2013-08-28, 21:30
Medlem
zlatan kan vara riktigt obehaglig vid vissa tillfällen
Citera
2013-08-28, 21:31
Medlem
Ålens avatar
Skönt att man inte är kändis. Verkar som att folk vill att man ska vara allas jävla darling hela tiden annars får man stämpeln som otrevlig och dryg på sig. Måste vara förbannat tärande.

Jag har en teori. Många här som utmålar visa kändisar som otrevliga gör det därför att ni är jobbiga jävlar själva som kräver uppmärksamhet och underhållning så fort ni ser en kändis passera revy.
Citera
2013-08-29, 03:07
Medlem
fitnessrxs avatar
Justin Timberlake - Sjukt trevlig
Citera
2013-08-29, 06:34
Medlem
Charmaines avatar
Har inte läst hela tråden, men listar några av de jag kommit i mer eller mindre frivillig kontakt med:

Otrevliga:
Johannes Brost
Ulf Brunnberg
Peter Jöback (jobbade ihop med honom innan han blev "stor kändis" så det är ju länge sedan, men han var divig då - helt utan anledning)
Carl Bildt (iaf mot mig)
Jonas Gardell
Antonia Ax:son Johnson

Trevliga:

E-Type (tog det med en klackspark när jag råkade hälla öl i huvudet på honom. Men öl är ju bra för håret, så...)
Janne "Loffe" Carlsson
Magnus Härenstam
Birgitta Andersson (hon var packad som f*n, en chock att se Teskedsgumman full kan jag ju säga)
Prinsessan Lilian (en så rar liten tant, ville ta med henne hem. Men hennes livvakter hade nog haft invändningar så jag avstod från att försöka.)
Robert Aschberg
Lars Werner
Gudrun Schyman (jag lovar, jättetrevlig!)
Olof Palme (men då var jag rätt liten, minns iaf att han var snäll och trevlig)
Anna Lindh (genomvarm människa, en stor förlust. Trots att hon ville ha Euro.)
Carl-Gustaf Lindstedt
Magnus Uggla
Mikael Persbrandt
Rafael Edholm

Sedan har jag säkert glömt en drös. Vad gäller politiker har jag träffat väldigt många, men en del kanske inte är så kända jag avstår från att nämna dem.

Vill bara tillägga att ofta kanske man stöter på en del kändisar bara en gång, varvid de inte är på sitt bästa humör, och då får uppfattningen att de är ena dryga j*vlar. Egentligen ska man kanske inte dra några slutsatser av ett möte. Men det gör man ju.
Senast redigerad av Charmaine 2013-08-29 kl. 06:37.
Citera
2013-09-03, 12:29
Medlem
TailgunnerJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Har inte läst hela tråden, men listar några av de jag kommit i mer eller mindre frivillig kontakt med:

Otrevliga:
Johannes Brost
Ulf Brunnberg
Peter Jöback (jobbade ihop med honom innan han blev "stor kändis" så det är ju länge sedan, men han var divig då - helt utan anledning)
Carl Bildt (iaf mot mig)
Jonas Gardell

Trevliga:

E-Type (tog det med en klackspark när jag råkade hälla öl i huvudet på honom. Men öl är ju bra för håret, så...)
Janne "Loffe" Carlsson
Magnus Härenstam
Birgitta Andersson (hon var packad som f*n, en chock att se Teskedsgumman full kan jag ju säga)
Prinsessan Lilian (en så rar liten tant, ville ta med henne hem. Men hennes livvakter hade nog haft invändningar så jag avstod från att försöka.)
Robert Aschberg
Lars Werner
Carl-Gustaf Lindstedt
Magnus Uggla
Mikael Persbrandt
Rafael Edholm

Sedan har jag säkert glömt en drös. Vad gäller politiker har jag träffat väldigt många, men en del kanske inte är så kända jag avstår från att nämna dem.

Vill bara tillägga att ofta kanske man stöter på en del kändisar bara en gång, varvid de inte är på sitt bästa humör, och då får uppfattningen att de är ena dryga j*vlar. Egentligen ska man kanske inte dra några slutsatser av ett möte. Men det gör man ju.

Intressant att Palme, Uggla och Persbrandt var trevliga. Inte alltid den gemene bilden
Citera
2013-09-03, 12:38
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TailgunnerJoe
Intressant att Palme, Uggla och Persbrandt var trevliga. Inte alltid den gemene bilden
har själv träffat persbrandt på en mack när han fyllde upp sin GTR.
knallade fram och vi tjöta lite bil en stund och han var trevlig och allt.

liksom, alla människor har två sidor, sen kan det vara att de visar en oftare än den andra.
kan tro att persbrandt över lag kör en mer bufflig och tuff stil, speciellt när han inte vill spela boll.
nu snackade vi ju om något han gillade så klart han var trevlig då.
Citera
2013-09-03, 12:46
Hälsade på Clabbe i en musikaffär i Stockholm i somras, han verkade trevlig.
Citera
2013-09-03, 16:06
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Hälsade på Clabbe i en musikaffär i Stockholm i somras, han verkade trevlig.

Också träffat på honom. Han var trevlig, för trevlig. Speciellt med tanke på att han är gammal nog att vara min morfar typ...
Citera
2013-09-03, 16:40
Medlem
Ulf Adelsohn är trevlig!
Citera
2013-09-16, 13:42
Medlem
ProfessorGurkas avatar
[quote=Charmaine|44993615]Har inte läst hela tråden, men listar några av de jag kommit i mer eller mindre frivillig kontakt med:

Otrevliga:
Johannes Brost
Ulf Brunnberg
Carl Bildt (iaf mot mig)
Jonas Gardell

Trevliga:

Janne "Loffe" Carlsson
Magnus Härenstam
Robert Aschberg
Lars Werner
Carl-Gustaf Lindstedt
Magnus Uggla
Mikael Persbrandt
Rafael Edholm

Vill bara tillägga att ofta kanske man stöter på en del kändisar bara en gång, varvid de inte är på sitt bästa humör, och då får uppfattningen att de är ena dryga j*vlar. Egentligen ska man kanske inte dra några slutsatser av ett möte. Men det gör man ju.[/QUOT

Antonia Ax:son Johnson - Ute och gick med hunden i skogen/grusväg och mötte henne där på vägen. Hon frågade vad jag gjorde här och sen paratde vi i en 10 minuter eller så..hur trevlig som helst Men som du skrev vi har alla bra/dåliga dagar
Citera
2013-09-16, 17:02
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TailgunnerJoe
Självgod, saknar självdistans och burdus mot alla människor som inte gullar med honom

Detta alltså om Jonas Gardell.

Verkar alltid jäktad, stressad och allt annat än trevlig att ha att göra med.

Mark Levengood verkar dock vara hans raka motsats, lungn, städad och alltid vänlig.

Hur får de ihop det?
Citera
2013-09-16, 22:31
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Detta alltså om Jonas Gardell.

Verkar alltid jäktad, stressad och allt annat än trevlig att ha att göra med.

Mark Levengood verkar dock vara hans raka motsats, lungn, städad och alltid vänlig.

Hur får de ihop det?

Motsatser dras till varandra brukar man ju säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in