Citat:
Gud skcikade hjälpsignalen fattar du väl fan ingen annan är väl en del av allt och alla i hologrammet vi är i.. Skärp dig lite nu.
Utomjordingarna som styr mänskligheten ligger i koma under marken och lucifer är en av dom och dom håller på att väcka upp dom nu för världsregeringen är skapad för utomjordingarna som ska styra mänskligheten för dom tror dom äger mänsklgiheten. Dom har legat där i cirka 15 000 år väntat på slavarn som arbetar med att uppfinna teknologin dvs människor..
Klart inte alla går att räddas när dom flesta inteens vet om att dom är slavar , sladrivaren och slavarna kommer brinna för dom är ett misstag typ och bara dom naturliga människorna kommer klara sig igenom solen/själen 2020 när pånyttfödelsen händer..
Människor är multidimensionella solgudar som är lurade av utomjordingar att tro att dom är talande apor och att högre dimensioner bara är fantasier. Tänk er själv hur får man 7 miljarder människor att ignorera en portal mitt i huvudet..
Utomjordingarna som styr mänskligheten ligger i koma under marken och lucifer är en av dom och dom håller på att väcka upp dom nu för världsregeringen är skapad för utomjordingarna som ska styra mänskligheten för dom tror dom äger mänsklgiheten. Dom har legat där i cirka 15 000 år väntat på slavarn som arbetar med att uppfinna teknologin dvs människor..
Klart inte alla går att räddas när dom flesta inteens vet om att dom är slavar , sladrivaren och slavarna kommer brinna för dom är ett misstag typ och bara dom naturliga människorna kommer klara sig igenom solen/själen 2020 när pånyttfödelsen händer..
Människor är multidimensionella solgudar som är lurade av utomjordingar att tro att dom är talande apor och att högre dimensioner bara är fantasier. Tänk er själv hur får man 7 miljarder människor att ignorera en portal mitt i huvudet..
Okej, Gud skickade hjälpsignalen. Du får ursäkta, men det är svårt att hänga med. Du har inte nämnt Gud hittills och du skriver diffust. Först förstod jag det som att ni "indigobarn" var på utomjordingarnas sida, men de är tydligen onda?
Så de som inte räddas kommer brinna, aka hamna i helvetet? För att de inte förstod att de var slavar? Är det Guds rättvisa, eller är dessa utomjordingar mäktigare än Gud?
2020 är alltså det nya datumet? 2012 var en felberäkning? Måste saker vara så dramatiska? Varför kan man inte bara försöka hitta stillheten istället för att haka upp sig på ufon, pånyttfödelse, telekinesis och dylika krafter, högre mystiska dimensioner, svarta hål och solportaler till vårt universum i vår själ. Du tror inte att du bara saknar någon mening i livet och söker dig till personer med djupa spekulationer? Stillhet är värt så mycket mer än allt detta.
Ber om ursäkt om du tar illa upp, inte min avsikt.
Jag håller med om att vi förstör planeten med denna överkonsumtion och djurslakt, men man behöver inte ta till sådana new age spekulationer för att skydda sig mot detta. Som du sa "Men ska ta hand om sin egen trädgård", och det gör man bäst i stillhet.