2013-09-06, 22:34
Medlem
rkfss avatar
Nej, jag tyckte inte att det framgick att du visste att Type-59 G endast var för den kinesiska servern. Om vi nu antar att du vet så torde du oavsett vara medveten om att sarkasm och ironi inte fungerar så bra över internet. Kul att du i nästa post jag quotar skriver "Kom tillbaka när du vet hur det är att vara trevlig...", kastar du ofta sten i glashus?
Och ja - jag utgick ifrån att du uppfattade det som att varje förstaplats gav 15-års premium.

För att sammanfatta - Du anklagar honom för att vara en omogen översittartyp med attityd som en internetgangster och en alldeles för stor tro på sin egna förmåga; en allvetare som överskattar sin förmåga och intelligens helt enkelt. Därefter hävdar du att han är bara duktigt på ett spel; och vem bryr sig om det spelet om man nu inte spelar det?
Därefter drar du lite klassiker om att han är en dålig medmänniska som internetmobbar och att han är en riktig nolla. Du tycker inte att du är aningen grövre i språket än vad han var? Det hade räckt med att du påpekar att han ska vara trevligare och sen säga att du råkade skriva fel på matchmakingspreaden, då hade du inte kastat sten i glashus. Dessutom anklagar du honom för att göra antaganden om spelare han aldrig sett spela eller känner - gör inte du detsamma?
Därefter börjar du räkna upp att du varit taktiker i ett icke-namngivet FPS och klanledare i ett icke-namngivet textbaserat strategispel, och sen lite "riktig" sport utan att ha självreflektion nog att inse att detsamma gäller din handbollshistoria som med din punkt 3. Du kan ju inte på allvar mena att du och han inte ska följa samma debattetikett?

TL;DR: Poängen är att om du ska anklaga andra för saker; försök iallafall vara bättre själv. Du kanske borde ta det lite lugnare, du verkar tolka allting som personangrepp på dig. Visst var Cardiac inte så värst trevlig, men varför sänka sig till en än lägre nivå?
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Har du ens märkt att ingen bryr sig vad du tycker? Vilka spel förresten var det du var 2a och 1a i? Jag har spelat på elitnivå i en sport jag med vad det nu har med WoT att göra?
Seriöst.. Fick du damp på riktigt för att folk sågar dig eller?
Detta intresserar mig med, vilka spel det var d.v.s.
Citera
2013-09-06, 23:31
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1988
Säg inte åt mig vad jag ska göra. Jag är vuxen nog att själv bestämma vad jag vill och inte vill. Vad jag kan och inte kan utan att någon okänd nisse på nätet ska säga åt mig vad jag ska göra.
Ibland är det svårt att tolka ironi märker jag.
Det är ju tur att du kan bete dig som en vuxen människa istället för en treåring som KAN SJÄLV.
Citera
2013-09-07, 01:04
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Äh, gör då mer än bara stäng av chatten. Stäng av allt:

http://www.twitch.tv/quickybaby/c/2808105

Grymt! Nu snackar vi! Så där vill jag också köra! Vore så totalskönt om WG kunde få in ett Hardcore Mode i liret (som det snackats om).

Citat:
Ursprungligen postat av 1988
Det där stämmer inte alls då det är bra många fler som skriver retard\moron\idiot utan att ens ha en aning om själva vad som händer på andra sidan kartan, än det är folk som säger något vettigt.... osv
Men kom igen nu. Du kan inte klaga på att folk inte kan läsa mellan raderna och är för strama när de skriver här och sen göra samma sak själv!?

Naturligtvis menar jag inte kritik från någon random idiot som bara skriver "noob". Det är ju så uppenbart att jag inte ens brydde mig om att skriva ut det. Däremot förekommer det ibland mer specifik kritik mot en eller flera spelare. T.ex. om varför de inte körde fram till/höll en viss position, lämnade en position, inte pushade med resten av flanken etc etc. Visst, många är idioter men det finns faktiskt en del (kloka) spelare med rutin också, som faktiskt är värda att lyssna på. Därför känns det klart ignorant att bara vifta bort all kritik som kommer i chatten utan minsta analys först.

Sen måste jag säga att jag tycker att du totalt överreagerar i övrigt här. Som sagt. Det är synd att du inte verkar inse hur lite folk egentligen bryr sig om hur du väljer att spelat WoT. Kontra frågan om vi här generellt tycker att det är bra eller dåligt att ha chatten avstängd. Att många här gillar att ha chatten påslagen är INTE ett personligt påhopp på dig, utan bara en funktion i spelet som vi föredrar att ha, medan du inte verkar göra det. Punkt.

Däremot verkar väl alla ense om att chatten inte funkar (som funktion och hjälpmedel) speciellt bra som den är just nu. Som någon nämnde tidigare så saknar även jag t.ex. möjligheten att programmera egna snabbtangenter. Det skulle vara otroligt nice att själv kunna styra över F1-F10.

F.ö. har jag en känsla av att Cardiac inte är speciellt mycket yngre än vad du är.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-09-07 kl. 01:26.
Citera
2013-09-07, 01:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Grymt! Nu snackar vi! Så där vill jag också köra! Vore så totalskönt om WG kunde få in ett Hardcore Mode i liret (som det snackats om).
Tryck V
Citera
2013-09-07, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Tolka inte detta som ett påhopp nu... Men för att jämförelsen med random lagspel ska passa in Utan chatt skall stämma så ska laget spela med hörselkåpor och gag- balls. Herr zidane gapar och skriker nog en massa på planen lika så hans lagkamrater, samt att det finns säkert inövade gurkburkar och liknande. Stänga av chatten liknas nog hellre med Gunde svan i en femmil i klisterföre och magsjuka

Som du säger så kan man läsa av en del av minimappen , men en spelare vinner ingen match oavsett hur duktig man är. Däremot kan man göra ett val att följa med och supportrar ett gäng\ en pluton som man tror ska göra något bra, eller täta en position som täcker en flank som laget har underbemannat.

Problemet med att endast läsa av på minimappen är att,är du långsam så måste du läsa av två tre minuter framåt om du ska byta possition... Varför inte ta de hjälpmedel som finns och lära sig sålla Informationen helt enkelt?

Men alla går sina val, ladda premium, stänga av chatten, välja vad man tycker är bra i xvm osv osv.

Då man stänger av chatten...försvinner alla textmeddelanden då? Så man ser inte ens då folk blir utskjutna?

Jag tycker det verkar extremt lonewolf.

Du är bra du , kommer med konstruktiva inlägg.
Men ni förstår inte poängen. Chatten är inte så viktig som ni verkar tro.
Vet ni hur många gånger jag får ett skott på mig när jag ska skriva något? Om alla får ett skott på sig så är det inte konstigt att laget förlorar då ett skott kan vara ödesdigert mellan vinst och förlust.
Hur många tror ni har lyssnat på mig när jag skrivit något taktiskt som är skillnad mellan vinst och förlust under mina 87 dagar MED chatten på?

Har ni redan glömt min berättelse om de 3 TOG'sarna med superstatistik killar i bra klaner?
Dom vägrade lyssna när jag skrev att vi förlorade högra sidan.
Och nej jag var inte på högra sidan under HELA matchen , jag åkte upp i mitten och var vid deras flagga och dödade deras försvar, och var fullt upptagen med att inte dö pga 2 tanks till.
Ändå såg jag att vi tappade högra sidan, trotts att jag var upptagen. Ni ska inte underskatta folks förmåga att kunna läsa av saker.
Eller har ni redan glömt min berättelse med de 3 T34orna med liknande klan?

Jag kan visst se vad som händer med hjälp av minimapen. Framförallt ser jag i början av kartan vilka som åker höger , vilka som åker vänster och vilka som åker i mitten. Ser jag att högra sidan dör ut så förflyttar jag mig dig. Ser jag att högra sidan dött helt förflyttar jag mig till våran flagga. Jag ser även mitt lag på kartan vara gröna antingen genom teleskopet eller enbart genom att titta dit, när dom försvinner förstår jag att dom dött.

Om min sida manglar och jag ser att andra sidan kartan inte manglar så åker jag dit för att hjälpa dom instället för att bättra på mina stats på den lätta sidan.
Om en scout håller på att radera försöka radera ut våra artys åker jag dit och hjälper dom beroende på vad för tank jag har och beroende hur mycket jag behövs på min flank.

Kommer du ihåg onlineshooterspelet som vi var 1a på? Minimappen på det spelet var MYCKET mindre detaljerad än den i WoT. Chatten behövde jag sällan för att förstå vad som händer på annan del av kartan. Nu pratar jag random matcher för i klanmatcher och turneringsmatcher använde jag headset.

Som sagt ni underskattar folks förmågor. Att höja sin Winrate på 3 månader från 45% - 52% (är snart uppe i 53%) är fan inte dåligt, det betyder att man förstår sig på spelet. Och nej jag har sällan vart med om att chatten vart skillnad mellan vinst och förlust.

Vad är det ni argumenterar emot? Att det kan finnas folk som ser saker i förväg, som har en god spelförståelse? Folk som kan läsa saker innan dom sker.
Skulle jag vart bättre skytt skulle nog mina stats legat runt 70% vinster och 1800-2000 i WIN7.
En skytt gör inga bra lagspelare enbart. Utan även om man kan läsa saker i förväg så är man en bra lagspelare.

Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Jag tycker det verkar extremt lonewolf.

Jag tycker ni andra tolkar saker som inte stämmer, och då syftar jag på de flesta av er.
Mer lagspelare än mig får ni leta efter. Jag ser hellre till laget före jag'et. Hellre att laget vinner , jag cappar fast jag har 8 kills än att riskera att någon annan i mitt lag dör eller att vi förlorar för att jag ska vara statistikkåt och bara se till mig själv och mina behov.

Varför tror ni jag valt lagsporter i riktiga livet, eller lagspel i spelvärlden? För att jag är ensamvarg?? FEL! Jag älskar lagspel mer än någon av er kan jag garantera.

Men när ens egna lag hela tiden ska hacka på laget eller på medspelare så är det fan inte roligt hur jävla mycket ni än vill påvisa hur viktig chatten är.
Dessutom är jag jävligt nöjd att slippa vara sarkastisk mot folk som ska spela allvetare och allkunniga mot övriga laget, för nu kan jag koncentrera mig på att läsa spelet , och göra något vettigt för laget som gör att vårt lag vinner.
Vilket jag är fullt förmögen till varesig ni tror det eller inte.
Citera
2013-09-07, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vroom
Stort behov av pratdoktor eller medicin månne? Det finns säkert någon jourchatt som kan hjälpa dig och din hjärna i dess uppenbara nöd

Är du någon slags expert på att veta vad som är bra för människor du aldrig sett eller känner, eller har du bara stort behov att att trolla och tjaffsa på internet och gömma dig bakom din anonymitet?
Det är ett allmänt förekommande fenomen både i spelvärlden och i forumvärlden med dessa "experter" som likt dig själv ska säga till folk vad dom är för människor och vilken hjälp dom behöver.

Jag pratar hur mycket jag vill, jag säger vad jag vill. Jag försvarar mig hur mycket jag vill. Om det jag säger inte passar herrarna läs inte vad jag säger. Det är det valet jag gjort genom att stänga ner chatten i spelet.

Och se vad som händer, hela jävla communityn här på Flashback börjar spela allvetare och visar sin egna ointelligens genom att inte förstå bakomliggande orsak till mitt beslut.
Citera
2013-09-07, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Har du ens märkt att ingen bryr sig vad du tycker? Vilka spel förresten var det du var 2a och 1a i? Jag har spelat på elitnivå i en sport jag med vad det nu har med WoT att göra?
Seriöst.. Fick du damp på riktigt för att folk sågar dig eller?

Din nolla.
Tryck ner folk bakom din anonymitet. Gör det, det gör dig inte till en tuffare eller coolare människa för det....

Damp, du borde slå upp vad det ordet betyder. Sen borde du sluta spela expert om människor du inte känner. Du eller någon annan har inte en aning om vad jag är för en människa. Ändå ska ni leka allvetande experter både här på Flashback och i spelet WoT.

Tror du på fullaste allvar att jag är en liten mus som gömmer mig för att folk sågar mig?
Då har du inte vart med om mycket i livet.
Jag försvarar mig om folk har fel, varesig du eller någon annan gillar det eller inte.
Jag är ingen vanlig Svenne som knyter näven i fickan och förbannar hela världen. Jag säger vad jag tycker om fittor som likt dig själv ska spela människokännande experter. Och att ni känner ett tvångsmässigt behov att kalla folk för en massa saker som inte ens stämmer.

Angående ingen bryr sig. Jag bryr mig lika lite om hur många som är på min sida som de som inte bryr sig.
Vad ska detta föreställa, ska man alltid stå på de starkas sida för att själv framstå som stark?
Jag krigar mot systemet i riktiga livet och har inga problem att kriga mot ett helt community på internet.

Att ni är totalt inkapabla till att inte förstå vad jag säger beror inte på mig, det beror på erat egna mänskliga handikapp när det kommer till att vara mänsklig. Att anonymt kalla folk för en massa saker med okända människor på nätet är inte mänskligt. Dessutom är det fruktansvärt barnsligt och omoget.
Senast redigerad av 1988 2013-09-07 kl. 04:10.
Citera
2013-09-07, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Ibland är det svårt att tolka ironi märker jag.
Det är ju tur att du kan bete dig som en vuxen människa istället för en treåring som KAN SJÄLV.

Så vuxna kan inte själv? Ytterligare än människokännande "expert".
Citera
2013-09-07, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rkfs
Nej, jag tyckte inte att det framgick att du visste att Type-59 G

INTE? Från ursprungsinlägget: "Tyvärr kan de flesta inte ha en sådan, men man kan göra undantag tycker jag."
Om du inte kan tolka en så tydligt inlägg så ska du inte tolka hur jag är som människa heller.....
Dessutom var det med glimten i ögat jag nämnde båda sakerna för att lätta upp stämningen, men ändå ska du fortsätta misstolka det jag sagt genom att fortsätta propsa på att det inte framgick att jag redan kände till båda sakerna.
Så vad är det du vill vinna mot mig? Jag skämtade och du fortsätter att mala på i samma spår....

Citat:
För att sammanfatta - Du anklagar honom för att vara en omogen översittartyp med attityd som en internetgangster och en alldeles för stor tro på sin egna förmåga; en allvetare som överskattar sin förmåga och intelligens helt enkelt. Därefter hävdar du att han är bara duktigt på ett spel; och vem bryr sig om det spelet om man nu inte spelar det?

Jag "anklagade" han , för att han kallade en annan som stängt av chatten för att lida av Dunning Kruger effekten och en ett par andra påståenden som förmodligen inte stämmer.
Att ni heller reagerar över mig än det han sa , ja sånt är livet. Alla kan inte gilla en.

Citat:
Därefter drar du lite klassiker om att han är en dålig medmänniska som internetmobbar och att han är en riktig nolla. Du tycker inte att du är aningen grövre i språket än vad han var? Det hade räckt med att du påpekar att han ska vara trevligare och sen säga att du råkade skriva fel på matchmakingspreaden, då hade du inte kastat sten i glashus.
Jag kallade han för nolla för att han påstår att en annan lider av Dunning Kruger effekten. Kanske du ska granska vad han sa innan du försöker dig på att tolka mig mer. (men du kanske är hans kompis som måste försvara han) Jag tycker folk är nollor som mobbar andra oavsett om det är anonymt på internet eller i verkliga livet.
Om du inte gillar det så kan jag inte göra något åt saken mer än fortsätta säga vad jag tycker om den biten.

Citat:
Dessutom anklagar du honom för att göra antaganden om spelare han aldrig sett spela eller känner - gör inte du detsamma?
Därefter börjar du räkna upp att du varit taktiker i ett icke-namngivet FPS och klanledare i ett icke-namngivet textbaserat strategispel, och sen lite "riktig" sport utan att ha självreflektion nog att inse att detsamma gäller din handbollshistoria som med din punkt 3. Du kan ju inte på allvar mena att du och han inte ska följa samma debattetikett?
Mina berättelser om mina erfarenheter i LAGSPEL som WoT är något jag drog upp för att påvisa att jag inte behöver någon chatt. Att ni inte förstår att det var det som var min intention är bara beklagligt. Sen att hela etablisemanget tycker jag är idiot eller en retard pga en sådan liten detalj i ett spel som ska vara kul får stå för dom. Jag klarar mig nog ändå ska du se.

Sen angående vilka spel jag spelade, har det någon som helst relevans för vad jag har för förmågor och inte?
Nej det har det inte. Jag kan namnge spelen om det nu är så jävla viktigt för ni har iallafall era bestämda åsikter oavsett vad jag säger om att jag valde att stänga ner chatten i WoT pga att slippa höra folk som kallar mig och mina lagkamrater både det ena och det andra.

Och NEJ jag syftar inte på random spelare jag syftar på spelare i toppklaner likt Exnom (tror dom är 7a eller 8 på EU eller liknande) och andra klaner som sitter och är ohyfsade i sina språk i chatten.
Min handbolls historia är minst lika viktig att påvisa när det kommer till en punkt när ni inte förstår att jag inte behöver en chatt , som de online spelen jag spelade en gång i tiden.
Deltaforce 2 hette ena spelet, som dog ut runt 2000 men varav endel eldsjälar fortsatte spela till 2006.
Nukeszone hette det andra spelet.
Skånela IF representerade jag i Upplandslaget och i juniorlandslaget.
Så nu när jag presenterat mina online och mina IRL saker, vad ska ni hitta på att hacka på då?

Jag gömmer mig inte bakom en skärm och anklagar folk för det ena och det andra. Jag försvarar mig och de andra ni förtrycker, mot er, om än på ett omoget sätt (har förövrigt redan sagt i annat inlägg att jag inte själv alltid är mogen)
Så vad är det du vill påvisa med din kritik mot mig? Att Cardiac kallar någon för oförmögen genom att ställa en diagnos på en annan på internet. Att jag är fulare i orden än han var? Jag personligen skulle skriva ännu argare saker om han sa att jag lider av Dunning Kruger?
Lägg ner. Ge kritik åt den som startade upp mig, istället för att hacka på mig som försvarade den personen han sa hadde led av Dunning Kruger......Och som han (Cardiac) påstod vara urusel fast med andra ord.

Citat:
Poängen är att om du ska anklaga andra för saker; försök iallafall vara bättre själv. Du kanske borde ta det lite lugnare, du verkar tolka allting som personangrepp på dig. Visst var Cardiac inte så värst trevlig, men varför sänka sig till en än lägre nivå?

Jag beter mig på ett visst vis för att jag är trött på alla förtryckare oavsett om det är i ett spel, eller på internet eller i arbetslivet eller livet överhuvudtaget. Min ilska mot sådana människor leder till att jag sänker mig till deras nivåer. Jag har aldrig någonsin i några av mina inlägg påstått att jag är en bra människa, snarare har jag flertalet gånger påvisat att jag är långt ifrån perfekt själv.
Men folk ser bara det senaste jag säger och glömmer, eller bryr sig inte om det andra jag sagt. Men sånt är internet, man kan inte komma ihåg allt.
Jag anser dock att man inte ska dömma folk som mig för en liten del , som i detta fallet gäller en så liten världslig sak som en chatt i ett spel.[/quote]

Att folk häver ur sig både det ena och det andra om mig som person och ni förväntar er att jag inte ska reagera, då är ni helt ute och cyklar. Jag tål inte "expertkommentarer" om mig som människa. då får man helt enkelt räkna med likadan behandling tillbaka oavsett om man gillar mig eller inte efter det.
Jag är ingen bra människa, men jag försöker bättra mig och ingen av er kan påstå något annat. Om ni släpper "vi skiter i vad du säger" biten. Och kommer ihåg de vettiga sakerna jag sagt i tråden.

Oavsett om ni vill eller inte så har jag sagt mer vettiga saker än ovettiga saker i tråden, ändå väljer ni att bara se det ovettiga jag sagt.

Det är detta jag sagt flera gånger i tråden, ingen är felfri. Inte jag heller.
Jag är ingen bra debatör, har aldrig påstått, kommer aldrig påstå det. Men jag har samma rätt att yttra mina åsikter som vem som helst har.

Citat:
Detta intresserar mig med, vilka spel det var d.v.s.
Vad det nu har för relevans förutom att ni ska hacka på mig ytterligare utan att känna till mina egenskaper som lagspelare. Så står både handbollsklubb och mina spel ovan. Innebandyklubben glömde jag nämna och det var Arlanda IBF som dom hette på den tiden, numer heter dom nog Arlanda Griffins tror jag.

Hadde mina personuppgifter haft någon relevans för att göra mig mera trovärdig angående en chatt i ett spel , skulle jag ge dom om jag inte hadde en hobby som samhället inte accepterar.
Jag är inte anonym, jag står för vad jag säger, vilket är en jävla skillnad mot vad många på internet gör. Jag är trött på allt internet hat.
Men varför ska jag underkasta mig att sluta spela WoT eller sluta använda internet för att slippa hatet? Förutom hatet älskar jag de två sakerna. (plus andra saker i livet) Ska jag sluta använda något för att det sitter en massa idioter och hatar? Kommer aldrig ske.
Jag gör vad jag vill i livet, och vad jag vill i spelen. Om chatten är en åtgärd att slippa hatet så gör jag det.

Om hatet här på Flashback fortsätter mot mig så är det inga problem för mig att sluta skriva i denna delen av forumet. Problemet nu är bara att jag tänker inte sluta för att NI inte vill ha mig här.
Jag slutar när jag vill. Ingen kan någonsin styra mig (förutom systemet där jag tyvärr lever i total underkastelse till makten och pengarna, men nu kommer det bli ändring på den punkten) till vad jag ska göra, det har aldrig någon kunnat så ingen kommer kunna göra det i framtiden heller.
Jag lämnar denna delen av FB forumet när jag vill, inte när ni vill.
Och fortsätt mobba mig, jag bryr mig lika lite om det som ni bryr er om att jag skriver här.

Att ni väljer att se mig som Belsebub, istället för att se det jag EGENTLIGEN säger får stå för er. Det är ni som misstolkar det jag säger. Svårare än så är det inte. Ni väljer att inte se det jag EGENTLIGEN säger utan ni väljer att fortsätta spela allvetande experter genom att anta att jag säger något jag INTE säger.

Och jag är fullt medveten om att det är mina långa texter som ställer till det för er att förstå mig. Men jag är den jag är, hata mig om ni vill eller inte, det rör mig inte i ryggen alls.
Senast redigerad av 1988 2013-09-07 kl. 05:21.
Citera
2013-09-07, 05:33
Medlem
BoyGoneBads avatar

Ha ha ha ha haaaa vilken jävla nerd rage!

Och du skriver att andra inte ska tro att dom är något samtidigt som du så tydligt ser
dig själv som nån jävla übermensch som fattar allt och förstår bättre.

Så jävla skön. Säg mig, har du många vänner min vän? Eller umgås du mest med
folk du känner igen?

Edit: On a more serious side... Sök hjälp. På riktigt. Det där kan inte vara nyttigt.
Så mycket frustration inombords att du nästan expolderar.... inte bra
Citera
2013-09-07, 05:43
Medlem
En sista grej om ämnet.
Vill ni diskutera mig som person, så tycker jag ni ska starta upp en tråd om "1988 på flashback som spelar WoT". Så kan ni och jag föra en diskussion om mig som människa, om mig som WoT spelare.
Om allt som jag står för och inte står för.
Sen kan jag presentera mig och skriva saker om mig som ni kan fortsätta hata på. För att jag inte underkastar mig och gör och säger som alla andra gör och säger.

Denna tråden rör WoT inte om en enskild människa som stängt ner sin chatt i spelet WoT.
Ska vi prata psykologi om varför jag valde att göra det så kanske tråden bör ligga under den delen av forumet.

Jag är ingen "3 åring som kan". Jag är jag och jag kan oavsett om ni vill tro det eller inte.
Jag vet min kapacitet. Jag vet mina brister, och det är mer än många av er vet om er själva, men ännu mer än ni vet om mig.

Okvädesord och påstående om mig biter inte på mig. Däremot tänker jag aldrig i livet hålla käften mot sådana saker, ska jag stå upp för min sak mot alla er, då får det vara så.
Jag är inte, och kommer aldrig följa med strömmen och stora skaran. Men jag har inte heller några problem att följa strömmen eller stora skara om de personerna är snälla och trevliga personer.
Lagspel är min grej, jag spelar hellre handboll än att bli världsstjärna i golf eller någon annan singelsport.
Men ni verkar tro att jag ej är en lagspelare, då ligger problemet i denna diskussionen hos er, inte hos mig. Jag känner mig och vet vad jag kan mycket bättre än någon av er gör.
Citera
2013-09-07, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad

Ha ha ha ha haaaa vilken jävla nerd rage!

Och du skriver att andra inte ska tro att dom är något samtidigt som du så tydligt ser
dig själv som nån jävla übermensch som fattar allt och förstår bättre.

Så jävla skön. Säg mig, har du många vänner min vän? Eller umgås du mest med
folk du känner igen?

Edit: On a more serious side... Sök hjälp. På riktigt. Det där kan inte vara nyttigt.
Så mycket frustration inombords att du nästan expolderar.... inte bra

Säg mig , är du utbildad inom ämnet som du påvisar ovan? Om inte bör du inte uttala dig över huvudtaget.
So what, om jag lider av en sjukdom eller alla de sjukdomar eller symptom som ni kastar på mig, vad är du för en allsmäktig person som tror du har rätten att påstå saker om mig som inte stämmer? Vad är du för en översittare som ger dig rätten att försöka trycka ner mig. Vad får dig att ens tro att jag blir nedtryckt av ditt skitsnack om mig som människa?

Vad vill du få av ditt inlägg?
Är du en av de som skriker retard och moron och allt annat möjligt skit på internet efter folk? Jag då förstår jag ditt inlägg.

Har du kanske ens tänkt på att jag tycker det är roligt att ha sådana här diskussioner med "allvetande experter"?

Har aldrig sagt att jag vet allt och förstår bättre så den tolkningen kan du skrota direkt.Jag ville enbart påvisa att jag inte behöver en chatt , inget annat. Att ni tolkar det på miljoner andra vis och ska kalla mig det ena och det andra är era problem inte mina.
Kanske är det ni som bör söka hjälp hur det är att vara människa. Och hur man ska bete sig mot andra människor.
Jag vet inte, jag bara tolkar på samma dåliga vis som ni tolkar mig.
Senast redigerad av 1988 2013-09-07 kl. 05:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in