2014-01-26, 21:06
Medlem
logKexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför ser man inte bildbetygen för?
det buggar som det sagts tidigare!
Citera
2014-01-26, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja jag är alldeles för kräsen måste jag erkänna :P men har hört man blir det om man är singel för länge. Är säkert därför mailen från u8tlänningar haglar in i mailboxen ,dom är säkert inte lika noga.

Utlänniingarna har realistisk självbild, svenskarna har överdriven
Citera
2014-01-26, 21:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Utlänniingarna har realistisk självbild, svenskarna har överdriven
Du skoja inte, detta skrev typ en 4a eller 5a av 10
Jag är för snygg för de flesta killar här ändå. Men uppmärksamhet är roligt

Citera
2014-01-26, 22:07
Medlem
Citat:
Du skoja inte, detta skrev typ en 4a eller 5a av 10
Jag är för snygg för de flesta killar här ändå. Men uppmärksamhet är roligt

Citera
2014-01-29, 00:25
Medlem
alaskapollocs avatar
Min bästa bild har 8.4 i snitt! Så hädanefter så vill jag att ni tilltalar mig som Brad Pitt i den här tråden
Citera
2014-01-29, 00:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Min bästa bild har 8.4 i snitt! Så hädanefter så vill jag att ni tilltalar mig som Brad Pitt i den här tråden
Haha bra jobbat fan.... Själv funderar jag på att ta bort den snart... Typ ynka 13 besök på 48 timmar, 2 som skrivit och bägge var typ 5or av 10 på snygghetsskalan...

Känns mest som kvinnorna där är Socialgrupp III ungefär.
Citera
2014-01-29, 00:41
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Haha bra jobbat fan.... Själv funderar jag på att ta bort den snart... Typ ynka 13 besök på 48 timmar, 2 som skrivit och bägge var typ 5or av 10 på snygghetsskalan...

Jag hör dig. Även om jag har mycket aktivitet på sidan så är det sällan det ger så mycket. Man skriver ett tag, skrattar lite tillsammans och sen dör det ut bortsett från några få som man klickar med, varav en som jag föll ganska hårt för i somras och som höll på att bli seriöst. Aktiverar och avaktiverar min profil titt som tätt.
Citera
2014-01-29, 00:42
Medlem
Citat:

Du låter som ett riktigt kap.......
Citera
2014-01-29, 05:01
Medlem
Loveisgones avatar
Nu har jag bollat fram och tillbaka i ett bra tag och detta är resultat och mina tankar kring badoo..

Lätt att få kontakt (även fast 2/10 svarar)
Har hittat en brud som skickar videos när hon leker med sig själv och den biten va, hon är kåt relativt ofta.. Har fått bra kontakt med en annan tjej.. Träffat henne två gånger och jag tycker hon är rätt nice. Utseendemässigt så är hon en 6,8/10. Jag själv är ju iofs. inte så jäkla snygg. Badoo är inte en sida för den kräsne.. Tyvärr verkar brudarna tro att dom är Beyonce hela bunten när dom i själva verket ser ut som krattor. Väldig få verkar vara jordnära.

Samtidigt är vi grabbar (enligt mina antaganden) för kåta och det skrämmer iväg brudarna.

Har väl hållt på nu i 2 månaders tid.. Har skrivit konstant minst 5 st av 15-20 st.

Helt ok sida..
Citera
2014-01-29, 09:25
Medlem
Fan vilken låg kvalite brudarna håller på den sidan. Samma typer av brudar som man ser på krogen, med andra ord duger de endast till att ligga med. Inget att ingå ett förhållande med. Seriösa och sofistikerade brudar har inget behov av att hänga på dejtingsidor. Men visst, är man ute efter "skoj" och för feg för att ta kontakt i verkligheten så funkar Badoo.
Citera
2014-01-29, 11:43
Medlem
mustams avatar
Min bästa bild ligger Strax under 7. Ingen brad pitt direkt.
Citera
2014-01-29, 12:00
Medlem
Toalettrulles avatar
Ett tips till er som har låga betyg på era bilder:

Ta bort era bilder och lägg till dem igen. För att folk och du själv skall kunna se betygen så måste du betygsätta x andra personer för att ''låsa upp'' dina egna. Så sluta helt enkelt med att betygsätta andras bilder.

För att om en tjej går in på er profil och ser att ni har t.ex. en fyra eller femma, då kommer hon också att tycka att ni är en fyra eller femma. Har ni dock ingen betygsättning så är chansen stor att hon själv tycker att ni är snyggare än så. Så dåliga betyg skapar en känsla hos andra att ni faktiskt ser sådana ut, detta gäller ju tvärtom för bilder med högt betyg. Ifall man har högt betyg så kommer folk att tycka att man är snyggare.

Men hela den biten med betyg är jäkligt lurig, och man skall inte ta för illa upp om man får låga betyg.

1. Det finns snubbar som lägger låga betyg med flit för att sabba,
2. Som nämnt tidigare så tror många tjejer att dom är Beyonce trots att de ser ut som en blåval med allergichock, de är oberättigat kräsna och sätter låga betyg,
3. Som tidigare nämnt så måste man rösta på x andra för att se sina egna betyg. Folk är mest intresserade att se vad de själva får, därför försöker de ta sig igenom den biten så fort som möjligt. Sätter man en femma eller högre så ser man att personen har satt det betyget. Fyra eller lägre så syns det inte i ens profil, utan det står bara ''X personer har ett dig ett lågt betyg''. Det är säkrare att ge alla låga betyg än höga, för att skulle de ge höga betyg så kommer det bara en massa kåta killar som trakasserar dem för att de tror att de har halva inne. ''*Flås* Hon tyckte ju att jag är snygg! *Flås, stånk stön!* Gaaarrghlglhggurgel.''

Det finns några få trevliga och vettiga tjejer på den här sidan som man faktiskt kan träffa lite och få bättre kontakt med. Men tyvärr är merparten ganska ointressanta människor med ett enormt bekräftelsebehov. Dock är Badoo exemplariskt om man vill ligga!

En sak som jag inte riktigt förstår mig på. En tjej har gått tryckt i att hon vill träffa en, man skriver en väl beprövad öppningsfras och får bara något kort och astråkigt tillbaka. Visst, här förstår man ju att de inte är intresserade. Men tro fan att en del fortsätter att skriva någon enstaka kort eller tråkig sak! Alltså, de får ju bestämma sig. Antingen så har man en vettig konversation, eller så skiter man i det. Är folk socialt handikappade eller vad är grejen?
Senast redigerad av Toalettrulle 2014-01-29 kl. 12:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in