årets Upplevelse, Skojar Inte !
Okej, vaknar upp. Söndag, bakis, kåt och en episk betongkeps med ångest hängandes på huvudet. Masar mig upp till datorn, hittar ett ställe som är hyffsat nära där jag bor.
Stället ser seriöst ut, trevligt bemötande. Blir visad in till ett rum. Ung och smärt tjej kommer in och sätter igång.
Jag spolar fram till ryggläge. Jag är kåt som få. Ligger med världens spätta. Tjejen fnissar till "extra?" och pekar. Hon sätter igång, här ser jag min chans till att få in henne på andra tankar. Jag börjar smeka henne på ryggen och ner mot rumpan. Hon säger inget, "nice", tänker jag. Börjar treva mot brösten. Helt plötsligt så skriker hon till på thai / engelska "fnidbfndifn NO!!". Hon ställer sig upp och rusar ut.
Jag blir spak, ute i salongen så skriks det på thai. Jag inser att det är kört. Hoppar upp, på med jeansen. Draperiet slits upp. Där står mammasan med ett jävla SLAGTRÄ i handen. "You no touch doughter". Hon drämmer till över min arm. Ont som fan. Jag lappar till kärringen med en örfil, tar mina saker i famnen och springer. Ute i salongen så fattar dom vad som händer. Äldre förmåga ställer sig i vägen och skriker. Jag knuffar undan henne, tar skorna i ena handen, snabb som en vessla upp för trappen, ut ur stället.
Ner för en en liten gräsplätt med hela salongen hack i häl. Springer ner mot vägen. Som en blixt från klar himmel. En taxi !. Blir nästan påkörd av taxin när jag försöker stoppa bilen. Hoppar in i baksätet och skriker med desperation i rösten "KÖR".
Chaffisen tittar i bakspegeln och börjar skratta som fan. Där sitter jag, insmord med olja och halvnaken ,har fan svårt att andas. Han lovar att köra mig gratis om jag berättar vad som har hänt.
Betyg:
Massage 3/5
Pris 5/5 (vart ju gratis

)
Slagarm på mammasan 5/5
Upplevelse jag aldrig kommer att glömma 10/5
Herrejävlar....