2013-10-31, 13:34
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag tror att din syn på vad som är vetenskap skiljer sig markant från....övriga världens...

Jo jag vet, jag låter alltid bevisen styra vad jag vet medans övriga världen TROR på slavdrivarens godhet mot folket, mellan krigstartandet och massvaccineringarna.. Utan att förstå att slavdrivarna skiter fullständigt i dig och dom har ingen själ eller samvete som säger till dom att det är fel och omoraliskt att starta krig eller massvaccinera trots att all vetenskap säger att vacciner innehåller kvicksilver.

Speciellt med nyfödda svenska barn som får cirka 10 vacciner vid tidig ålder. Tror du det är för att dom bryr sig om barn/blivande slavar?

Eller vill dom förstöra barnens tredje öga och själ genom att ge nyfödda barn 10 sprutor som innehåller kvicksilver?

Eligt da13thSun så är det därför man ger barn kvicksilver, för att deras superkrafter ska bli svårtåtkommliga för barnen som föds har mer och mer aktiverat DNA och det började på riktigt på 80-talet när indigobarnen kom som har en liten del av sitt dna aktiverat vilket inte vanliga människor har än, och det resulterar i att man inte åldras som vanliga människor bland annat..

Jag är runt 30 år gammal och har inte fått riktigt skägg än på grund av min själ och DNA som visar människor vad som kommer hända när deras eget dna kommer aktiveras om dom äter levande frukt och grönt och har aktiverat tredje öga.

Och nu kommer det kristall och regnbågsbarn som har mer av sitt dna aktiverat än vad indigo barnen har så se upp till barnen som föds nu för om visar er vart vi ska och det är inte till ett ställe med mer regler och lagar än i helvetet på Jorden.

Och du tycker såklart att jag ska vara tyst om att kvicksilver trycks in i nyfödda svenska barn trots att vissa säger att det förstör barnens krafter i tredje ögat, inte förstör för det är omöjligt man kan alltid aktivera tredjeögat/ the seat of the soul men det blir svårare om samhället tryckt in 10 sprutor med kvicksilver när man är nyfödd för slavdrivaren hade lurat föräldrarna att det är kärlek att ge sitt nyfödda barn 10 sprutor...
Senast redigerad av KungPungPat 2013-10-31 kl. 13:38.
Citera
2013-10-31, 13:53
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag tror att din syn på vad som är vetenskap skiljer sig markant från....övriga världens...

Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jo jag vet, jag låter alltid bevisen styra vad jag vet .

Jag tror att din syn på vad som är bevis skiljer sig markant från....övriga världens...
Citera
2013-10-31, 13:58
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ska vi dra fram vetenskapen om själen i den här tråden idag?

Har denna "vetenskap" ett underlag som tål kritik och en metodologi som kan demonstreras vara funktionell (som t.ex. upprepningsbara experiment och éntydiga resultat). (1)

Citat:
Dvs vetenskapen som bevisar hur ni kan använda eran själ och flyga i högre dimensioner med en av era energikroppar som ligger utanpå eran fysiska kropp..

När kommer dessa "bevis"?

Citat:
Jag menar har man fått en multidimensionell själ så kanske man bör använda det och veta mer om den..

Aaaah, så din "vetenskap" omfattar användandet av arbiträra premisser.

Citat:
Eller vad tycker ni?

Att det inte är "vetenskap" du talar om, men pseudovetenskap.

Citat:
Monroe institutet i USA tog fram vetenskap om själen och astralresande i andra dimensioner, dom tog även fram ljudvågor som påverkar tredje ögat på olika sätt och jag har själv testat några av dom och visst såg jag infrarött med tredje ögat efter att man legat med ljudvågorna i örat ett tag.. Dock aktiverades inte mitt tredje öga helt och hållet av ljudvågorna så jag skippar dom där jag behöver inte nå vågor för jag är vågor.

Jag har själv i många år använt Monroe's "Hemisync"-system, som på vissa områder kan demonstrera falsifierbara resultat. Vad du talar om liggar INTE inom området av falsifierbarhet.

Citat:
Och varför skulle vi behöva tro om själen för när det finns mängder med vetenskap om själen?

Såsom .... ? Se iövrigt (1).
Citera
2013-10-31, 14:01
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Jo jag vet, jag låter alltid bevisen styra vad jag vet

Vilka "bevis"?

Upprepning av internet wannabe-guruers fabulerande är inte "bevis".
Citera
2013-10-31, 14:19
Medlem
KungPungPats avatar
Har man kartlagt hela 4e dimensionen som Robert Monroe har gjort på Monroe institutet och skrivit om det i en av sina böcker så tror jag det finns bevis dock inga bilder på 4e dimensionen för man får lov att besöka den själv genom portalen mitt i hjärnan som vi kallar för tredje ögat..

Så du kan nog tyvär glömma bort bevisen för själen för d måste tyvär ha bildbevis på saker innan du fattar att det finns saker utanför den här världen som man inte kan ta med sig en kamera för att bevisa för din nerdummade apmänniska vad du kan göra med ditt trdje öga / the seat of the soul.

Solen är en portal, själen är en portal.
Citera
2013-10-31, 14:32
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Har man kartlagt hela 4e dimensionen som Robert Monroe har gjort på Monroe institutet och skrivit om det i en av sina böcker så tror jag det finns bevis dock inga bilder på 4e dimensionen för man får lov att besöka den själv genom portalen mitt i hjärnan som vi kallar för tredje ögat..

Det är fortfarande inga "bevis". Om du vill legitimera alternativa typer av "bevis" är det upp till dig att göra det; men det räckar inte med hänvisninger till olika subjektiva fenomen.

Citat:
Så du kan nog tyvär glömma bort bevisen för själen för d måste tyvär ha bildbevis på saker innan du fattar att det finns saker utanför den här världen som man inte kan ta med sig en kamera för att bevisa för din nerdummade apmänniska vad du kan göra med ditt trdje öga / the seat of the soul.

Din simplistiska 'argumentation' är tills vidare bara oinformerat retorik. Ingen påstår att empirisk information har monopol på bevisföring.

Citat:
Solen är en portal, själen är en portal.

Vad med 'Russel's teapot'? Är den inte en portal till att kunne tänka sammanhängande?
Citera
2013-10-31, 14:51
Medlem
KungPungPats avatar
Nu är det inte info för alla människor utan bara ett fåtal utvalda som kan hantera sanningen och du är inte en av dom..

Jag är en av dom som kan flyga utanför min fysiska kropp, eler ska jag säga innanför för man åker ju in för att åka ut när man astralreser genom portalen i tredje ögat..

Och du inväntar bildbevis från en annan dimension dit kameror inte kan tas men du har portalen till den i huvudet..

Solen är en portal och själen är en portal för att solen är själen ..

Och jag skiter fullständigt i om du tar dig in i portalen eller inte. jag vet att dom flesta är vettskrämda slavar som aldrig kommer fatta att dom är solgudar, och många är det inte heller många är nya själar som kommit hit och ni kommer sabba för er själva i dessa sista dagar tyvär.

själ betyder sol.
Citera
2013-10-31, 14:58
Medlem
forhelvetes avatar
Citat:
Mig veterligen finns det inget som tyder på att vi har fri vilja, så jag kan inte se det som kontroversiellt att kalla det för "påhitt".

Helt idiotisk komentar. Komentera nåt som du vet någonting om istället.
Citera
2013-10-31, 15:08
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Nu är det inte info för alla människor utan bara ett fåtal utvalda som kan hantera sanningen och du är inte en av dom..

Vilken "sanning"? Hittills har du endast presenterat tämligen långsökta fabulationer ....

Citat:
Jag är en av dom som kan flyga utanför min fysiska kropp, eler ska jag säga innanför för man åker ju in för att åka ut när man astralreser genom portalen i tredje ögat..

.... som t.ex. detta.

Citat:
Och du inväntar bildbevis från en annan dimension dit kameror inte kan tas men du har portalen till den i huvudet..

Förstod du inte mitt svar på detta: Att empiri inte har monopol på bevisföring.

Citat:
Och jag skiter fullständigt i om du tar dig in i portalen eller inte. jag vet att dom flesta är vettskrämda slavar som aldrig kommer fatta att dom är solgudar, och många är det inte heller många är nya själar som kommit hit och ni kommer sabba för er själva i dessa sista dagar tyvär.

Men hur bevisar detta existensen av "själer"? Är det inte enklare om du nogar dig med att kalla detta för "tro", som trådtiteln sägar?

Citat:
själ betyder sol.

Linguistiska korrelationer bevisar ingenting.
Citera
2013-10-31, 15:08
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forhelvete
Helt idiotisk komentar. Komentera nåt som du vet någonting om istället.

Så exakt vad pekar på att fria viljan finns, menar du?
Citera
2013-10-31, 15:21
Medlem
forhelvetes avatar
Citat:
Så exakt vad pekar på att fria viljan finns, menar du?

Vad pekar på att den inte finns?
Citera
2013-10-31, 15:22
Medlem
KungPungPats avatar
Själen är solen som är en portal till högre dimensioner och som vi har på insidan av planeten, uppe i himmlen och mitt i hjärnan.. Det är samma soltempratur och vi sitter ihop med planeten spirituellt.

Och jag bryr mig inte som sagt om ni använder eran portal mitt i hjärnan, jag säger att ni är inte eran fysiska kropp utan ni kan dra in i portalen mitt i hjärnan och komma ut som en energikropp/astralkropp och sen flyger ni runt med tankarna. tänk på ett ställe och ni åker ditåt. tänk på fysiska kroppen och ni flyger tbx till den direkt.

Det var det som hände mig att när jag började undra om det verkligen brann i ugnen så flög jag tillbaka in i min fysiska kropp som låg i sängen för jag antar att jag kom på att min fysiska kropp låg i sängen och det var däför jag flög tillbaka och fick värdens chock för jag trodde jag stod i köket när jag plötligt flög upp ur sängen av chocken att jag inte var i köket.

Jag är glad över att ha en själ iaf och det är tråkigt att ni inte kommer använda eran. Men om ni vill använda den så är det bara att inte tänka på nånting.. Det kan vara svårt för slavar som har så mycket att tänka på å räkningar och arbeten och dyligt. Men en stund varje dag bör man koppla bort allt i tankarna för när man gör det så laddas kroppen upp med energier och man läker sin astralkropp och aura.

sömn är omedveten meditering och meditering är medveten sömn..
Senast redigerad av KungPungPat 2013-10-31 kl. 15:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in