[quote=Charmaine|44993615]Har inte läst hela tråden, men listar några av de jag kommit i mer eller mindre frivillig kontakt med:
Otrevliga:
Johannes Brost
Ulf Brunnberg
Peter Jöback (jobbade ihop med honom innan han blev "stor kändis" så det är ju länge sedan, men han var divig då - helt utan anledning)
Carl Bildt (iaf mot mig

)
Jonas Gardell
Antonia Ax:son Johnson
Trevliga:
E-Type (tog det med en klackspark när jag råkade hälla öl i huvudet på honom. Men öl är ju bra för håret, så...

)
Janne "Loffe" Carlsson
Magnus Härenstam
Birgitta Andersson (hon var packad som f*n, en chock att se
Teskedsgumman full kan jag ju säga)
Prinsessan Lilian (en så rar liten tant, ville ta med henne hem. Men hennes livvakter hade nog haft invändningar så jag avstod från att försöka.)
Robert Aschberg
Lars Werner
Gudrun Schyman (jag lovar, jättetrevlig!)
Olof Palme (men då var jag rätt liten, minns iaf att han var snäll och trevlig)
Anna Lindh (genomvarm människa, en stor förlust. Trots att hon ville ha Euro.)
Carl-Gustaf Lindstedt
Magnus Uggla
Mikael Persbrandt
Rafael Edholm
Sedan har jag säkert glömt en drös. Vad gäller politiker har jag träffat väldigt många, men en del kanske inte är så kända jag avstår från att nämna dem.
Vill bara tillägga att ofta kanske man stöter på en del kändisar bara en gång, varvid de inte är på sitt bästa humör, och då får uppfattningen att de är ena dryga j*vlar. Egentligen ska man kanske inte dra några slutsatser av ett möte. Men det gör man ju.[/QUOT
Antonia Ax:son Johnson - Ute och gick med hunden i skogen/grusväg och mötte henne där på vägen. Hon frågade vad jag gjorde här och sen paratde vi i en 10 minuter eller så..hur trevlig som helst

Men som du skrev vi har alla bra/dåliga dagar