Eva Ruuz satt och tjatade om att Carola gjort flätor på sitt adoptivbarn i 2 timmar för nåt halvår sedan. Enligt experten själv så vanvårdade Carola sin dotter och var inte vatten värd i programmet.
I ett annat program var det frisörskan som inte gjort Ruuz nöjd och då var det gnäll om det programtiden ut.
Ett annat tillfälle gällde det en mäklare som hade sålt stugan till någon annan. Herre Gud! Hon var hysterisk mellan 10-12 och på gränsen till nåt slags anfall.
Sen var det 2 timmar om att hon minsann varit hemmafru i 4 år och anser att alla ska vara det då barn skadas på dagis. Jag tror tvärtom och hennes bakåtsträvande till bullbak och underkastelse är läskig. Vem vill vara hemmafru tills ungarna är 18 som Ruzz förespråkar?
Dessutom har hon vänt ut och in på sin exman som inte ens har en chans att försvara sig och vänninor som Ruuz inte kommit överens med.
Listan kan bli hur lång som helst och den sista jag skulle besöka ifall jag mådde dåligt är hon. Undrar ifall hon verkligen är utbildad och jag glömde nästan hur hon dekar ner alla andra psykologer och höjer sig själv till skyarna.
Radio 1 är en kanal för inbördes beundran och inringarna är inte direkt dom skarpaste knivarna i lådan. Men parodi är det och det är kul att lyssna på. Inget jag tar seriöst utan snarare ser det som lyteskomik.Tiden går fort på jobbet i alla fall.