2013-11-14, 12:03
Medlem
oyegies avatar
Badoo suger precis som alla andra dejtingsidor,och sen dessa skitmail man får att någon vill "träffa" en osv WHYYYYYY
Citera
2013-11-14, 12:14
Medlem
Tripes avatar
Det absolut värsta med Badoo är alla killar som skickar mass-mail och spam till varje tjej de ser med samma jävla meddelande. Det näst värsta är alla tjejer som bara är där för att få bekräftelse och uppmärksamhet. De vill inte träffa någon för NÅGON anledning, de vill bara veta att det finns killar där ute som VILL knulla mig. Ge fan i tjejerna så kommer de till er istället, fattar ni inte det?
Citera
2013-11-14, 14:18
Medlem
Alltså sån JÄVLA idiottjej. Vi har snackat ju i ungefär en och en halv vecka och skulle ses förra helgen men så drygade hon till det och sa att hon skulle jobba, sen har vi mest slösnackat och jag märkte hur dryg och ointresserad hon verkade i allt hon skrev, antingen det eller så var hon bara omogen för sin ålder. Sen idag så snackade vi igen och då sa jag att vi snart får planera att träffas, då skriver hon "du verkar inte så intresserad blablabla" och då sa jag att jag faktiskt ramlade på jobbet i måndags och fick gipsa handen så har inte kunnat träffas. Då föreslog jag nån helg eller när hon har tid, sen märkte jag att hon tagit bort mig från facebook och nu svarar hon inte.

Alltså vad i helvete? Är det bara jag som ska ta initiativet hela tiden?
Citera
2013-11-14, 14:23
Medlem
Hadolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripe
Det absolut värsta med Badoo är alla killar som skickar mass-mail och spam till varje tjej de ser med samma jävla meddelande. Det näst värsta är alla tjejer som bara är där för att få bekräftelse och uppmärksamhet. De vill inte träffa någon för NÅGON anledning, de vill bara veta att det finns killar där ute som VILL knulla mig. Ge fan i tjejerna så kommer de till er istället, fattar ni inte det?

Jag skriver aldrig till tjejer på Badoo nu för tiden. Kör bara encounters, mest för skojs skull. Får många matchningar men det är aldrig någon som skriver till mig.

Snygga tjejer får väl säkert ca 100 meddelanden från killar dagligen mer eller mindre så jag förväntar mig inte att en sådan tjej orkar ta kontakt med någon annan.
Citera
2013-11-14, 14:23
Medlem
FuckedUpSeriouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Alltså sån JÄVLA idiottjej. Vi har snackat ju i ungefär en och en halv vecka och skulle ses förra helgen men så drygade hon till det och sa att hon skulle jobba, sen har vi mest slösnackat och jag märkte hur dryg och ointresserad hon verkade i allt hon skrev, antingen det eller så var hon bara omogen för sin ålder. Sen idag så snackade vi igen och då sa jag att vi snart får planera att träffas, då skriver hon "du verkar inte så intresserad blablabla" och då sa jag att jag faktiskt ramlade på jobbet i måndags och fick gipsa handen så har inte kunnat träffas. Då föreslog jag nån helg eller när hon har tid, sen märkte jag att hon tagit bort mig från facebook och nu svarar hon inte.

Badoo i ett nötskal...

Dock kan jag säga att jag testat att regga mig i ett annat europeiskt land och betydligt mindre dryga tjejer där som är kul att prata med.
Citera
2013-11-14, 14:24
Medlem
Hadolfitlers avatar
Citat:

Svar: ja. Tjejer är lata och för stolta för att ta kontakt med killar, i alla fall tjejer som ser bra ut.
Citera
2013-11-14, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUpSeriously
Badoo i ett nötskal...

Dock kan jag säga att jag testat att regga mig i ett annat europeiskt land och betydligt mindre dryga tjejer där som är kul att prata med.

Ja det verkar fan inte bättre, nästan så man har lust att betala för mötesplatsen eller liknande och chansa där en gång.
Citera
2013-11-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadolfitler
Om du är kille så är svaret ja. Tjejer är lata och för stolta för att ta kontakt med killar, i alla fall tjejer som ser bra ut.

Ja men vad i helvete nån gång kan de väl visa lite initiativ? Man tröttnar ju som kille till slut att hela tiden behöva fläska efter dom, jag blir bara avtänd av sånt.
Citera
2013-11-14, 14:30
Medlem
Hadolfitlers avatar
Citat:
Ja men vad i helvete nån gång kan de väl visa lite initiativ? Man tröttnar ju som kille till slut att hela tiden behöva fläska efter dom, jag blir bara avtänd av sånt.

Samma här. Jag skulle kontakta en fin tjej förut på badoo men fick ett meddelande i stil med: "Det är många som skriver till Josefin just nu, försök senare"

Tjejer behöver inte ta något initiativ eftersom det alltid finns killar som dregglar över dem. Tråkigt men sant
Citera
2013-11-14, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadolfitler
Samma här. Jag skulle kontakta en fin tjej förut på badoo men fick ett meddelande i stil med: "Det är många som skriver till Josefin just nu, försök senare"

Tjejer behöver inte ta något initiativ eftersom det alltid finns killar som dregglar över dem. Tråkigt men sant

Typiskt Badoo, försöker extrahera pengar från folk för du kan skriva till folk som är "heta just nu" med SuperPowers.
Citera
2013-11-15, 00:17
Medlem
Incognitons avatar
Citat:

Haha, hänt typ exakt samma för mig.
Citera
2013-11-15, 17:16
Medlem
jag är kille som främst söker nya vänner o ganska ny på badoo har superpowers men slösar ändå tid på falska profiler 2-3 ggr om dan.. Tråkigt att de som inte kan bete sig ska paja för alla men men va ska man göra egentligen ett stort I-lands problem enligt mig^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in