2013-08-28, 11:13
Medlem
Rodeo774s avatar
Då var det dax igen för ett besök, blev en salong som jag tidigare besökt!

Möttes denna gången av en ny flicka i dörren, runt 20-25 års åldern, väldigt söt och nätt kropp och en underbar rumpa!

Av med kläderna och hon var med hela tiden, upp på sängen och inga tecken alls på handuk över lilla rumpan!
Mjuk sensuell massage inleds med mycket fokus på insida lår och långt upp.
Härlig och hård ryggmassage vilket jag gillar!

Vändning utan att hålla upp en handuk för att skyla, men virar in riddaren lite slarvigt efter vändning!
Även här mycket sensuell massage och mycket fokus på insida lår och ljumskar, mycket pung och snudd på riddaren!

Sen kom frågan om "han vill ha massage"!
Erbjöd enbart runk vilket jag tackade jag till efter övernskommet pris! Försökte med FS men fick nobben.
Hård och trevlig massage av riddaren av denna tösen som jag även fick klämma på!

Betyg.

Massage 3 elefanter.
Salong 3 elefanter.
Massös 5 elefanter.

Kommer defenitivt att återvända och ser ingen omöjlighet till FS där!

Tack för mig, hej!
Citera
2013-08-28, 11:53
Medlem
Assfinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodeo774
Då var det dax igen för ett besök, blev en salong som jag tidigare besökt!

Möttes denna gången av en ny flicka i dörren, runt 20-25 års åldern, väldigt söt och nätt kropp och en underbar rumpa!

Av med kläderna och hon var med hela tiden, upp på sängen och inga tecken alls på handuk över lilla rumpan!
Mjuk sensuell massage inleds med mycket fokus på insida lår och långt upp.
Härlig och hård ryggmassage vilket jag gillar!

Vändning utan att hålla upp en handuk för att skyla, men virar in riddaren lite slarvigt efter vändning!
Även här mycket sensuell massage och mycket fokus på insida lår och ljumskar, mycket pung och snudd på riddaren!

Sen kom frågan om "han vill ha massage"!
Erbjöd enbart runk vilket jag tackade jag till efter övernskommet pris! Försökte med FS men fick nobben.
Hård och trevlig massage av riddaren av denna tösen som jag även fick klämma på!

Betyg.

Massage 3 elefanter.
Salong 3 elefanter.
Massös 5 elefanter.

Kommer defenitivt att återvända och ser ingen omöjlighet till FS där!

Tack för mig, hej!

Gällde denna även i Borås?
Citera
2013-08-28, 12:14
Medlem
Rodeo774s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assfinder
Gällde denna även i Borås?

Inte helt omöjligt...
Citera
2013-08-28, 14:34
Medlem
Assfinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodeo774
Inte helt omöjligt...

Kanske läge att åke till Borås snart då
Verkar vara en trevlig stad....
Citera
2013-08-28, 17:53
Medlem
berra77s avatar
Efter att ha blivit besviken på dålig massage eller dåliga extraerbjudanden till för höga priser så började jag gå igenom listan på tidigare besökta salonger och hittade en som verkade lovande vid första besöket, men där jag inte gjort något återbesök.

Salongen ligger på söder (i Stockholm) och eftersom jag en dag hade ett ärende på just söder så
passade det utmärkt att göra ett besök.

Vid avstigning från tunnelbanan så tog jag i vanlig ordning ut lite kontanter, tråkigt nog fick jag bara ut 500-lappar vilket kan försämra läget när det är dags för prutning. Med några hundralappar sedan tidigare i plånboken skulle det nog ordna sig i alla fall.

Efter 5 minuters promenad i solskenet så såg man den bekanta flaggan i rött, vitt och blått.
Några trappsteg ned från gatuplanet så var direkt receptionen eller snarare disken där man betalar.
Efter betalning så fick jag vänta några minuter medan de gjorde i ordning rummet.

Jag hoppades på att bli behandlad av den yppiga medelålders damen som tog emot betalningen men det blev istället en annan kvinna. Som vanligt är det svårt att gissa åldern men cirka 35 solvarv i prästbetyget är nog ingen dålig gissning.

Inne i rummet madrass på golvet (som vanligt) men en irriterande stark lampa. Efter att jag klätt av mig och lagt mig kom massösen in och slängde en filt över lampan så att belysningen blev lite mer behaglig.

Massagen började med fottvätt, fortsatte med benen, rumpan och en rejäl omgång av ryggen. Inte så mycket närkontakt med regionerna som kan indikera "glad avslutning". Lite försök till konversation gjordes men bristen på bra engelska eller svenska satte käppar i hjulen. Det blev de vanliga frågorna kring namn, var man bor och jobbar osv. Massösen var hur som helst inte från Thailand utan istället från Laos, dock märktes ingen skillnad vare sig i massagen eller i utseendet.

Efter ryggbehandlingen så började massagen om på benen, lite underligt men helt OK. Denna gång var det mer närkontakt med de privata kroppsdelarna. Därefter ryggen igen och sedan vändning. Efter att framsidan på benen hanterats ordentligt så kom frågan. Efter lite diskussion så blev det full service till ett rimligt konsultarvode. Gummiartikeln stod massösen för.

Massösen gjorde sig ingen brådska och inte jag heller, vilket gjorde att det blev ett långpass. Några av mina favoritställningar avverkades. Om man nu skall anmärka på något så kanske det skulle kunna vara utseendet hos massösen. Personligen föredrar jag lite större bröst men annars var det bra. OK utseende och inte någon anorexitjej. Personlighetsmässigt så kändes det väldigt avslappnat och känslan var att hon inte erbjuder full service varje dag, men det kan ju vara inbillning.

Efter att slut-skottet var ivägskjutet så fortsatte den bra massagen av de kroppsdelar som inte var behandlade; armar, huvud, mage och bröstpartiet.

Ingen dusch fanns tillgänglig men jag gillar avtvättning, som om den görs på ett bra sätt också är rätt sensuell

Det hela avslutades som vanligt med vatten och frukt.

Något jag märkte vid promenaden var att fötterna, där jag har problem med fotvalven, var helt smärtfria, hålfotsinläggen kunde jag bara ana att de var där. Trodde en stund att jag tagit fel skor men så var icke fallet.

Det blir definitivt ett återbesök om ett par veckor.
Citera
2013-08-28, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keysersze

Jag fokuserar på rumpan och slidan, lägger handen på klitoris och masserar rumpan som ger klitoris beröring, ett finger in i slidan, ett halvt i anus. Min tur att säga "turn around" och jag börjar med att suga hennes bröst och sen slickar jag hennes klitoris. Ett finger på g-punkten i slidan. Hon får en rejäl orgasm. Vi är ensamma på salongen så ingen risk att någon kund hör oss, eller henne. Hon vill ge tillbaks och ofta brukar jag vara nöjd så här men den här gången avslutar hon med en BTB och ett HJ, fantastiskt skönt.

Vi är båda nöjda!

För min del så är det antingen bara en bra massage eller scenariot ovan som gäller. Inget enkelt HJ eller FS. Det fungerar bra på många salonger och för många av tjejerna men självklart inte för alla och det är helt ok.
Förstår inte varför man vill slicka en hora? Framförallt vågar?
Citera
2013-08-28, 20:16
Medlem
thaimans avatar
Går igenom guiden,hittar ett ställe lite syd sydost Södertälje stadshotell .styr kosan dit,måste först tanka bilen så det blev tio minuter extra SAS.
Ställer in navigatörn på rätt adress och hittar stället. Parkerar och går ca 150meter,ser flaggan och öppnar dörren,tas emot av en ganska snygg thaitjej som leeeer,det allra bredaste leendet.
Betalar i kassan 350 spänn,visas in i ett bås med draperier,det luktar skunk av thaimat i hela lokalen faktiskt.
In i båset kommer kommer kvinnan iklädd korta sin byxor som avslöjade det mesta. Hon frågar vad jag vill ha och jag svarar oljemassage.
Hon börjar med benen denna gång och jobbar sig sakta uppåt,inget snudd av den lille utan bara massage som den ska utföras.efter ca 35 minuter beordras vändning,noga lägger hon över han duken
Och masserar bröst och armar,efter ytterligare 20minuter så säger hon att nu är det slut.
Jag reser mig belåtet och styr kosan mot bilen,som jag för övrigt glömde att fylla med bensin då jag stannade för att tanka.jag tänkte ju hela tiden på att få knulla men tji vad jag bedrog mig,
Citera
2013-08-28, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Går igenom guiden,hittar ett ställe lite syd sydost Södertälje stadshotell .styr kosan dit,måste först tanka bilen så det blev tio minuter extra SAS.
Ställer in navigatörn på rätt adress och hittar stället. Parkerar och går ca 150meter,ser flaggan och öppnar dörren,tas emot av en ganska snygg thaitjej som leeeer,det allra bredaste leendet.
Betalar i kassan 350 spänn,visas in i ett bås med draperier,det luktar skunk av thaimat i hela lokalen faktiskt.
In i båset kommer kommer kvinnan iklädd korta sin byxor som avslöjade det mesta. Hon frågar vad jag vill ha och jag svarar oljemassage.
Hon börjar med benen denna gång och jobbar sig sakta uppåt,inget snudd av den lille utan bara massage som den ska utföras.efter ca 35 minuter beordras vändning,noga lägger hon över han duken
Och masserar bröst och armar,efter ytterligare 20minuter så säger hon att nu är det slut.
Jag reser mig belåtet och styr kosan mot bilen,som jag för övrigt glömde att fylla med bensin då jag stannade för att tanka.jag tänkte ju hela tiden på att få knulla men tji vad jag bedrog mig,

Var det första gången du inte fick doppa? Då förstår du hur vi andra har det nu då!
Citera
2013-08-28, 22:26
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Förstår inte varför man vill slicka en hora? Framförallt vågar?
Vågar? Vad ska man vara rädd för menar du? Vågar du verkligen gå över gatan?
Citera
2013-08-28, 22:53
Bannlyst
Gränslade idag min gamla rostiga cykel och trampade rakt på en thaiflagga. Vi talar om söder om söder. Väl inne möts jag av en ca 20-årig skönhet med fittkorta jeansshorts och alldeles för litet linne för att helt dölja dom yppiga brösten. Blir visad till ett rum med dörr, näckar av mej och ligger på rygg tills skönheten kommer in. Jag har aldrig förstått stolpskotten som sedesamt lägger sig på mage och drar handduken över rumpan. Man vill ju för fan se om skönheten kommer in, så hon inte är ersatt av någon gammal rugguggla. Nåväl hon börjar med en omsorgsfull avtorkning av kuken, säger vända och börjar med ryggmassage. Och ryggmassage och ryggmassage. Vända och börjar med bröstmassage, bröstmassage och sedermera försiktig vad- och lårmassage som slutar strax innan lillolle. Och så håller det på... Till slut frågar jag skönheten varför i h-e hon började med att tvätta av kuken? För att jag inte skulle förorena madrassen.... Btw punka på cykeln när jag kom ut, så jag fick gå en mil ledandes cykeldjäveln för att orunkad komma hem.

Ommmdömmme - 0 av 5.
Citera
2013-08-28, 23:01
Medlem
Assfinders avatar
[quote=Till slut frågar jag skönheten varför i h-e hon började med att tvätta av kuken? För att jag inte skulle förorena madrassen.... Btw punka på cykeln när jag kom ut, så jag fick gå en mil ledandes cykeldjäveln för att orunkad komma hem.

Ommmdömmme - 0 av 5.[/QUOTE]

Lider med dig, inte många rätt...

//ASS
Citera
2013-08-29, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
........... och känslan var att hon inte erbjuder full service varje dag, men det kan ju vara inbillning.

Ja, något annat än inbillning vad det inte från din sida. Thaitjejerna är grymt duktiga på att få oss att känna oss speciella, men det är bara våra pengar de vill åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in