2012-06-22, 14:34
Medlem
Bacchus94s avatar
Jari ringer in som "Glenn" ibland och drar usla skämt på tillkämpad besynnerlig dialekt.
Citera
2012-06-28, 10:34
Medlem
.-.-.s avatar
Jag måste motvilligt erkänna att Aschberg är radiokungen.
Han är en äcklig människa men programmet är underhållande.

En minuspoäng är alla stamringarna som ringer flera gånger varje program och babblar på om sin historia, vi skiter väl i vad nån kärring jobbat med förut.
Vet inte vad den "fina" damen som ringer hela tiden heter men hon verkar tro sig vara drottningen själv.

Det verkar inte vara några genier som lyssnar på Aschberg, mest ensamma mytomaner som vill ringa in bara för att få skryta lite om sig själva.

Shabbe verkar vara en fräsch brud, tänk att få lukta på hennes näshår.
Citera
2012-06-28, 16:43
Medlem
Oliveiras avatar
I en repris med skräpfilmsregissören Ulf Malmros, ringer Historie-Lennart och tror att det var Orson Welles som gjorde "The third man". Apropå Lennarts eviga okunnighet. Han meddelade också att han är född 1946. Förvånansvärt sent, enligt min åsikt. Trodde han var betydligt äldre.
Citera
2012-07-03, 05:30
Medlem
Ysumeisters avatar
http://www.linkedin.com/pub/shabnam-mahmoudkhan/32/b72/5ba

Journalistutbildad på ett Community College (amerikanska motsvarigheten till komvux) känns lite sådär. När blev utexaminerad från ett komvux?
Bra erfarenheter dock, men allt har ju sina förklaringar.
Citera
2012-07-03, 09:15
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
I en repris med skräpfilmsregissören Ulf Malmros, ringer Historie-Lennart och tror att det var Orson Welles som gjorde "The third man". Apropå Lennarts eviga okunnighet. Han meddelade också att han är född 1946. Förvånansvärt sent, enligt min åsikt. Trodde han var betydligt äldre.

Historie-Lennart (Han som tror sig veta allt)
Birgitta från Östermalm (hon som tror sig vara lite finare än alla andra och har jobbat med allt)
Och så Lisa (hon som ska klaga på allt och hatar sex och män.)

Man blir lagom less på att höra samma personer tjattra hela tiden, hur är det möjligt att samma ringare kommer in vartannat samtal, det kan inte vara många som ringer in till programmet om det är så lätt att komma fram.
Citera
2012-07-03, 10:24
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Historie-Lennart (Han som tror sig veta allt)
Birgitta från Östermalm (hon som tror sig vara lite finare än alla andra och har jobbat med allt)
Och så Lisa (hon som ska klaga på allt och hatar sex och män.)

Man blir lagom less på att höra samma personer tjattra hela tiden, hur är det möjligt att samma ringare kommer in vartannat samtal, det kan inte vara många som ringer in till programmet om det är så lätt att komma fram.

Det beror rätt mycket på ämne och gäst. Ibland verkar det svårt att komma fram och ibland är det ingen som ringer. Jag gissar att de inte har överdrivet många lyssnare då de sänder lokalt över Sthlm.
Citera
2012-07-03, 19:24
Medlem
sigurts avatar
Den här monglolida Inger som ringer in måste ju vara ett troll, i början trodde jag på att hon faktiskt hade nån form av utvecklingsstörning.

Men nu på senare samtal har man märkt att hon ibland börjar skratta och lixom försöker "hålla" sig från att bli påkommen.

Aschberg har ju börjar bli hårdare mot henne också, i början var det verkligen sillkesvantarna på!
Citera
2012-07-09, 23:13
Bannlyst
är det värt att ladda ner det här och lyssna från start eller var ska man börja?
Citera
2012-07-09, 23:19
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hummussexuell
är det värt att ladda ner det här och lyssna från start eller var ska man börja?

börja i slutet! Det är trots allt oftast ett aktualitetsprogram.
Citera
2012-07-10, 06:34
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hummussexuell
Det står väl lite vad det handlar om i itunes så du kan ju plocka bäst du vill. Ingen idé att lyssna på allt, hur man nu skulle hinna det
Citera
2012-07-10, 10:34
Medlem
rutger9999s avatar
Lyssna på påskspecialen.
Citera
2012-07-10, 11:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Det står väl lite vad det handlar om i itunes så du kan ju plocka bäst du vill. Ingen idé att lyssna på allt, hur man nu skulle hinna det

semester. orkar inte läsa böcker när jag ligger på stranden eller i hängmattan så jag har gott om tid för podradio.

jag har inte itunes men verkar vara så att många avsnitt handlar om ditbjudna gäster som är ointressanta så jag skippar dom avsnitten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in