2014-04-03, 19:10
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venicones
Magnus Uggla är en dryg och överlägsen jävel. Förstår inte hur det kan finnas de som tycker om Magnus Uggla. Alla sina framgångar har han ju haft med andra artisters låtar: "Jag och min far" och "Allting som ni gör kan jag göra bättre", ett helt album med värdelösa covers på redan värdelösa gamla låtar.

Rik och bortskämd är han och har aldrig gjort ett vettigt handtag i hela sitt liv. Men åsikter har han om allt möjligt. Som den gången han klagade över att han fick för litet betalt genom Spotify. Vilken jävla sak att säga!

Tidigt i karriären gjorde han kanske en och annan bra låt, men allt efter "Den döende dandyn" från 1986 är bara skit.

Oj! Här vet vi inte ett dugg vad vi pratar om.

"Alla sina framgångar har han ju haft med andra artisters låtar:"
Citera
2014-04-03, 21:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender
Ralph i Mustasch. En riktig grinig jävel var han när jag träffade honom. Dock den andre bandmedlemmen jag träffade var trevlig.

OT: Jag tänkte gå och se Mustasch den dagen men tappade lusten för att sångaren hade gjort så jävla dåligt inttryck på mig.

Har också hört det där om Ralph. Var en i Sabaton open air (Rockstad Falun) som jag satt och pratade med på en krog här i Falun, som sa att han var ett otrevligt svin. Han var visserligen bra full då jag träffade Raffe efter spelningen på sabaton open air, då var han trevlig mot mig iaf. Ställde upp på kort och sa att jag var snygg.

Min kille känner en som just nu är i Borlänge och spelar in "Vitt skräp", där Ola Rapache (stavning där?) Denne snubbe sa att Ola var trevlig, men kunde ha trist attityd då han ansåg sig eller veta att han stod över de andra mycket okändare skådisarna.
Citera
2014-04-03, 23:33
Medlem
stigmas avatar
Jag träffade och pratade lite med Janick Gers i Iron Maiden på en mässa i London för två år sen. Mycket trevlig och avslappnad. Han sa att hon fortfarande, efter 20 år, känner sig som den nya killen i bandet.
Försökte lirka lite och få fram nåt roligt skitprat/skvaller om Dickinson och Harris. Men det gick inte.
Citera
2014-04-04, 02:06
Medlem
Patrik Sjöberg är lika tråkig som på TV, frågade om hans autograf för en jävla massa år sen på en flygplats. Han bara tog pennan och signerade utan att kolla på mig eller säga nånting.

En riktigt omogen person är Markoolio, satt en rad bakom honom och hans polare på Tyskland - Sverige i fotbolls-VM. Skrek massa namn på djur till spelarna som tydligen var oerhört roligt enligt dom andra.
Markoolio: din DAGGMASK!
Dom andra: HAHAHAHHAHAHAHAHAH!

Jag och farsan var på en fotbollsmatch i Italien, tror det var Atalanta - Reggina. Rätt som det var såg vi Glenn Strömberg stå några meter ifrån oss, vi hälsade och han var riktigt trevlig, skämtade och höll på. Skön jävel helt enkelt!

Andra trevliga personer:
Marcus Allbäck, Thorbjörn Nilsson, Fredrik Pettersson (Hockey),
Citera
2014-04-04, 20:12
Medlem
mogwai77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roccy
Babsan - Nej tack. Måste ha haft med hen att göra på fel dag. Stroppig, dryg.

Hade fått fribiljetter till en After Dark föreställningen och "hon" var ute och minglade innan och småsnackade lite. Kände att det var han själv som snackade och var helt trevlig.
Citera
2014-04-05, 21:19
Medlem
Vet inte om jag nämnt detta redan, men åkte bil med Andreas Ravelli Köpenhamn-Växjö för ett antal år sedan. Trevlig och pratsam, men lider uppenbarligen av Ravelli-syndromet: "Allt ljus på mig"
Citera
2014-04-05, 21:38
Medlem
Studsbolls avatar
Jag var nära att köra över Tommy Körberg en gång i för kanske 15 år sedan i Göteborg. Han stegade rätt ut i gatan med nästan i vädret som om han var odödlig. Han är förmodligen ändå trevlig eftersom han inte ens verkade bli arg över blivit nästan-mos.
Citera
2014-04-05, 23:14
Medlem
Pär Nuder är en trevlig kille som gärna drar en vits och har lånat ut sin cykelpump till mig många gånger
Citera
2014-04-05, 23:14
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag var nära att köra över Tommy Körberg en gång i för kanske 15 år sedan i Göteborg. Han stegade rätt ut i gatan med nästan i vädret som om han var odödlig. Han är förmodligen ändå trevlig eftersom han inte ens verkade bli arg över blivit nästan-mos.

Det där kan jag övertrumfa! Jag frontalkrockade nästan med Carl Bildt på Slottskajen nedanför slottet, för nästan 30 år sedan. Jag körde västerut, han körde åt andra hållet. Särskilt fort gick det inte, vi körde väl båda c:a 40-50 km/h. På hans sida vägen stod en sopbil, halvvägs ut i körbanan. Så han svängde ju naturligtvis ut i min körbana (hittade han sitt körkort i ett flingpaket?). Det fanns inga gångtrafikanter på trottoaren på min sida, så jag väjde naturligtvis. 3 sekunder senare fattade jag att det var Carl Bildt som jag hade väjt för (och riskerat punktering genom att köra upp på trottoarkanten).

Sedan röstade jag (ändå) på "det nya arbetarpartiet" i alltför många val, tills jag vaknade upp..
Citera
2014-04-05, 23:29
Medlem
theodor.busses avatar
Ann-Kristin Hedmark spelade på vårt gymnasium i slutet av 70-talet. Ensam, med en akustisk gitarr. Jag var 17-18, hon var 11 år äldre. Hormoner och en massa annat fördunklade mitt sinne. Jag var vanligtvis mycket blyg, men gick efter föreställningen bakom scenen och förklarade för henne att det var det vackraste jag hade hört (dvs hennes konsert). Och jag frågade om jag fick hjälpa henne att bära ut gitarren till bussen (ja, jag vet, det var töntigt..). Det fick jag. Och hon var mycket vänlig & trevlig, men gjorde klart (utan ord) att det räckte så.
Citera
2014-04-05, 23:50
Medlem
MMXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flistyman
Pär Nuder är en trevlig kille som gärna drar en vits och har lånat ut sin cykelpump till mig många gånger

Är det en omskrivning för att ni haft sex?
Citera
2014-04-06, 14:06
Medlem
BigLouies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender
Ralph i Mustasch. En riktig grinig jävel var han när jag träffade honom. Dock den andre bandmedlemmen jag träffade var trevlig.

OT: Jag tänkte gå och se Mustasch den dagen men tappade lusten för att sångaren hade gjort så jävla dåligt inttryck på mig.
Ralf är ju känd för att vara allmänt härlig och trevlig, alltid ställa upp på bild och sånt. Brorsan har en skön bild där han får en puss på kinden av han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in