2012-05-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jabulon
Flera recensioner av platser i Malmö och omrade: http://avidhobbyist.blogspot.com/
Perfekt, nu är det bara för snuten att bocka av.. så går det när bönder tänker med kuken.
Citera
2012-05-19, 22:05
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanyltomten
Perfekt, nu är det bara för snuten att bocka av.. så går det när bönder tänker med kuken.

Visst, vi ska inte outa salonger som erbjuder extratjänster. Men vad ska dom bocka av? Nåt de inte redan visste om? Polisen vet mycket väl vad som försiggår, inbilla dig inget annat.

Dessutom är det väl inte olagligt att sälja och erbjuda sexuella tjänster!? Rescencenten i detta fall "outar" ingen annan än sig själv. Sedan vet heller ingen hur pass mycket sanning som ligger bakom det som skrivs. Knappast godtagbart som bevis i en eventuell rättegång om man säger så...
Citera
2012-05-20, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Visst, vi ska inte outa salonger som erbjuder extratjänster. Men vad ska dom bocka av? Nåt de inte redan visste om? Polisen vet mycket väl vad som försiggår, inbilla dig inget annat.

Dessutom är det väl inte olagligt att sälja och erbjuda sexuella tjänster!? Rescencenten i detta fall "outar" ingen annan än sig själv. Sedan vet heller ingen hur pass mycket sanning som ligger bakom det som skrivs. Knappast godtagbart som bevis i en eventuell rättegång om man säger så...

Är du helt bakom flötet eller?

Även om det bara är straffbart att köpa så är summan av det hela samma.
Citera
2012-05-20, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Har herrn hört talas om "koppleri"? Ägaren åker dit så det stänker om det, salongen bommar igen och om nån stackars kund råkar ligga med pålen i vädret slinker han med på köpet.
Citera
2012-05-20, 09:44
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanyltomten
Har herrn hört talas om "koppleri"? Ägaren åker dit så det stänker om det, salongen bommar igen och om nån stackars kund råkar ligga med pålen i vädret slinker han med på köpet.
Det lär knappast inträffa. I pricip kan alla salonger fortsätta helt ostört. Farbror blå har inte mycket att hämta utom som kund såklart.
Citera
2012-05-20, 10:04
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Det lär knappast inträffa. I pricip kan alla salonger fortsätta helt ostört. Farbror blå har inte mycket att hämta utom som kund såklart.
Du kanske har missat att det redan har inträffat?
http://arkiv.mitti.se:4711/2009/27/soderort_farsta/MISF05A20090630SFV1.pdf
Citera
2012-05-20, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Du kanske har missat att det redan har inträffat?
http://arkiv.mitti.se:4711/2009/27/soderort_farsta/MISF05A20090630SFV1.pdf

Han dömdes ju inte för koppleri och ingen kund åkte dit för sexköp.
Citera
2012-05-20, 11:24
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UWA
Han dömdes ju inte för koppleri och ingen kund åkte dit för sexköp.

Det var väl själva fan.......det gjorde han visst och han fick t.o.m. straffet skärpt i Hovrätten

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/220401-skarpt-straff-for-koppleri-med-thaimassage

Nej att sätta dit ngn för sexköp är mycket svårare, det har vi rett ut många gånger.......
Citera
2012-05-20, 12:53
Medlem
årets Upplevelse, Skojar Inte !

Okej, vaknar upp. Söndag, bakis, kåt och en episk betongkeps med ångest hängandes på huvudet. Masar mig upp till datorn, hittar ett ställe som är hyffsat nära där jag bor.

Stället ser seriöst ut, trevligt bemötande. Blir visad in till ett rum. Ung och smärt tjej kommer in och sätter igång.

Jag spolar fram till ryggläge. Jag är kåt som få. Ligger med världens spätta. Tjejen fnissar till "extra?" och pekar. Hon sätter igång, här ser jag min chans till att få in henne på andra tankar. Jag börjar smeka henne på ryggen och ner mot rumpan. Hon säger inget, "nice", tänker jag. Börjar treva mot brösten. Helt plötsligt så skriker hon till på thai / engelska "fnidbfndifn NO!!". Hon ställer sig upp och rusar ut.

Jag blir spak, ute i salongen så skriks det på thai. Jag inser att det är kört. Hoppar upp, på med jeansen. Draperiet slits upp. Där står mammasan med ett jävla SLAGTRÄ i handen. "You no touch doughter". Hon drämmer till över min arm. Ont som fan. Jag lappar till kärringen med en örfil, tar mina saker i famnen och springer. Ute i salongen så fattar dom vad som händer. Äldre förmåga ställer sig i vägen och skriker. Jag knuffar undan henne, tar skorna i ena handen, snabb som en vessla upp för trappen, ut ur stället.

Ner för en en liten gräsplätt med hela salongen hack i häl. Springer ner mot vägen. Som en blixt från klar himmel. En taxi !. Blir nästan påkörd av taxin när jag försöker stoppa bilen. Hoppar in i baksätet och skriker med desperation i rösten "KÖR".

Chaffisen tittar i bakspegeln och börjar skratta som fan. Där sitter jag, insmord med olja och halvnaken ,har fan svårt att andas. Han lovar att köra mig gratis om jag berättar vad som har hänt.

Betyg:
Massage 3/5
Pris 5/5 (vart ju gratis )
Slagarm på mammasan 5/5
Upplevelse jag aldrig kommer att glömma 10/5

Herrejävlar....
Citera
2012-05-20, 13:02
Medlem
BlueStars avatar
Släpp de juridiska diskussionerna nu och återgå till att skriva och kommentera recensioner av thaimassage med sexuella extratjänster så att vi slipper dela ut varningar för off topic. Diskussioner om hur lagstiftningen ser ut ska tas här, och hur polis och rättsväsende jobbar för att få fast sexköpare på thaimassagesalongerna tas här (eller ännu hellre här). Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2012-05-20, 13:15
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vintovka
... Herrejävlar....

Haha, du stod just för veckans asgarv! Vilken skön historia! Kul att morsans största invändning var att du "touch doughter", inte att hennes eget kött och blod försörjer sig i familjeföretaget med att runka balle dagarna i ända!
Citera
2012-05-20, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vintovka

Jag lappar till kärringen med en örfil, tar mina saker i famnen och springer. Ute i salongen så fattar dom vad som händer. Äldre förmåga ställer sig i vägen och skriker. Jag knuffar undan henne, tar skorna i ena handen, snabb som en vessla upp för trappen, ut ur stället.

Djävla psycho. Det är så´na neandertalare som du som salongerna får dras med ibland. Hoppas du kan identifieras av mamasan och bli polisanmäld. Försöker man snatta i en godisbutik då ska man ta mej fan få ett basebollträ i skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in