Hittar inte så mkt om bitcoin på forumet, trodde det skulle vara ett stort snackis.
Iaf, har hittat 3st svenska Växlare nu av SEK - BTC och vill ha eran feedback. lämnar min oxå.
Allmänt:
FYBSE - provat , pengarna inte framme efter 5 bankdagar, håller på med deras support och ska mejla in de prt screen strax. Lite skum sida dock ,men konstigt nog i min smak om den bara fungerar och inte är scam

KAPITON - använts av vänner och fungerar enligt de men jag har ej hunnit testa själv, inte ens reggat mig där.
SAFELLO - hittade dessa precis, företaget verkar väldigt seriöst, org nr på sidan, reggat hos finansinspektionen osv.
Avgifter och kostnader:
Fybse har .08% i avgift
Kaption hittar jag ej något om?
Safello är då mer än dubbelt så dyra med sina 2%?
Snabbhet:
Fybse tar bankgiro, iban, min betalning via bankgiro är dock inte framme efter 5 dagar, vet ej vad det beror på men är ju ingen bra start då jag följt deras instruktioner ordentligt.
Safello - Tar tydligen kort och internetbanken och ska fungera på nästan direkten med överförningar? Skall provas efter helgen, återkommer med feedback då.
Kapiton kör med bankgiro och fungerar enligt vänner som det ska, osäker på hur fort det går dock.
Mvh