2013-09-23, 18:05
Medlem
Moltisantis avatar
Förstår inte riktigt hur man ska kommunicera på badoo.. man får liksom match med en brud, man skriver och hon svarar men alla brudar där är ju så tråkiga och verkar inte vilja prata om nåt? Inte alls som andra dejtingsidor där brudar ofta öppnar sig nästan lite väl mycket. Vad är tjejer på badoo ute efter egentligen?
Citera
2013-09-23, 18:50
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Väldigt få tjejer som faktiskt svarar i chatten, och de som väl svarar frågar inget tillbaka.

inte en jävel utav runt 10 jag skrivit till i samma stad har svarat ^^

Så känns ju inte ens lönt att lägga ner tid att skriva till folk, endast dom som gett ok betyg på ens bilder eller dom man fått en match med verkar pratvilliga

Hur ofta får ni någon som vill träffa er? fått 3 idag, varav 1 är bot.

Testade även det ni skrev om att ändra till Polen osv, ding så öste det in en tia, 9or osv :s sjukt.
Citera
2013-09-23, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn

Så känns ju inte ens lönt att lägga ner tid att skriva till folk, endast dom som gett ok betyg på ens bilder eller dom man fått en match med verkar pratvilliga

Testade även det ni skrev om att ändra till Polen osv, ding så öste det in en tia, 9or osv :s sjukt.

Folk i Sverige är sjukt kräsna, alldeles för kräsna, det är ingen nyhet. Det är därför så många är singlar i Sverige, för de kan bara inte nöja sig med en partner. Oftast har dessa personer inte så värst mycket att erbjuda själva heller, då nöjer man sig med att köpa en hund istället

Dock så är chansen mycket högre att lyckas IRL då tjejerna inte alls är lika uppstoppade som på dejtingsidor.
Citera
2013-09-23, 20:11
Medlem
swehardrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyFunk
Folk i Sverige är sjukt kräsna, alldeles för kräsna, det är ingen nyhet. Det är därför så många är singlar i Sverige, för de kan bara inte nöja sig med en partner. Oftast har dessa personer inte så värst mycket att erbjuda själva heller, då nöjer man sig med att köpa en hund istället

Dock så är chansen mycket högre att lyckas IRL då tjejerna inte alls är lika uppstoppade som på dejtingsidor.

Sant till 100%

Jag brukar byta till något annat land(oftast något land i Asien ) och chatta med brudarna där

Kan för övrigt konstatera att Kinesiskor är grymma på att föra en konversation
Citera
2013-09-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn

Har haft tre matchningar den senaste veckan.
Citera
2013-09-23, 22:58
Medlem
Dra på trissor! Fått 7.50 i snitt på en bild jag la upp. Trodde inte det var möjligt som man
Citera
2013-09-23, 23:08
Medlem
På 13 dagar har 6 tjejer tagit initiativet och skrivit, 4st är 100% DTF om jag hade sagt åt de att komma över NU... slutade svara på en 17årig brud för hon ringde hela tiden och ville komma över och "plugga o ha filmmys"blev lite för på kände jag.... Men man har ju flickvän så
Ett par ess i fickan skadar ju aldrig dock

Roligt o se alla skumma tjejer det finns alltså hahah
Citera
2013-09-23, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
På 13 dagar har 6 tjejer tagit initiativet och skrivit, 4st är 100% DTF om jag hade sagt åt de att komma över NU... slutade svara på en 17årig brud för hon ringde hela tiden och ville komma över och "plugga o ha filmmys"blev lite för på kände jag.... Men man har ju flickvän så
Ett par ess i fickan skadar ju aldrig dock

Roligt o se alla skumma tjejer det finns alltså hahah

Hehehe nice, hur gammal är du/ser ut ?
Citera
2013-09-24, 03:07
Bannlyst
Hur fan kan badoo vara så stort egentligen? Har väl fått en massa mail "Linnea vill träffa dig" men alltid trott det varit spam och utgått från att folk trott detsamma.
Eller har jag bara sovit under en sten?
Reggade mig iallafall för skojs skull
Citera
2013-09-24, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiz.khaf
Hur fan kan badoo vara så stort egentligen? Har väl fått en massa mail "Linnea vill träffa dig" men alltid trott det varit spam och utgått från att folk trott detsamma.
Eller har jag bara sovit under en sten?
Reggade mig iallafall för skojs skull

Det är en del spam såvitt jag vet men sidan i sig tycker jag är rätt seriös.
Citera
2013-09-24, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Det är en del spam såvitt jag vet men sidan i sig tycker jag är rätt seriös.
Hmm okej. Loggade in nu och jag har redan fått 4 meddelanden utan att jag ens har laddat upp bild, tvivlar på att det är äkta meddelanden. Kanske bara såna jag bor nära eller så. (Måste ha 3 bilder för att kunna läsa dom)
Citera
2013-09-25, 00:36
Medlem
Om man blockar någon? Ser de ens profil när de klickar på "i närheten" eller "encounters"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in