Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-11, 00:40
  #1
Medlem
Megafailures avatar
Hur är det den där Badoo.com på seriositetsfronten? Känns som 50% av profilerna är fake såvida inte 50% av mina grannar har amerikanska förnamn .
Citera
2012-02-11, 00:53
  #2
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Verkar finnas många ensamstående kvinnor där som väljer att ladda upp foton på sin nyfödda det första de gör. Svårt att avgöra seriositetsgraden.
Citera
2012-02-11, 01:03
  #3
Medlem
Megafailures avatar
Ok generalfel av mig att utgå ifrån att nån "dejtingsida" är seriöst iofs ..
Citera
2012-02-11, 06:48
  #4
Medlem
Renatuss avatar
Har själv reggat mig på den där sidan för ett antal månader, har tyvärr inte någon större erfarenhet av sidan efterssom jag endast skapat ett konto och skrivit en pressentation.

Är inte på jakt så att säga, men med jämna mellanrum dyker det upp mail i inkorgen, typ ann 22 säger vill du träffas?

tror jag fått runt 10 liknande medelanden från olika tjejer.
Tjejer brukar i regel inte behöva jaga killar på detta sett särskillt inte på nätet och utan att man har visningsbild.

Ett vanligt knep på många sajter är ju att medlemsskapet är gratis, sen om du vill svara någons medelande måste du registrera dig, och då är det antagligen massutskick för att locka.

är det gratis kan du vell undersöka saken vidare och försöka ta kontakt med någon, kostar det så borde du vara skeptisk ett tag till tycker jag.
Citera
2012-02-11, 07:51
  #5
Medlem
Äcklig tattarsida.
Citera
2012-02-11, 22:47
  #6
Medlem
Megafailures avatar
Testat den ikväll. Har självklart en snygg pres.bild vilket verkar hjälpa. Lätt att få kontakt med folk i alla fall, snackat om trevliga ämnen. Är inte ute efter nån dejt direkt, kanske blir lättare när man inte verkar desperat .

Fjantiga funktioner som man får betala för, tror man klarar sig utan dom. Känns som det man betalar för kommer vara en massa fejkgrejer som dom lockar med.

Det går FIN-FINT att chatta med folk, finns tom. en mobilapp för det. Funkar kanon. Jäkligt mycket folk verkar det finnas där iaf.

Ska fortsätta att utvärdera.
Citera
2012-02-11, 23:19
  #7
Medlem
4598gj45s avatar
I stockholms området mellan 20-25 år så är det 1000 tjejer och 12.000 killar. Good luck.
Citera
2012-02-11, 23:26
  #8
Medlem
cogito.ergosums avatar
Blev själv medlem där för ett år sedan pga att jag fick ett meddelande från en av mina kompisar därifrån, när jag väl var reggad såg jag att det bara var ett spam. Har inte skrivit något alls där och ändå får jag mail ibland om att Sandy, 24 matchar mina krav eller att jag matchar Anna, 19s krav osv. Enbart en väldigt irriterande sida med andra ord.
Citera
2012-02-12, 00:25
  #9
Medlem
Megafailures avatar
Deras spam tokstör mig också.

Har dock suttit och tjötat med en tjej som typ bor granne med mig nu hela kvällen . Var då inga problem att få nån att chatta med iaf.
Citera
2012-02-12, 00:28
  #10
Medlem
unicols avatar
Sidan funkar prima för mig. Idioterna ovan vet väl bara inte hur man använder den...

Patetiskt att alla ska vara så spam paranoida *_*

Nej det är ingen spamsida... vafan har ni kört encounters så fattar ni varför ni får mejl?
Citera
2012-02-12, 00:28
  #11
Medlem
Bisarros avatar
Vad menar du med seriös? Vill du få kontakt med tjejer så duger den rätt bra och den är ju dessutom gratis.
Citera
2012-02-12, 00:49
  #12
Medlem
Fjodorovs avatar
Brukar få mejl från sidan att där är folk som vill träffa mig, dock kan jag inte se vem det är utan att aktivera något som kostar pengar eller ha tur via encounters. Någon som vet hur man ska veta vem som vill träffa en?

Fan saknar tiden då man kunde gå in på lunarstorm, hitta någon tjej och på 2-3 minuter få hennes telefonnummer och sedan var stenen i rullning. Det var helt enkelt mycket simplare att få kontakt med främlingar via den sidan, även om jag knappt hängde där förutom någon halvtimma per vecka men ändå.

Dejtingsajter känns så konstlade och ineffektiva.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback