2013-11-14, 03:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fppE
What's up med denna paranoia?
Det är bara denna vecka dom inte tar emot insättningar, just för att de har många förseningar. Satte ni in den 7:e och 8:e är ni antagligen sist på listan att få in era insättningar.

förmodligen drogrelaterat. =P
Citera
2013-11-14, 04:10
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fppE
What's up med denna paranoia?
Det är bara denna vecka dom inte tar emot insättningar, just för att de har många förseningar. Satte ni in den 7:e och 8:e är ni antagligen sist på listan att få in era insättningar.
Och det kan jag acceptera. Men jag har skickat två mail och har inte fått svar på flera dagar nu. Det är vad som gör mig orolig, inte att pengarna inte har kommit in än.
Citera
2013-11-14, 05:05
Moderator
HelgeBuks avatar
Shit vad det fortsätter dra! $400 bjöd inte nåt motstånd direkt. Väldigt många som är villiga att betala än.

Jag kommer kunna handla igen i mitten av december, hoppas det vänt neråt då, men jag känner mig inte alltför hoppfull...
Citera
2013-11-14, 07:54
Medlem
Ankanins avatar
Till er som oroar er för Kapiton ska jag påminna er om att sajten är en enmanscirkus driven av en oseriös person. Med det sagt tror jag att ni kommer få igenom er insättning och kunna köpa BTC, men räkna med att det kommer ta tid.

Här är ett exempel på hur ägaren beter sig: https://www.flashback.org/sp45798958
Så var försiktig med att maila allt för arga mail.

Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
Hur stora var avgifterna?
Hej igen, såg att avgiften för SEPA-insättning var ingenting, för att ta ut är det dock 0.90€. En 0.5% avgift på BTC-köpet som sagt. Det bör vara alla avgifter.
Senast redigerad av Ankanin 2013-11-14 kl. 07:57.
Citera
2013-11-14, 08:32
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Snubblade över det här projektet tidigare idag(2011-03-23) och tycker det låter väldigt intressant. Även om jag betvivlar att det någonsin kommer slå igenom. Men det skadar ju inte att dedicera lite CPU-kraft åt projektet och på så vis eventuellt tjäna några kronor.

tvivlar du lika mycket på att det kommer slå igenom idag?? :P
Citera
2013-11-14, 10:38
Medlem
Eronis avatar
Snart uppe i 3000kr! Synd att man torska så många när Silkroad lades ner... Tror ni att vi går mot en kraftig dipp snart som skedde i våras? Eller kommer dom fortsätta att gå upp?
Citera
2013-11-14, 11:30
Medlem
nilosands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroni
Snart uppe i 3000kr! Synd att man torska så många när Silkroad lades ner... Tror ni att vi går mot en kraftig dipp snart som skedde i våras? Eller kommer dom fortsätta att gå upp?

Det kommer att komma kraftiga dippar framöver, dock inte säkert att de tar priset under $400 igen.
Citera
2013-11-14, 11:48
Medlem
Bimboankans avatar
Föresten, är det någon som köper LTC?
är lite nyfiken på det efter man sett BTC rusa upp så, LTC liger ju på 3-4 dollar. Någon som vet vart man köper sånna isf o om det kommer bli lika stort?.
Citera
2013-11-14, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimboankan
Föresten, är det någon som köper LTC?
är lite nyfiken på det efter man sett BTC rusa upp så, LTC liger ju på 3-4 dollar. Någon som vet vart man köper sånna isf o om det kommer bli lika stort?.
Jag funderar på att köpa ltc för 1000kr. Här är en sida som säljer https://btc-e.com/exchange/ltc_btc

Jag förde över mina coins från Kapiton till min mtgox.com bitcoin adress. Gick fort och smidigt, på blockchain.info så kan jag se att pengarna överförts. På mtgox står det att jag inte har fått in något (overifierat konto). Ska ta och scanna in id/räkning nu och skicka till dom.

När jag sedan blivit verifierad, blir mina coins tillgängliga på sidan då?

Edit: Nu blev dom tillgängliga på sidan I alla fall, vad tycker ni andra om att investera 1000kr i ltc? Det är ju lätt värt det ifall värdet skulle stiga.
Senast redigerad av SweCrime 2013-11-14 kl. 12:04.
Citera
2013-11-14, 12:18
Medlem
Bimboankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag funderar på att köpa ltc för 1000kr. Här är en sida som säljer https://btc-e.com/exchange/ltc_btc

Finns det någon svensk sida?.
Citera
2013-11-14, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimboankan
Finns det någon svensk sida?.
Inte vad jag vet. Men du kan ju köpa bitcoins på kapiton och sedan tradear du btc/ltc.
Mvh
Citera
2013-11-14, 13:04
Medlem
Vart köper ni era bitcoins ?

Hellu, undrar bara vart alla köper sina bitcoins eftersom kapiton har stängt vecka 46 ( 11 - 17 nov)
https://kapiton.se/news/3

tack i förhand!
Senast redigerad av apejavel 2013-11-14 kl. 13:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in