2013-11-13, 19:26
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Det beror på att alla företag med liknande värdeökning inte säljs på börsen när den sker. Skulle du plotta facebooks värdeökning de tre första åren så skulle den slå bitcoins med råge. Men Facebook såldes inte på börsen då, och därför har vi ingen lika "osannolik" kurva att se på gällande facebook.
Frågan är väl hur långt ifrån vertikalen vi är Om det tar 5 år för en aktie för ett företag såsom Facebook eller Twitter att nå sitt "rätta", stabila värde, hur lång tid behöver en teknisk inovation såsom Bitcoin att nå dit?

Det enda jag vet med säkerhet är att det kommer bli extremt spännande att följa vad Bitcoin gör med världen de kommande åren.
Citera
2013-11-13, 19:56
Medlem
FuN-LighTs avatar
Tänkte höra, om man köper bitcoins från t.ex. mtgox, får man dem direkt man köpt dem eller tar det någon dag? Just nu går kursen upp och ner så jag vill gärna få bitcoinsen direkt så att jag kan köpa för den exakta summan samma dag.
Citera
2013-11-13, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuN-LighT
Tänkte höra, om man köper bitcoins från t.ex. mtgox, får man dem direkt man köpt dem eller tar det någon dag? Just nu går kursen upp och ner så jag vill gärna få bitcoinsen direkt så att jag kan köpa för den exakta summan samma dag.

Att köpa och sälja Bitcoins går snabbt, du lägger en säljorder och får eventuellt en köpare för det specifika priset. I teorin kan det ta några sekunder, men räkna snarare med ett par minuter, beroende på ditt valda pris.
Citera
2013-11-13, 21:06
Medlem
Ankanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
För mig tog verifieringen fyra dagar, och ändå blev jag nekad med personbevis via Skatteverket. Anledningen var att det var tvungen att vara i pappersform, ej elektroniskt...
Ajuste, jag såg något om det. P.g.a. detta skrev jag helt enkelt ut personbeviset och scannade det.
Citera
2013-11-13, 21:24
Bannlyst
kapiton har deposit stopp, bra sida som tar 1 daG? eller någon som är sugen på sälja lite bitcoins för bra värde för banköverföring?
Citera
2013-11-13, 21:37
Medlem
Sweetiepies avatar
Sålde och plockade ut ifrån Kapiton. Tog 1.5 veckor, eller 8 bankdagar tills pengarna anlände.
Citera
2013-11-13, 23:17
Medlem
sprutbajss avatar
Hur länge har ni väntat på att få insättning registrerad på kapiton? Jag har väntat sedan den 7:e
Citera
2013-11-13, 23:27
Medlem
Supersnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprutbajs
Hur länge har ni väntat på att få insättning registrerad på kapiton? Jag har väntat sedan den 7:e

Sen den 8e här. Helt värdelösa är dom, skriver på sidan att man får in pengarna om man gjort insättningen innan v.46 men det är tydligen skitsnack. Kommer inte använda mig av dom i framtiden!

Testa Safello eller btcx (swish om du vill att det ska gå fort), båda har funkat helt okej för mig
Citera
2013-11-13, 23:32
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Gjort en instättning 7:e och en 8:e

Inte fått in pengarna. Jag blir lite lack.
Citera
2013-11-14, 01:05
Medlem
Citat:

Vad sägs om att läsa på sidan..?

https://kapiton.se/news/3
Citera
2013-11-14, 02:10
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullgnome
Vad sägs om att läsa på sidan..?

https://kapiton.se/news/3
Vad sägs om att läsa det du själv länkar?

"Insättningar redan gjorda kommer behandlas som vanligt. "

Nyheten kom den 9:e. Vi är flera som har gjort insättningar den 7:e och 8:e, men vi har inte fått in våra pengar.
Citera
2013-11-14, 03:04
Medlem
What's up med denna paranoia?
Det är bara denna vecka dom inte tar emot insättningar, just för att de har många förseningar. Satte ni in den 7:e och 8:e är ni antagligen sist på listan att få in era insättningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in