Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-09, 19:06
  #1
Medlem
Shalashaskas avatar
Med anledning av att många inlägg i Thaimassage-tråden är av sådan natur att de egentligen borde vara i detta underforum så startar jag härmed en tråd dedikerad till recensioner av Thaimassage-upplevelser.

Välkomna, och glöm inte att ni inte får be om PM i tråden!

Det är heller inte meningen att ni ska ange namn, plats osv. på stället ni var på då detta både skulle kunna ses som reklam men även att det kan leda till att stället stänger igen av "en eller annan" anledning.


mvh
Moderatorn
__________________
Senast redigerad av Shalashaska 2009-12-10 kl. 19:18.
Citera
2009-12-09, 21:52
  #2
Medlem
Jag förstår inte meningen med tråden. Om man röjer ett bra ställe riskerar de påhälsning av polisen. Eller ska tråden bestå av recensioner utan att ge en fingervisning om vilket ställe det rör sig om?
Citera
2009-12-09, 23:46
  #3
Medlem
steees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag förstår inte meningen med tråden. Om man röjer ett bra ställe riskerar de påhälsning av polisen. Eller ska tråden bestå av recensioner utan att ge en fingervisning om vilket ställe det rör sig om?
Jag håller med. En tråd som uppmanar till recensioner av namngivna thaimassageställen kan nog ställa till med en hel del elände.

Såvida vi inte talar om enbart massage såklart, men det antar jag att vi inte gör med tanke på trådens placering i forumets hierarki..?
Citera
2009-12-10, 06:58
  #4
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag förstår inte meningen med tråden. Om man röjer ett bra ställe riskerar de påhälsning av polisen. Eller ska tråden bestå av recensioner utan att ge en fingervisning om vilket ställe det rör sig om?

Citat:
Ursprungligen postat av steee
Jag håller med. En tråd som uppmanar till recensioner av namngivna thaimassageställen kan nog ställa till med en hel del elände.

Såvida vi inte talar om enbart massage såklart, men det antar jag att vi inte gör med tanke på trådens placering i forumets hierarki..?


Utan att föregripa Shalashaska så är det väl tämligen glasklart? Självklart ska inte namn, adresser och andra uppgifter på salonger nämnas i tråden utan enbart antydningar i stil med "Idag besökte jag en salong i södra Stockholm där jag fick uppleva det här och det här....", ungefär som i det här eller det här inlägget.
Citera
2009-12-10, 11:04
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Utan att föregripa Shalashaska så är det väl tämligen glasklart? Självklart ska inte namn, adresser och andra uppgifter på salonger nämnas i tråden utan enbart antydningar i stil med "Idag besökte jag en salong i södra Stockholm där jag fick uppleva det här och det här...."

Det är i min mening inte en riktigt recension utan mer en liten essä baserad på egna erfarenheter som lika gärna hade kunnat få ligga kvar i den gamla tråden.
Citera
2009-12-10, 19:19
  #6
Medlem
Shalashaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Utan att föregripa Shalashaska så är det väl tämligen glasklart? Självklart ska inte namn, adresser och andra uppgifter på salonger nämnas i tråden utan enbart antydningar i stil med "Idag besökte jag en salong i södra Stockholm där jag fick uppleva det här och det här....", ungefär som i det här eller det här inlägget.
Helt riktigt
/MOD
Citera
2009-12-12, 19:15
  #7
Medlem
steees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Det är i min mening inte en riktigt recension utan mer en liten essä baserad på egna erfarenheter som lika gärna hade kunnat få ligga kvar i den gamla tråden.
Åter igen, håller med exakt.
Citera
2010-03-05, 17:14
  #8
Avstängd
Rasken.s avatar
I en förrort söder om "Bagis" jobbar några ladieboys som verkligen har helteckande servic. Snygga som fan och fantastikt "hjälpsamma". Med stringen på så är de riktiga 10+ are.
Citera
2010-03-06, 08:50
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Med anledning av att många inlägg i Thaimassage-tråden är av sådan natur att de egentligen borde vara i detta underforum så startar jag härmed en tråd dedikerad till recensioner av Thaimassage-upplevelser.

Välkomna, och glöm inte att ni inte får be om PM i tråden!

Det är heller inte meningen att ni ska ange namn, plats osv. på stället ni var på då detta både skulle kunna ses som reklam men även att det kan leda till att stället stänger igen av "en eller annan" anledning.


mvh
Moderatorn

Idag ska jag be att få recensera ett Thaiställe.

Det var mycket bra. 4 söta Thaivärdinnor i kortkort. Maxålder 22 år.

Pris 300 kr ingår massage, HE samlag och te efteråt.

Alla 4 flickorna hjälpte till.

Ort: Får vi inte skriva ut

Gata: Hemligt

Namn: Sekretessbelagt.

Hoppas alla har uppfattat min recension som meningsfull ELLER?
Citera
2010-03-20, 16:12
  #10
Medlem


Undra om det är ok att recensera ett ställe som är helt seriöst och som ger en helv bra massage samt the och kaka efter . Allt för 300:- timme + ev frivillig dricks
Citera
2010-03-27, 20:36
  #11
Medlem
Fleptuts avatar
Ja det borde vara ok, den andra varianten finns det en annan tråd om ju

Vet ett sånt ställe som masserar för 300 för Thai och 350 för olja och som bjuder på te eller kaffe efteråt.

Ligger på södra sidan av stan.

/Flep
Citera
2010-07-03, 01:54
  #12
Medlem
Sommar och fotbolls VM! Svårt att undvika att det slinker ner ett gäng öl . Hur kombinerar man detta med thaimassage? Har testat två varianter.

1. Var på väg till massage när en kompis ringde om en match så jag styrde om stegen till en pub i närheten med storbilds-TV. Vill ju inte att massagehobbyn ska göra mig totalt asocial. Två halvlekar och 4-5 öl senare skildes våra vägar men jag hade inte glömt min första plan. Trodde inte att det skulle märkas efter ett par Stimorol men hon frågade ganska snart om jag hade druckit 4 eller 5 öl. 3 ljög jag fåraktigt. De känner verkligen våra kroppar, t.o.m. en alkometer har de i fingertopparna! Det var ganska kul att vara smådragen och larva sig med tjejen. Nackdelen var att känseln blir lite bedövad vilket verkligen inte är önskvärt. Extraarbetet tog lite längre tid så hon blev lite trött i armen. Som den gentleman jag är kompenserade jag det med att ge henne lite massage efter hennes ansträngning. Det var uppskattat, kanske ett blivande extraknäck så jag får råd med mer thaimassage? Jag tycker egentligen det är lite respektlöst att gå på massage med alkohol i kroppen men jag var inte så påverkad att de tog illa upp.

2. En vecka senare, dagen efter match, och en ansenlig mängd öl, plus den där efterfestwhiskyn man så väl behöver. Väntade till sen eftermiddag så att jag skall hinna känna mig någorlunda som en mänsklig varelse. Nu är det tvärtom, jag är inte särskilt sprallig men känseln är på topp!

Som totalupplevelse tycker jag nog att det är bättre att vara bakfull än dragen. Allra bäst tycker jag ändå att det är när man är kåt, nykter och har kroppen full av träningsvärk. Då får man full valuta hela vägen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback