Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
Och du bortser från att det är ett lagspel så att köra eget race inte finns?
Campar du också basen och tror att bara man gör damage och kills så är man en bra spelare?
Kör du exklusivt tyska vagnar?
Lider du möjligtvis av Dunning-Kruger?
Och du bortser från att det väldigt sällan kommer några taktiska genidrags ord från någon?
Det är mest idiot\retard\moron
EDIT: och inte att förglömma "Dunning-Kruger" osv go here sen clickar man sönder minikartan som om dom tror att man inte redan insett vad som sker , men att faktum är att man sitter en i tank med 1 % HP som dessutom är 2 Tier under toptier.
Vem behöver en chatt om man har en egen hjärna att tänka med?
Trodde det var det det handlade om att man skulle kunna ta egna initiativ genom att använda hjärnan?!
Satt en jävla lallare i Tier 8 T44 och klagade på mig för att jag inte åkte åt hans håll. Skyllde lagets förlust på mig. Han glömde helt bort att jag satt i en Tier 6 T-34-85 i en Tier 9 match.
Han sa att jag var totalt useless. Han bortsåg även att motståndarnas Winrate var 65%.
Han bortsåg även att jag som var på flaggsidan hindrade fienden från att cappa flertalet gånger trotts att vi var totalt övermannade. Det var jag och en JG.Tig 8.8 som själva höll fienden stången i flera minuter.
T44 lallarn jagade bara sina enkla kills uppe på kullen som var på andra sidan kartan.
Han hade 1700 damage och stoppade inte cappen en enda gång. Jag hade 1100 damage och stoppade cappen flera gånger trotts underbemanning och det faktumet att jag spelar 3 Tiers högre än min.
Ändå var jag tvungen att lyssna på att min taktik suger och hans är über bra.
Så slutta snacka om att en sån mod förstör lagspelet, de enda som förstör lagspelet är nollor som tror dom kan allt och vet allt för att dom är så "smarta" och har så feta stats.
Jag har överglänst många superstatistiker för att dom valt helt fel taktik och inte ser vad som händer på annan del av kartan.
Jag älskar den där modden, för nu slipper jag lyssna på en massa fittor som tror dom är smartare än alla.
Jag vinner mer matcher nu än jag gjorde innan för nu kan jag koncentrera mig på att vara den lagspelaren jag är expert på att vara.