2013-11-22, 16:08
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
På måndag kommer Radio1 medarbetarna få en trevlig överraskning som alla förutom CW ska få ta del av! Det kommer vara uppenbart fult mot just CW medan jag hyllar resten!

Du går för långt, dessutom fattar jag inte hur du ens orkar lägga ner tid för hämnd för en F kändis?

Du är portad av en radiokanal som ändå ska läggas ner. Gå vidare.
Citera
2013-11-22, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Du går för långt, dessutom fattar jag inte hur du ens orkar lägga ner tid för hämnd för en F kändis?

Inte så mycket hämnd. Bara ett stort tack till alla på radio1 för deras tid. Ska se till att alla får en hyllning av mig förutom indirekt CW. Jag hade inte sagt något om det var en avstängning som jag själv gjort mig skyldig till. Men det här är bara dålig stil av henne. Ja, jag borde inte bry mig, men jag kan inte låta bli.
Citera
2013-11-22, 18:44
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Inte så mycket hämnd. Bara ett stort tack till alla på radio1 för deras tid. Ska se till att alla får en hyllning av mig förutom indirekt CW. Jag hade inte sagt något om det var en avstängning som jag själv gjort mig skyldig till. Men det här är bara dålig stil av henne. Ja, jag borde inte bry mig, men jag kan inte låta bli.
Du är helt klart värdig en avstängning. Inte bara i CWs program. Hur kommer det sig att det bara är CW du hatar helt plötsligt? Du har ju spytt galla över flera andra på radio1 tidigare.
Citera
2013-11-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Du är helt klart värdig en avstängning. Inte bara i CWs program. Hur kommer det sig att det bara är CW du hatar helt plötsligt? Du har ju spytt galla över flera andra på radio1 tidigare.

Har jag?! Du verkar vara lika virrig som CW. Inga andra programledare som är på CW nivå, kan vara därför. Tur för mig att andra inte går på allt skit som kommer ur CW mun. Men nej jag är inte värdig en avstängning, dra åt helvette!
Citera
2013-11-22, 21:51
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead

Hörde kvacksalvaren Eva Rusz och där ämnet var "det som gör dig lycklig"
Flera inringare sa "Att lyssna på Radio1 gör mig lycklig"

Tänk om det som gör en människa lycklig drogs bort? Plågsamt men livet går vidare. Valle kommer kanske bli olycklig men jag hoppas han inte gör ngt drastiskt, som att tex hoppa framför ett X2000 som dundrar i 260 km/h, exv, pendelperrongen Flemingsberg.... Hoppas Valle Inte läser detta. Han kanske befinner sig flera steg in i "suicidtrappan" ajdå

För övrigt anser jag att Valle har rätt att vara förbannad på Cissi. Den häxan misstänker att Rafi=Valle=Rafi.... Trots att Valle en gång kopplades in direkt efter Rafis samtal. Körringen är sjuk ju, alltså Cissi Wallin. Dessutom såg jag henne på Nyhetsmorgon med Bodström, hon var totalt värdo, så nervig och hispig att det blev jobbigt att lyssna. Viftade händerna så möta tt kameramannen nästan fick naglarna i ögat samt att hon var groteskt fult sminkad. Usch för denna människa, hon är äckligare än Eva Rusz ju.
Citera
2013-11-22, 21:55
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:

Rafi är också portad fram CW, men inte fan går han med mordiska tankar. Han ringer in och förställer rösten.... Hörde honom som Roberto där han i slutet av samtalet avslöjade sig själv. Det bar det samtalet då Valle kopplades in direkt efteråt.

Rafi är grymm men Valle är grymmare och Ingegerd är grymmast men Jari är grymmare än grymmast.
Baseras på gamla delar då jag fortfarande lyssnade. Har slutat lyssna på nya delar... om Radio1 fortfarande sänder. Bra sätt att döda tid på när man åker 55 min tåg -enkel resa
Citera
2013-11-22, 21:59
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Valerian, Hej din turk- kurdiska komiker. Kommer du ligga ikväll eller dricka gravör för att sörja radio1.
Kommer du ligga som i beznez ikväll??
Puss och kram
Citera
2013-11-23, 02:02
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaugeone
Lite komiskt att vissa i tråden har tonat ner sig eller ändrat uppfattning om vissa av programledarna sen dom blivit föreslagna att vara med i Robbans nya program om näthatare.

Vilka ska vara med där? Ännu ett exempel på att man inom media bara tar med sig sina värdelösa polare. Shabbe går ju till SR i alla fall.
Citera
2013-11-23, 08:00
Bannlyst
Citat:
Tonat ner? Det är nu jag kommer börja näthata. Cissi Wallin har svartlistat mig. Nu jävlar ska jag fitta mig mot henne varje dag innan nyår!

Aschberg, Cissi och andra journalister får gärna ringa mig. Hon har varit riktigt osjysst mot mig. Riktig fittstil. Skit ska få skit och hon har drivit med fel troll!

Ska säga att min bedömning av Cissi Wallin är att hon inte har ADHD, hon har touretts! Hon använder 2 timmar i radio varje dag som ursäkt för att kunna säga kuk kuk kuk, fitta fitta fitta, bajs bajs bajs utan att bli ifrågasatt. 2 timmar avreaktion och sedan "aah, skönt att få svära "

Förutsatt att du inte trollar så bör du söka vård.

Hoppas att alla programledare svartlistar dig. Har slutat lyssna på Radio1 pga av alla jävla stammisar och svartingar.
Citera
2013-11-23, 10:09
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Vilka ska vara med där? Ännu ett exempel på att man inom media bara tar med sig sina värdelösa polare. Shabbe går ju till SR i alla fall.
Bara Ascheberg! Är några av näthatarna här som är kvalificerade för programmet.
Citera
2013-11-23, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Förutsatt att du inte trollar så bör du söka vård.

Hoppas att alla programledare svartlistar dig. Har slutat lyssna på Radio1 pga av alla jävla stammisar och svartingar.

Skönt det. palla med alla horungar till rassar som dig! Folk ringer varje dag som snackar skit om invandrare, behövs mer som mig, mindre som dig. Kuksugare! Gå söm vård själv din nolla. Du fick stryk som liten av blattar säkert.

Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Valerian, Hej din turk- kurdiska komiker. Kommer du ligga ikväll eller dricka gravör för att sörja radio1.
Kommer du ligga som i beznez ikväll??
Puss och kram

Vad snackar du om?

En annan sak som är fult med CW är att hon drev med mig och min brytning sist jag ringde in. Hon talar så bra om sig själv och att hon är den hon är. Men när jag är den jag är så är det ok att driva om det. Riktigt ful stil!
Senast redigerad av Valerian 2013-11-23 kl. 14:32.
Citera
2013-11-23, 15:29
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Skönt det. palla med alla horungar till rassar som dig! Folk ringer varje dag som snackar skit om invandrare, behövs mer som mig, mindre som dig. Kuksugare! Gå söm vård själv din nolla. Du fick stryk som liten av blattar säkert.

Vad snackar du om?

En annan sak som är fult med CW är att hon drev med mig och min brytning sist jag ringde in. Hon talar så bra om sig själv och att hon är den hon är. Men när jag är den jag är så är det ok att driva om det. Riktigt ful stil!
Och där kom rasistkortet igen. Du själv är den största rasisten här.

Försök förstå. Det är inte din hudfärg det är fel på, det är dig hjärna. Ni utlänningar tar tyvärr allt för ofta hudfärgen som försvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in