Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Slutligen är det väl så. Om man skall vara helt ärlig. Att får man många kommentarer i chatten om att man inte gör saker rätt och riktigt så borde man kanske titta lite på sin spelstil/taktik och kanske testa lite förändringar. Tycker nog att det där om "ingen rök utan eld" brukar stämma oftare än vad man tror...
Det där stämmer inte alls då det är bra många fler som skriver retard\moron\idiot utan att ens ha en aning om själva vad som händer på andra sidan kartan, än det är folk som säger något vettigt.
Förövrigt är jag fulltmedveten om att jag ej är 100% fulländad i spelet och sitter och dunkar mitt huvud i bordet när jag gör en taktisk felbedömning.
Fast och andra sidan är det mänskligt att fela, speciellt om man är nybörjare som mig, för det finns INGEN som är felfri hur mycket endel av er som spelar WoT eller annat spel tror det.
Vet ni hur många matcher jag spelat där inte ett ord yppats men våran taktik lyckades till 100% ändå? Vet ni att jag hadde winrate på 45% när jag spelat någon vecka bara och spelade med Embryonic Journey i samma lag (långt innan jag såg han på Flashback) och vårt samarbete funkade felfritt utan ett enda ord yppades mellan oss. Vi mosade sönder vår sida av kartan och vann sedemera spelet också.
Sen har ni inte en aning om hur ofta jag byter taktik. Jag vet om att det finns ingen rök utan eld förutom det faktumet att mina skills inte är fulländade ännu. Men det tar sig och min statistik, som är så viktig för andra, är mer än dubbelt så bra som den var för 1 månad sedan. Dessutom har jag höjt min Winrate med 3%, och min WN7 har gått upp med 700 poäng (eller vad man kallar det).
Men trotts det är jag fullt medveten om mina brister, och dom sitter garanterat inte på mina taktiska kunskaper utan snarare på det faktumet att jag är en medelmåttig skytt.
Hursom min statistik senaste dagarna visar på att jag förbättrat mig, med eller utan chatt.
Tolka det hur ni vill. Alltid lätt att sitta och spela allvetare utan att ens veta den sanna faktan.
EDIT: Allt är inte svart eller vitt. Förövrigt reagerar jag inte på saker som sägs till mig lika ofta som jag reagerar på saker som sägs till mina lagkompisar. För hur många på allvar tror att en spelare blir bättre av att höra hur dålig han är i en chatt? Tror ni att jidder och fula ord bättrar på en spelare så är ni själva urusla lagspelare. Jag vet vad lagspel innebär då jag vart elitidrottare i en lagsport, en sport som är hyfsat stor i Sverige och Europa.
Lagspel handlar om broderskap, inte om hat-på-andraskap. Jag är oftare sarkastisk mot folk pga det som sägs till mina lagkamrater än det som sägs till mig.