2013-11-16, 18:43
Bannlyst
Seriöst är det bara jag som tycker det är jävligt svårt att få till nåt på badoo? 95% av tjejerna svarar inte, å gör dom det dör det ut efter typ 2 meddelanden. Det verkar som att de snygga tjejerna har det där bara för att få sitt ego boostat, genom att få 300 meddelanden varje dag.

Jag ser bra ut också, mycket bättre än "average", så nåt är skumt.

Min kompis dock, som inte är spec snygg alls, han har legat med 2 tjejer därifrån under denna vecka :s
Citera
2013-11-16, 20:22
Medlem
Hadolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishmeatballs
Seriöst är det bara jag som tycker det är jävligt svårt att få till nåt på badoo? 95% av tjejerna svarar inte, å gör dom det dör det ut efter typ 2 meddelanden. Det verkar som att de snygga tjejerna har det där bara för att få sitt ego boostat, genom att få 300 meddelanden varje dag.

Jag ser bra ut också, mycket bättre än "average", så nåt är skumt.

Min kompis dock, som inte är spec snygg alls, han har legat med 2 tjejer därifrån under denna vecka :s

Helt korrekt!

Antar att tjejerna som din kompis har legat med inte varit dom snyggaste? Halvsnygga tjejer är lätt att få. De snygga får, som du sa, hur många meddelanden som helst så det är ganska svårt
Citera
2013-11-17, 01:35
Medlem
RedCrabs avatar
Det värst är att hur man än vrider och vänder på det är det alltid mannens fel.
Citera
2013-11-17, 01:39
Medlem
RedCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiftpenna
Såja pojkar. Nu vill jag att minst 20 personer går in på Badoo och skriver "Är du helt fantasilös så svara inte på det här" till varsen tjej. Vill bara se hur responsen blir.

Ni kan också skriva "Om jag säger att du är en fisk, vad säger du då? Säger du fel slutar jag skriva med dig". Förresten, svarar tjejen "Blubblubblubb" på det så kör på för i helvete, hon är en keeper .

de kommer att skriva "va?"
Citera
2013-11-17, 03:05
Medlem
Gnastys avatar
Vad har hänt med alla riktiga tjejer på Badoo? Det är ju bara bottar som spammar en i encounters hela tiden. Golddate.se, vuxenmys.se bla bla bla...
Citera
2013-11-17, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Vad har hänt med alla riktiga tjejer på Badoo? Det är ju bara bottar som spammar en i encounters hela tiden. Golddate.se, vuxenmys.se bla bla bla...

Det skulle jag också vilja veta. Sitta och rapportera över 200 konton per dag tär verkligen på psyket.

Men jag skulle också vilja veta varför det finns så många tjejer där som bara läser sina meddelanden utan att svara. Det kan väl inte vara botar det med?
Citera
2013-11-17, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Ja men vad i helvete nån gång kan de väl visa lite initiativ? Man tröttnar ju som kille till slut att hela tiden behöva fläska efter dom, jag blir bara avtänd av sånt.

Kunde fan inte sagt det bättre själv. Sen spelar det ibland ingen roll vad man skriver, så jag undrar vad dom är ute efter som om dom inte är ute efter nåt öht. Vill dom bara synas och sitta på sina höga jävla hästar? Det är sjukt. Mycket sjukt.

Det märkligaste meddelandet jag fått en gång var från en tjej som "bara" sökte vänner enligt profilen. När jag skrev till henne, svarade hon att hon inte var intresserad för att hon inte attraherades av mig. Jag var då tvungen att fråga henne varför man måste attraheras av folk för att kunna vara vän med dom. Märklig kvinna. Fick aldrig något svar på det sista. Hon var väl precis som du säger alldeles för stolt eller korkad för att kunna säga nåt mer vettigt
Citera
2013-11-17, 11:43
Medlem
TMMs avatar
Badoo verkar ju iofs vara ett av Sveriges största skithål...

Fascinerande att så många "supermodeller" lyckats fastna på en och samma sida och det stämmer verkligen: De få av dessa modell-liknande människor som tycks ha en äkta profil är helt oförmögna att svara på något alls. Men vem vet, det kanske trots allt är fejk det också... Jag skulle kunna tänka mig att satsa en arm på att även dom är fake faktiskt. Det finns inte en chans att det bara skulle sitta tjejer som ser bra ut där inne.

Eller handlar det kanske bara om att de lyckats få rejält med skjuts av Facebook? Det är ju inte jättesvårt att registrera sig och komma igång, till skillnad från många andra platser och det är nog inte ett helt vilse koncept att bygga sidor så. Deras annonseringar på Facebook har ju också varit ganska omfattande, ihop med "Zoosk", om jag inte tar helt fel.

Å andra sidan så har jag ju sett ett antal tjejer, från samma jobb som mig, som faktiskt sitter där inne. Och dom svarar oftast inte heller, så antagligen är dom bara alldeles för prydliga för att ta sig tid att svara på seriösa meddelanden. Och såna har man ändå ingen lust att umgås med. De är väl helt enkelt för snygga för sitt eget bästa och egentligen är dom kanske bara där för att få synas lite. Tvi!
Citera
2013-11-17, 11:59
Medlem
TMMs avatar
Detta säger nog rätt mycket om vad Badoo är för sida...

http://junk.fnarg.org/badoo_spam_131117.png
Citera
2013-11-17, 22:17
Medlem
swehardrockers avatar
Jag skriver som jag har sagt förut. Badoo är sämst när ni är i Sverige!

Däremot om ni åker utomlands kan det vara en jävligt bra verktyg för att få fitta
Citera
2013-11-18, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
de kommer att skriva "va?"

Hahaha...och det är då man (för 323 gången det senaste kvartalet) tar ett djupt andetag, suckar för sig själv, påminner sig om den där 1 på 1000-tjejen man träffade för 4 år sedan som fick en att verkligen skratta, fortsätter intala sig själv att det ändå nånstans finns hopp för mänskligheten och tar nästa!!!
Citera
2013-11-18, 07:43
Medlem
Dear lord...

Intresserad av
Jag vill träffa någon som är rolig och kan vara lite barnslig men även mogen och kan ta ansvar .
Han får inta vara allergisk eftersom jag har hund .
Helst lite romantisk men inte för mkt =D
Personlig information
Civilstånd:
Jag är singel

Bajsunge — 07:40
Hehe måste bara säga en sak ... Om du kollade på min profil så Står det att jag söker vänner nu så du vet ... För jag har kille ;o

Jag — 07:41
Haha det är nog inte många som kan koppla det isf. Står att du är singel och den du söker ska vara romantisk, är vänner det? :/

Vad i helvete? Vi snackade för fan i 30 minuter om allt möjligt, herregud vad tidskrävande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in