2013-11-03, 22:52
Medlem
Rafi-IBRs avatar
En av topp 5 irriterande luskar är den adopterade idioten, ni vet den från Pakistan/Afghanistan adopterade idioten som alltsomoftast måste konstatera att han just är adopterad. Så jävla jobbig typ.

Hörde en repris idag där han sa att han fått Jan Johansen att "gråta" genom en omskriven sång. Vilket svin alltså. Sen deklarerar han sin kärlek för Sverige och att han aldrig varit eller kommer vara ett hot mot Sverige. Just detta är förvisso bra, men genom att hela tiden babbla detta, om sitt ursprung och liknande så befäster han bara sin icke-svenskhet och jag tror inte han ens definierar sig som svensk. Bra eftersom han inte är svensk utan inköpt via Adoptionsbyrå!

Ha överseende med att jag glömt namnet på denna pajas
Citera
2013-11-03, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
En av topp 5 irriterande luskar är den adopterade idioten, ni vet den från Pakistan/Afghanistan adopterade idioten som alltsomoftast måste konstatera att han just är adopterad. Så jävla jobbig typ.

Hörde en repris idag där han sa att han fått Jan Johansen att "gråta" genom en omskriven sång. Vilket svin alltså. Sen deklarerar han sin kärlek för Sverige och att han aldrig varit eller kommer vara ett hot mot Sverige. Just detta är förvisso bra, men genom att hela tiden babbla detta, om sitt ursprung och liknande så befäster han bara sin icke-svenskhet och jag tror inte han ens definierar sig som svensk. Bra eftersom han inte är svensk utan inköpt via Adoptionsbyrå!

Ha överseende med att jag glömt namnet på denna pajas
Ber om ursäkt ifall svarat dig negativt tidigare inlägg. Du verkar må sämre än någonsin och borde ta all annan hjälp än ifrån kvacksalvaren på Radio 1.
Citera
2013-11-03, 23:28
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ber om ursäkt ifall svarat dig negativt tidigare inlägg. Du verkar må sämre än någonsin och borde ta all annan hjälp än ifrån kvacksalvaren på Radio 1.

Den som mår sämst av alla stammisar måste nog vara du. Och att du kallar mig Inge-Gerd, det fan för roligt. Jag skulle kunna vara vem som helst av stammisarna, men sen finns det stor risk att jag är en lyssnare och inte en inringare. Ska inte påstå att jag aldrig ringt in till radio1, men om jag har ringt in så hade du ändå inte vetat om det. Du om någon borde veta att det svårt att komma fram, vanligt folk tröttnar på att vänta.
Det enda du gör är att snacka skit om andra. Både här och i radio. Kritiserar och förtalar, utan att bry dig om att andra har något vettigt att säga. Men du blir arg om någon säger emot dig.
Citera
2013-11-03, 23:47
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Den som mår sämst av alla stammisar måste nog vara du. Och att du kallar mig Inge-Gerd, det fan för roligt. Jag skulle kunna vara vem som helst av stammisarna, men sen finns det stor risk att jag är en lyssnare och inte en inringare. Ska inte påstå att jag aldrig ringt in till radio1, men om jag har ringt in så hade du ändå inte vetat om det. Du om någon borde veta att det svårt att komma fram, vanligt folk tröttnar på att vänta.
Det enda du gör är att snacka skit om andra. Både här och i radio. Kritiserar och förtalar, utan att bry dig om att andra har något vettigt att säga. Men du blir arg om någon säger emot dig.

Smackyhead, skit i pissesvinet. Det är en arbetslös jävel som har tid att forma hatobjekt, ringa Radio1 och runka.
Citera
2013-11-04, 00:32
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Smackyhead, skit i pissesvinet. Det är en arbetslös jävel som har tid att forma hatobjekt, ringa Radio1 och runka.

Det låter precis som mig det där
Citera
2013-11-04, 00:39
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Det låter precis som mig det där

Det är beskrivning på gurkelurkan
Jag har via kontakter fått veta att hans mor gick bort efter en tids sjukdom och han mår fortfarande psykiskt dåligt. Han är inte arbetslös i verklig mening utan klassas som sjukskriven, dock inget fast arbete när han nån dag friskförklaras, den simulanten gurkelurkan.
Citera
2013-11-04, 13:38
Medlem
Citat:
Det är beskrivning på gurkelurkan
Jag har via kontakter fått veta att hans mor gick bort efter en tids sjukdom och han mår fortfarande psykiskt dåligt. Han är inte arbetslös i verklig mening utan klassas som sjukskriven, dock inget fast arbete när han nån dag friskförklaras, den simulanten gurkelurkan.
Du missade att jag är dvärg och harmynt!
Citera
2013-11-04, 17:08
Medlem
Krya på dig Gert jag saknar dig på morgonen.
Citera
2013-11-04, 23:55
Medlem
Antingen är det repriser eller så illa att man inte hör skillnaden. Dom som är driftiga får nya jobb och vissa har redan uppdrag. Aschberg och Cissi Wallin tillhör den gruppen.

Värstingarna som heter Eva Rusz och Kim Kärnfalk lär bli utan uppdrag i etern. En plåga att behövt lyssna på deras pladder då jag försökt att arbeta i lugn och ro.

Gert skiter i det här då han inte ens får A-kassa och redan har pension.

Jag kan bota alla er som vill ha hjälp av Eva Rusz. Ta med ett block samt papper och penna. Även en fet gummisnodd som svider när den sitter på handleden och du kommer på tokiga tankar. Jag tar bara 25:- i timmen till skillnad mot Rusz som ger samma råd.
Citera
2013-11-05, 15:14
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Radio1 sjunker som Titanic.

Aschberg har kastat in handduken. Enbart repriser sänds numera. Han kände väl att det inte fanns något mervärde i att gaffla 3 h/d när kanalen ändå kommer tystna om några veckor...

Cissi Wallin har även hon lämnat rent mentalt. Ingen energi. Ingen entusiasm. Extremt få inringare och de som ringer är mestadels trasiga, miserabla gamlingar.

Även lyssnarna generellt lämnar. Annonsörer får kattguld för sina pengar

Nyheterna uppdateras endast 2 ggr/dag sedan förra veckan.

Eftersom Aschberg var motorn så är det givet att lyssnarantalet decimnerats kraftigt samt att repriser kommer nötas återstoden av Radio1:s varande.

Jag har precis gjort följande och råder kloka människor göra detsamma:
-raderat Radio1-appen.
-avföljt allt som har med Radio1 att göra på Insta, Twitter och FB
-raderat Radio1 från samtliga mobila enheter, fasta datorer och avmarkerat som favorit/snabbåtkomst.
Citera
2013-11-05, 17:06
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:

Aschberg har kastat in handduken. Enbart repriser sänds numera. Han kände väl att det inte fanns något mervärde i att gaffla 3 h/d när kanalen ändå kommer tystna om några veckor...

Cissi Wallin har även hon lämnat rent mentalt. Ingen energi. Ingen entusiasm. Extremt få inringare och de som ringer är mestadels trasiga, miserabla gamlingar.

Eftersom Aschberg var motorn så är det givet att lyssnarantalet decimnerats kraftigt samt att repriser kommer nötas återstoden av Radio1:s varande.

-raderat Radio1-appen.
-raderat Radio1 från samtliga mobila enheter, fasta datorer och avmarkerat som favorit/snabbåtkomst.
Bra där! Då håller vi som är friska i huvudet tummarna att det är ditt sista inlägg i den här tråden!
Citera
2013-11-05, 18:54
Medlem
Citat:

-raderat Radio1-appen.

Eftersom du inte gillar Radio1, så förstår hag inte varför du hänger på denna tråd. Vi som gillar Radio1 förstår oxå när det är repris och när vi inte vill lyssna länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in