2013-09-05, 15:24
Medlem
entalen finns väl, kom jag på, då jag kollar i garaget med xvm installerad, så står eff i ental då jag markerar en vagn, men ingame är det xxx eller xxxx.

att kolla på winrate och bedömma hur brea någon är är i bästa fall missvisande, i värstafall idiotiskt.

winrate kollar jag aldrig på eftersom där räknas cw/kompani/pluton in, dvs en som bara spelar kompani med sin klan får hög winrate. (separationen finns bara i noobmeter inte i xvm)
ex min is-3 har jag 59% och 900 matcher på... det speglar inte min skill i randoms eftersom hela höjningen kom iom kompani.
däremot pershing och kv-3 som jag behärskar bra så har jag en winrate på 55-56 men en bättre eff på, så därför litar jag mer på eff istälelt för winratio.

eff någongång ibland, om man har över 200 matcher i den vvagnen och en eff bra eff 1100+ eller skitbra 1500+ då litar jag på eff på dig.

kommer det någon med 1400 eff och 4000 matcher totalt så är du inte så bra, eller har under 100 matcher i den vagnen.

ju fler matcher du har i vagnen eller på kontot ju mer betyder eff/konto.
Senast redigerad av plastdunkk 2013-09-05 kl. 15:29.
Citera
2013-09-05, 16:12
Medlem
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/anniversary-manoeuvers-TD-winners/

TD-eventsresultaten är ute.

JAG VANN!

15 års premium, type 59 och 19500 guld ;>

Hade fått två Type 59 om det inte vore för att jag redan vann en... >_> Stackars lilla mig.

Cheers,
EmbryonicJourney
Citera
2013-09-05, 16:12
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacBue

JAG VANN!

Hade fått två Type 59 om det inte vore för att jag redan vann en... >_> Stackars lilla mig.

Cheers,
EmbryonicJourney

Ja jävlar, inte illa! Grattis! Hur går det med light tank tävlingen?
Senast redigerad av slemmigsnigel 2013-09-05 kl. 16:14.
Citera
2013-09-05, 16:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:

JAG VANN!

Cheers,
EmbryonicJourney

Fan vad chefig du är!

Grattis!
Citera
2013-09-05, 16:22
Medlem
Tack tack,

http://i.imgur.com/GxFHc0x.jpg

Så ser det ut när man har 15 års premiumkonto... :P

Cheers,
EJ
Citera
2013-09-05, 16:45
Medlem
Citat:

JAG VANN!

Cheers,
EmbryonicJourney
lysande!! grattis chefen!!
Citera
2013-09-05, 17:33
Medlem
Wowholypriests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Och du bortser från att det är ett lagspel så att köra eget race inte finns?
Campar du också basen och tror att bara man gör damage och kills så är man en bra spelare?
Kör du exklusivt tyska vagnar?
Lider du möjligtvis av Dunning-Kruger?

Behöver inte bortse från något annat än det som oftast skrivs i chat rutan under random games.
Se det så här istället, har man lirat kanske sisåd'r 4500 battles, och kan spelet ganska bra. och kan spela det i lag anda utan chat så finns ingen anledning att behöva läsa allt det 13åriga idiot snacket som förekommer i chatten, helt enkelt bara störande, det finns inget i det lagspel du talar om i random battles. Ja ok nån gång, någon enstaka gång har det hänt att chatten har använts på ett ordentligt vuxet sätt, där man sedan via den, lagt upp en plan, och spelat efter den. Men kom inte här o försök att få det att låta som om det sker regelbundet i random, eller så har du hittat en otroligt bra server som jag totalt missat.

Om vi sedan talar om när man spelar i ett lag, eller ett tank company, så är det en helt annan historia, och då behöver man självklart kunna, komunicera, och man kanske tom VILL använda chatten då, rent respektfullt vill man ju tala med dem man ingått ett lag tillsammans med, Och precis som jag nämnde så kan man då sätta igång den igen innan, helt super enkelt!!

Kanske är det lite mitt fel i mitt förra post, och jag skulle ha varit lite mer tydlig om att jag använder och har detta påslaget i Random Battles, där småbarnen och deras ovårdade hemska språk, för mig är ett icke önskvärt ont.
Senast redigerad av Wowholypriest 2013-09-05 kl. 18:01.
Citera
2013-09-05, 17:47
Medlem
vrooms avatar
Citat:
Tack tack,

http://i.imgur.com/GxFHc0x.jpg

Så ser det ut när man har 15 års premiumkonto... :P

Cheers,
EJ

Brutalt! Din Hellcat runda som The rising sun körde på sin Youtube kanal var riktigt imponerande. Slug som en räv.
Grattis
Citera
2013-09-05, 23:33
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:

JAG VANN!

Cheers,
EmbryonicJourney
Stort grattis!

Har du några länkar till replaysen från vinstmatcherna? vill se dem igen!
Citera
2013-09-06, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Och du bortser från att det är ett lagspel så att köra eget race inte finns?
Campar du också basen och tror att bara man gör damage och kills så är man en bra spelare?
Kör du exklusivt tyska vagnar?
Lider du möjligtvis av Dunning-Kruger?

Och du bortser från att det väldigt sällan kommer några taktiska genidrags ord från någon?
Det är mest idiot\retard\moron EDIT: och inte att förglömma "Dunning-Kruger" osv go here sen clickar man sönder minikartan som om dom tror att man inte redan insett vad som sker , men att faktum är att man sitter en i tank med 1 % HP som dessutom är 2 Tier under toptier.

Vem behöver en chatt om man har en egen hjärna att tänka med?
Trodde det var det det handlade om att man skulle kunna ta egna initiativ genom att använda hjärnan?!

Satt en jävla lallare i Tier 8 T44 och klagade på mig för att jag inte åkte åt hans håll. Skyllde lagets förlust på mig. Han glömde helt bort att jag satt i en Tier 6 T-34-85 i en Tier 9 match.
Han sa att jag var totalt useless. Han bortsåg även att motståndarnas Winrate var 65%.
Han bortsåg även att jag som var på flaggsidan hindrade fienden från att cappa flertalet gånger trotts att vi var totalt övermannade. Det var jag och en JG.Tig 8.8 som själva höll fienden stången i flera minuter.

T44 lallarn jagade bara sina enkla kills uppe på kullen som var på andra sidan kartan.
Han hade 1700 damage och stoppade inte cappen en enda gång. Jag hade 1100 damage och stoppade cappen flera gånger trotts underbemanning och det faktumet att jag spelar 3 Tiers högre än min.
Ändå var jag tvungen att lyssna på att min taktik suger och hans är über bra.

Så slutta snacka om att en sån mod förstör lagspelet, de enda som förstör lagspelet är nollor som tror dom kan allt och vet allt för att dom är så "smarta" och har så feta stats.
Jag har överglänst många superstatistiker för att dom valt helt fel taktik och inte ser vad som händer på annan del av kartan.

Jag älskar den där modden, för nu slipper jag lyssna på en massa fittor som tror dom är smartare än alla.
Jag vinner mer matcher nu än jag gjorde innan för nu kan jag koncentrera mig på att vara den lagspelaren jag är expert på att vara.
Senast redigerad av 1988 2013-09-06 kl. 01:03.
Citera
2013-09-06, 00:44
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:

JAG VANN!

Cheers,
EmbryonicJourney

tycker nog dom kunde gett dig en type 62 också
Citera
2013-09-06, 00:47
Medlem
Citat:

JAG VANN!

Cheers,
EmbryonicJourney

Du borde fått 30 års premium eftersom att du vann med två tanks

EDIT: Sen tycker jag du borde fått en Type 59 G eftersom att du inte kan ha 2st Type 59.
Type 59 G ger dubbelt så mycket XP och pengar vilket rent teoretiskt borde betyda att den är dubbelt så bra. Tyvärr kan de flesta inte ha en sådan, men man kan göra undantag tycker jag.
Senast redigerad av 1988 2013-09-06 kl. 01:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in