Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Jag tror att din syn på vad som är vetenskap skiljer sig markant från....övriga världens...
Jo jag vet, jag låter alltid bevisen styra vad jag vet medans övriga världen TROR på slavdrivarens godhet mot folket, mellan krigstartandet och massvaccineringarna.. Utan att förstå att slavdrivarna skiter fullständigt i dig och dom har ingen själ eller samvete som säger till dom att det är fel och omoraliskt att starta krig eller massvaccinera trots att all vetenskap säger att vacciner innehåller kvicksilver.
Speciellt med nyfödda svenska barn som får cirka 10 vacciner vid tidig ålder. Tror du det är för att dom bryr sig om barn/blivande slavar?
Eller vill dom förstöra barnens tredje öga och själ genom att ge nyfödda barn 10 sprutor som innehåller kvicksilver?
Eligt da13thSun så är det därför man ger barn kvicksilver, för att deras superkrafter ska bli svårtåtkommliga för barnen som föds har mer och mer aktiverat DNA och det började på riktigt på 80-talet när indigobarnen kom som har en liten del av sitt dna aktiverat vilket inte vanliga människor har än, och det resulterar i att man inte åldras som vanliga människor bland annat..
Jag är runt 30 år gammal och har inte fått riktigt skägg än på grund av min själ och DNA som visar människor vad som kommer hända när deras eget dna kommer aktiveras om dom äter levande frukt och grönt och har aktiverat tredje öga.
Och nu kommer det kristall och regnbågsbarn som har mer av sitt dna aktiverat än vad indigo barnen har så se upp till barnen som föds nu för om visar er vart vi ska och det är inte till ett ställe med mer regler och lagar än i helvetet på Jorden.
Och du tycker såklart att jag ska vara tyst om att kvicksilver trycks in i nyfödda svenska barn trots att vissa säger att det förstör barnens krafter i tredje ögat, inte förstör för det är omöjligt man kan alltid aktivera tredjeögat/ the seat of the soul men det blir svårare om samhället tryckt in 10 sprutor med kvicksilver när man är nyfödd för slavdrivaren hade lurat föräldrarna att det är kärlek att ge sitt nyfödda barn 10 sprutor...