det r beklmmande att du har dessa sikter om dina sk medmnniskor, antingen har du ftt alldeles fr lite krlek som liten eller s har du tappat hoppet om mnskligheten. Det r sorgligt.
Ja, du r precis en sdan mnniska som borde hamna i ett utsatt och hjlplst lge fr att verkligen frst hur det r att inte f ngon hjlp eller empati. Att st strandsatt utan att ngon bryr sig om ditt vlmende. Kanske kanske d att du skulle frst, om ens det. Jag r tveksam. Du knns ganska frlorad.
Du har fortfarande inte svarat p min frga, vill du vnligen gra det?