2014-05-06, 23:59
Bannlyst
Har via badoo lägrat flertalet damer i mina dagar även om de flesta har tillhört samhällets botten så har det blivit mycket åka av. Några guldkorn eller flickvänns material har jag dock inte stött på då är mentalpatienter betydligt vanligare. Ska man testa lyckan på någon annan sida eller ta tjuren vid hornen och börja ragga irl?
Citera
2014-05-07, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattarbajs
Har via badoo lägrat flertalet damer i mina dagar även om de flesta har tillhört samhällets botten så har det blivit mycket åka av. Några guldkorn eller flickvänns material har jag dock inte stött på då är mentalpatienter betydligt vanligare. Ska man testa lyckan på någon annan sida eller ta tjuren vid hornen och börja ragga irl?
Testa IRL , tror jag måste börja göra det också , hemska tanke .
Citera
2014-05-07, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Testa IRL , tror jag måste börja göra det också , hemska tanke .
Jag tror faktiskt att man har större chans att hitta en seriös tjej IRL så jag har därför lagt ned badoo
Citera
2014-05-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattarbajs
Jag tror faktiskt att man har större chans att hitta en seriös tjej IRL så jag har därför lagt ned badoo

Jaja , så är det säkert.
Citera
2014-05-07, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madzter
Jag är tjej och kollar alltid upp människan bakom profilen på alla tänkbara sätt innan vi ses. Det kan ju gömma sig en dåre bakom!

Och ja, jag är en bra detektiv

Hur gör du detta? Folk har oftast bara sina förnamn som namn på badoo. Frågar du om deras facebook? Deras fulla namm? Är du geeky och söker upp dom via deras foton? Vettefan hur det går till, vet bara att vissa kan söka med bild och hitta info på så vis.
Citera
2014-05-07, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lotusswift
Hur gör du detta? Folk har oftast bara sina förnamn som namn på badoo. Frågar du om deras facebook? Deras fulla namm? Är du geeky och söker upp dom via deras foton? Vettefan hur det går till, vet bara att vissa kan söka med bild och hitta info på så vis.

Finns många sätt. Kolla telefonnummer, snapchat, instagram, facebook. Sen typ kolla vilka vänner denna tjej/kille har.
- mitt tips är snapchat, ser man att de bifogar in bilder från nån app och aldrig tar en riktig bild till en eller säger "nej vadå tror du jag är fejk eller?" så är det precis det jag tror. Men tar dom en bild på sig själv på snapchat tror jag dom lättare
Citera
2014-05-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lotusswift

Jag brukar googla bilden , eller bildwebbadressen i google , då brukar man få upp vem bilden tillhör och så där , funkar bra för att avslöja fakeprofiler i alla fall . men det är ju svårare hitta fakta om en person.
Citera
2014-05-07, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Finns många sätt. Kolla telefonnummer, snapchat, instagram, facebook. Sen typ kolla vilka vänner denna tjej/kille har.
- mitt tips är snapchat, ser man att de bifogar in bilder från nån app och aldrig tar en riktig bild till en eller säger "nej vadå tror du jag är fejk eller?" så är det precis det jag tror. Men tar dom en bild på sig själv på snapchat tror jag dom lättare

Jaha, så om man känner nån som inte har rent mjöl i påsen då innebär det att man inte har det själv menar du?
Jag kan väl tjäna en fotbollshuligan ,jag behöver inte va en själv för det. Tror inte man ska kolla för mycket på vilka vänner personerna har.
Citera
2014-05-07, 17:10
Medlem
Cules avatar
Vissa tjejer är konstiga på bodoo, många tror att jag har fakeprofil eftersom jag inte vill lämna ut min Facebook till dom!
Psykovarning på vissa brudar, jag chattade med en riktig het brud inatt som ville ha mitt nr men jag vägrade sen frågar hon efter fb som inte fick heller...vi snackade på skype videosamtal då var det grönt att ses
Det är bra att tjejerna är försiktiga men sen när blev Facebook id handling?
Citera
2014-05-07, 21:58
Medlem
Fan vad jag börjat tröttna på att gå igenom 20 helt likadana bilder på en brud, samma jävla ansikte och vinkel på allihop. Gymbilder på deras figur och röv, inredningsbilder och tatueringar ska vi inte ens nämna. Herregud..
Citera
2014-05-07, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Jaha, så om man känner nån som inte har rent mjöl i påsen då innebär det att man inte har det själv menar du?
Jag kan väl tjäna en fotbollshuligan ,jag behöver inte va en själv för det. Tror inte man ska kolla för mycket på vilka vänner personerna har.

Nej så menar jag inte. Utan har personen 2 vänner på facebook eller ser ut som att ha inga andra vänner, vissa fake-konton jag sett har inte kunnat verifiera att de just är dom.
Citera
2014-05-07, 23:53
Medlem
Klappasäftens avatar
Tog äntligen bort min idag och känns så jävla skönt! Badoo är det mest oseriösa jag någonsin stött på. Jag har kört nätdejting i många år men Badoo har fan varit det sämsta av alla gratis alternativ som finns ute där.
Senast redigerad av Klappasäften 2014-05-07 kl. 23:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in