2013-08-29, 09:18
Medlem
provamigs avatar
Det var ett tag sedan man recenserade här, men det betyder inte att man inte slutat med TM .
Hur som helts…. Jag tänkte prova en klassisk TM-salong som är känd för extra. Jag har hittills medvetet undvikit den, då jag gillar spänningen om det blir extra eller inte. Men jag känner att jag måste prova den.
Jag promenerar in i salongen, det står en thaidam och plattar håret när jag kommer in – troligen mamasan.
Hon ropar något på thai och ut kommer en thaitjej runt 35-40 år, hyfsad i ansiktet och helt ok kropp.
Jag betalar och inledd i ett rum, näckar och lägger en handduk slarvigt på baken.
Hon kommer in och lyfter på handduken och lägger den över hela kroppen. Sen sätter hon sig på mig med knäna och masserar mig samtidigt. När hon kommer upp till övre ryggen så säger hon åt mig på engelska att slappna av och låta henne ta hand om mig, sen pussar hon mig på kinden. Detta är något hon gör flera gånger, pussar mig och fnittrar - om och om igen. Hon sitter på min bak samtidigt som hon masserar ryggen och liksom juckar vid varje massagetag upp och ned över ryggen. Då och då åker handduken ned och hon drar upp den igen och igen. Massagen är kompetent och hon kommer åt det ena och det andra när hon masserar benen. Hon pillar litet på snabeln och fnittrar igen. Jag svarar med ett leende för att visa att jag är med på noterna. Dags för vändning och hon använder fortfarande handduken för att skyla allt väldigt noggrant. När hon har tagit hand om benen (och pungen) frågor hon vad för extra jag vill ha – ”inte om jag vill ha - utan vad jag vill ha” . Jag svarar BJ med kondom, hon nickar och säger 1 000 kr. Jag svarar naturligtvis att det är för mycket och kontrar med 500 kr. Hon ler och säger 600 i mitt öra samtidigt som hon pussar mig över kind och nacke. Jag säger att det är lite för mycket men om hon näckar så kan vi köra på 600. Hon accepterar och springer ut för att hämta en kondom.
Jag betalar i förskott och hon börjar nu kyssa mig på munnen med tunga, igen och igen . Hon visar att hon vill att jag skall suga på hennes riktigt schysta tuttar, gentleman som man är så gör jag så klart det. Hon drar på kondomen och börjar suga. Efter redan 2 minuter så lägger hon sig på rygg och ber om mer tuttsugning, sen för hon in kuken i fittan istället . Jag kör på ett tag tills jag känner att det är dags. Jag drar ut slitet av kondomen och lägger en sats på magen och över hennes tuttar. Efter hon har torkat av sig så går hon ned för att suga kuken , jag stoppar henne då jag inte vill ta chansen att få flugor i trumpeten.
Jag tar en dusch och säger tack för massagen, hon kramar mig och säger att jag skall komma tillbaka så hon kan ta hand om mig igen.

Jag går därifrån med ett leende på läpparna och känner att 600 kr för FS är helt ok. Förstår varför detta ställe ofta rekommenderas….
Citera
2013-08-29, 10:38
Medlem
Var på ett nytt ställe, betalade för en timme och det var ganska uppenbart från början att det skulle erbjudas. Kvinnan var lite över 40 och har varit i Sverige i 1.5 år.

Massagen säger jag inget om, men vändning och förhandling ganska snart in. Enda hon erbjöd var HJ, som jag gick med på för 500 spänn under förutsättning att hon inte hade bråttom. En timme är en timme och jag ville utnyttja hela tiden.

Men jaha, efter fem minuter började gnället. "I want to see you cum" och annat bs. Kändes sjukt tröttsamt och pengarna i sjön. Går inte dit igen.

Detta var i söderort. Lokalen låg bra till annars.
Citera
2013-08-29, 10:46
Medlem
provamigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Vågar? Vad ska man vara rädd för menar du? Vågar du verkligen gå över gatan?

Jag tror mer att han menade att han inte ville ta en onödig risk att få en könsjukdom.....
Citera
2013-08-29, 12:15
Medlem
RuneRusks avatar
Besök på nytt ställe i förort.
Den här dagen fanns en stund över innan andra aktiviteter så varför inte utnyttja tillfället för en skön massage.
Efter ett tips om ett område ganska välförsett med salonger finns en specifik jag bestämmer mig för. Kollar hemsidan och ser massösen som jobbar själv i salongen. Hon är dryga 40, rundlagd och har ett normalt utseende.

Ringer och bokar tid 30 min efter öppning. Lite strul med parkering gör att jag är 5 min sen. Hon upplyser mig om att det blir 30 min massage eftersom hon har en inbokad kund. Jag tar normalt 1 timmer men just idag gör det inget så jag accepterar

Det finns 2 massageplatser åtskilda av skynken. Massagen sker på nåt som liknar en massagebänk men är bredare och ser ut som en madrass "i luften".

Sedvanlig avklädning och så kommer hon in och lägger handduken över mig. Fötterna tvagas därefter inleds ryggmassagen. Hon kan massera. Ni som fått en riktigt massage känner nog igen de "starka tummarna". Hon kan tekniken och hennes tummar är så starka att det ibland gränsar till smärta. Mina knutor i nacken far runt som smörklickar i en stekpanna när hon knådar.

Hon masserar snabbt utan att det känns stressigt med tanke på att det är knappt 30 minuter till förfogande. När ryggen är klar följer benen. De där tummarna åker över vaderna och vid nåt tillfälle gör det rejält ont. Massagen avbryts vid 2 tillfälen, först då det kommer in en drop-in kund som får återkomma senare och en gång ringer det i telefonen (bokning).

Det blir inga snuddningar av känsliga områden alls. Inte förrän benen börjar bli färdigmasserade. Då drar hon med bägge händerna hela vägen från fötterna över benen och upp mot skinkorna. Hon har tummarna inåt och det kittlar till ordentligt när de når ljumskarna även om hon aldrig snuddar några vitala delar. Hela tiden är handduken på och mot slutet mellan benen och över baken.

Dags för vändning och massage av ena benet. Lilleman sover gott och ligger åt sidan över låret. När hon masserar låret kommer hon åt honom ordentligt och han visar sin uppskattning genom att gäspande undra om det är dags att vakna. Andra benet blir utan snudd. Jag som tidigare ställt in mig på att det nog inte erbjuds nåt extra på grund av den tajta tiden och att nästa kund kan komma vilken sekund som helst ändrar mig och inväntar nu frågan.

Handduken åker ner och hon tar olja i sina händer. Plötsligt tar hon lätt tag i kuken och smeker pungen med andra handen. Bara en kort stund innan händerna åker över låtern. Sen samma sak igen. Inte ett ord yttras. Hon blir mer närgången och övergår till regelrätt runkning. Lilleman står i givakt. Hon smeker området mellan pung och anus med fjäderlätta fingrar. Jag var givetvis ganska oförberedd men efter ett antal minuter ger hennes behandling resultat och en rejäl laddning avfyras.

Hon ler och säger nåt i stil med oj då och går ut för att skölja av händerna som är nedsölade. Sen kommer hon in och torkar av mig. 30 min har gått med råge och medan jag klär på mig kommer nästa kund som tar det andra båset. Som tur är kom han lite sent.
När jag går ut från båset står ett glas vatten och väntar. Jag frågar vad det kostar. Pengar har det inte talats om alls. Hon svarar 300 kr. Jag ger henne en femhundring och säger att det är bra. Till mig, ler hon lite förvånat. Ja svarar jag. Hon går iväg gissningsvis för att lägga undan pengarna och jag dricker lite vatten. När hon återvänder ler hon och säger "call me".

Jo det kommer jag givetvis göra

Jag gissar att hennes försiktighet med lilleman är för att testa om jag har nåt emot ett hj. Det kan ju finnas män som inte vill ha nåt. Jag gillar den avslappnade attityden och avsaknaden av att försöka skinna kunderna.
Citera
2013-08-29, 17:12
Medlem
Assfinders avatar
Tänkte slänga in en recension
Här om dagen så letade jag efter en adress men råkade svänga lite fel vid en korsning när jag skulle besöka en kund. Detta gjorde att jag åkte på några gator som jag inte brukar åka på, men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp längs vägen.

Nu när jag irrar runt på Hisingen så hittar jag ett massage ställe som jag inte hade sett eller hört talas om tidigare. Jag la namnet på minnet och tänkte att jag kollar om det har poppat upp något nytt hak på TMG, men hittade inget nytt där. Beslutade mig för att jag måste testa och se vad man har hittat.

Så idag var det dax, en tjej runt 30 jobbade där stora rattar och 8 på skalan i utseende, detta verkade lovande. Det var ingen annan i salongen och jag blev hänvisad in till ett bås med bara drapperier som väggar.

Näckar och lägger på handuken som fanns på brittsen och väntade på att massagen skulle börja.
In kommer tjejen och tar bort den lilla handuken ock lägger över ett stort badlakarn istället
Nu släcks mina förhoppningar något om att här kan det bli extra
Hon ger mig en grym oljemassage eller snarare en mix mellan olja och thai. Ibland så grinade man nästan illa för hon verkligen kunde konsten att pina människor men samtidigr riktigt skönt.
Massagen fortsatte på hela baksidan men ingen tillstymmele av snudd.

Dax för vändning, hon håller upp den stor handuken och tittar bort, japp tänkte jag det blir inget extra. Masserar riktigt skönt på min framsida, men det blir som sagt inget mer.
Hon håller tiden bra och är hela tiden jättetrevlig.

Salong 3/5
tjej 4/5
Seriös massage 5/5

//ASS
Citera
2013-08-29, 17:14
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av provamig
Jag tror mer att han menade att han inte ville ta en onödig risk att få en könsjukdom.....
Jo, det fattade jag också. Vad JAG menade var att riskerna är betydligt överdrivna, särskilt vid oralsex. Visst, man kan få herpes, klamydia eller gonorré, om man har en jävla otur. Dock är sannolikt risken för detta mindre med en prostituerad än med ett ONS eftersom horan, för det allra mesta, har som rutin att skydda sig, vilket inte alltid kanske sker vid ONS på fyllan och utan gummi tillgängligt.

Därför menar jag på att det inte är större risk att få en STD av en prostituerad än av ett krogragg, snarare tvärtom.
Citera
2013-08-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assfinder
Tänkte slänga in en recension
Här om dagen så letade jag efter en adress men råkade svänga lite fel vid en korsning när jag skulle besöka en kund. Detta gjorde att jag åkte på några gator som jag inte brukar åka på, men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp längs vägen.

Nu när jag irrar runt på Hisingen så hittar jag ett massage ställe som jag inte hade sett eller hört talas om tidigare. Jag la namnet på minnet och tänkte att jag kollar om det har poppat upp något nytt hak på TMG, men hittade inget nytt där. Beslutade mig för att jag måste testa och se vad man har hittat.

Så idag var det dax, en tjej runt 30 jobbade där stora rattar och 8 på skalan i utseende, detta verkade lovande. Det var ingen annan i salongen och jag blev hänvisad in till ett bås med bara drapperier som väggar.

Näckar och lägger på handuken som fanns på brittsen och väntade på att massagen skulle börja.
In kommer tjejen och tar bort den lilla handuken ock lägger över ett stort badlakarn istället
Nu släcks mina förhoppningar något om att här kan det bli extra
Hon ger mig en grym oljemassage eller snarare en mix mellan olja och thai. Ibland så grinade man nästan illa för hon verkligen kunde konsten att pina människor men samtidigr riktigt skönt.
Massagen fortsatte på hela baksidan men ingen tillstymmele av snudd.

Dax för vändning, hon håller upp den stor handuken och tittar bort, japp tänkte jag det blir inget extra. Masserar riktigt skönt på min framsida, men det blir som sagt inget mer.
Hon håller tiden bra och är hela tiden jättetrevlig.

Salong 3/5
tjej 4/5
Seriös massage 5/5

//ASS

Hmmmm Jag har helt nyligen hittat två ställen på Hisingen som inte finns med i TMG, dom ligger inte mer än 500m från varandra. Även jag besökte det ena idag,nån form av recension kommer senare (det var en sjuk och helt ny upplevelse). Låter dock inte som om vi var på samma ställe då detta hade bås med väggar, dock skynke istället för dörr.
Citera
2013-08-29, 19:07
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Besök på nytt ställe i förort.
Den här dagen fanns en stund över innan andra aktiviteter så varför inte utnyttja tillfället för en skön massage.
Efter ett tips om ett område ganska välförsett med salonger finns en specifik jag bestämmer mig för. Kollar hemsidan och ser massösen som jobbar själv i salongen. Hon är dryga 40, rundlagd och har ett normalt utseende.

Ringer och bokar tid 30 min efter öppning. Lite strul med parkering gör att jag är 5 min sen. Hon upplyser mig om att det blir 30 min massage eftersom hon har en inbokad kund. Jag tar normalt 1 timmer men just idag gör det inget så jag accepterar

Det finns 2 massageplatser åtskilda av skynken. Massagen sker på nåt som liknar en massagebänk men är bredare och ser ut som en madrass "i luften".

Sedvanlig avklädning och så kommer hon in och lägger handduken över mig. Fötterna tvagas därefter inleds ryggmassagen. Hon kan massera. Ni som fått en riktigt massage känner nog igen de "starka tummarna". Hon kan tekniken och hennes tummar är så starka att det ibland gränsar till smärta. Mina knutor i nacken far runt som smörklickar i en stekpanna när hon knådar.

Hon masserar snabbt utan att det känns stressigt med tanke på att det är knappt 30 minuter till förfogande. När ryggen är klar följer benen. De där tummarna åker över vaderna och vid nåt tillfälle gör det rejält ont. Massagen avbryts vid 2 tillfälen, först då det kommer in en drop-in kund som får återkomma senare och en gång ringer det i telefonen (bokning).

Det blir inga snuddningar av känsliga områden alls. Inte förrän benen börjar bli färdigmasserade. Då drar hon med bägge händerna hela vägen från fötterna över benen och upp mot skinkorna. Hon har tummarna inåt och det kittlar till ordentligt när de når ljumskarna även om hon aldrig snuddar några vitala delar. Hela tiden är handduken på och mot slutet mellan benen och över baken.

Dags för vändning och massage av ena benet. Lilleman sover gott och ligger åt sidan över låret. När hon masserar låret kommer hon åt honom ordentligt och han visar sin uppskattning genom att gäspande undra om det är dags att vakna. Andra benet blir utan snudd. Jag som tidigare ställt in mig på att det nog inte erbjuds nåt extra på grund av den tajta tiden och att nästa kund kan komma vilken sekund som helst ändrar mig och inväntar nu frågan.

Handduken åker ner och hon tar olja i sina händer. Plötsligt tar hon lätt tag i kuken och smeker pungen med andra handen. Bara en kort stund innan händerna åker över låtern. Sen samma sak igen. Inte ett ord yttras. Hon blir mer närgången och övergår till regelrätt runkning. Lilleman står i givakt. Hon smeker området mellan pung och anus med fjäderlätta fingrar. Jag var givetvis ganska oförberedd men efter ett antal minuter ger hennes behandling resultat och en rejäl laddning avfyras.

Hon ler och säger nåt i stil med oj då och går ut för att skölja av händerna som är nedsölade. Sen kommer hon in och torkar av mig. 30 min har gått med råge och medan jag klär på mig kommer nästa kund som tar det andra båset. Som tur är kom han lite sent.
När jag går ut från båset står ett glas vatten och väntar. Jag frågar vad det kostar. Pengar har det inte talats om alls. Hon svarar 300 kr. Jag ger henne en femhundring och säger att det är bra. Till mig, ler hon lite förvånat. Ja svarar jag. Hon går iväg gissningsvis för att lägga undan pengarna och jag dricker lite vatten. När hon återvänder ler hon och säger "call me".

Jo det kommer jag givetvis göra

Alltid gillat dina inlägg!!!!
du har TM på ....
Ha det gött i djungeln
Jag tar lite soft just nu med mina

Jag gissar att hennes försiktighet med lilleman är för att testa om jag har nåt emot ett hj. Det kan ju finnas män som inte vill ha nåt. Jag gillar den avslappnade attityden och avsaknaden av att försöka skinna kunderna.

Alltid gillat dina inlägg!!!!
du har TM på ....
Ha det gött i djungeln
Jag tar lite soft just nu med mina
Citera
2013-08-29, 19:10
Medlem
Jag går aldrig på massage för att få extra. Råkar det bli det så …. visst det kan bli bra, men det är inte målet för mig. Gillar inte direkt thaitjejernas attityd till extra, de vill att det sprutar snabbt utan någon egentlig ansträngning, för en dyr penning. Jag vill ha njutning under hela massagen, att tömma sin säd är inte det bästa här i livet. Men det är inte många som ger sån service….fast det händer.

Besökte en av våra större städer. Var i en statsdel som gav en något sunkigt intryck. Ganska dött, flera igenbommade affärer, tomma skyltfönster. Hittade ett matställe som serverade en helt ok ”dagens”. Mätt och allmänt belåten tog jag mig vidare i denna statsdel. Såg flaggan. Tja varför inte… det blev ett spontanbesök.

Receptionen var ”så där”, rent, men gav ett billigt intryck. Det fanns tid och en vänlig tjej slussade mig vidare in i lokalen där det fanns ett par bås. Himmel… vad är det här… kändes som en industrilokal. Högt i tak, kalt, lysrör i taket, en massa ljud. Hela familjer verkade husera i de bakre regionerna, barnskrik, skratt och matos… ack ja.

Hade lust att gå därifrån, men beslöt att stanna i alla fall. Näckade, la mig tillrätta på lindrigt rena handdukar som någon annan hade legat på… brrr… In kommer en späd liten tjej runt 25 kanske. Urdålig engelska, något bättre svenska. Hon börjar med benen och jag förstod direkt… det här är ingen massage värt namnet… Efter en sådär 2-3 minuter lyfter jag huvudet från bädden, vänder mig mot henne och drar in luft för att säga att ”nu bryter vi…” Då säger hon: ” Jo wånnt maj speschal massage…?” ”Va..? Ehhh? Visst, of course..”

Då börjar en av de mest eggande och njutbara behandlingar jag varit med om. Fick lite ågren ett tag, vi hade inte talat om priset… men jag glömde totalt bort det, och omgivningen med alla ljud och dåliga dofter. Hon var en stjärna på att snabbt bygga upp erotisk laddning som höll i sig hela tiden. Det blev 40-45 min stimulans på högsta nivå. Från knäna upp till bröstet på fram- och baksidan. Hennes händer var överallt, och hon gjorde ”allt”.. helt underbart. Lugnt, stilla, sensuellt. Lite småprat blev det. Hon förstod vad jag ville, det behövdes inte så många ord från mig, och hon läste av mitt kroppsspråk på ett fantastiskt sätt.

Efteråt var jag ”tagen” av situationen. Det var oväntat. Men vilken energi jag fick! Den satt i kroppen väldigt länge.

Det blev totalt 5 gånger med den tjejen. Bättre för varje gång! Hon längtade hem till sin lilla pojke och åkte tillbaka till Thailand. För övrigt var det en ganska sorglig livsberättelse jag fick höra under de timmar vi träffades. Blev rejält berörd.
Nu tror väl somliga att den här tjejen ville blåsa mig genom att tala om hur illa hon hade haft det. Nej, jag fick inte såna vibbar. Och för övrigt så dricksade jag rejält första gången innan jag hörde hennes historia.

Det här blev ett fint minne. Men jag har fått en ännu bättre massage, den ”ultimata”, i Indien… men det är en annan historia…

Over and out
Citera
2013-08-30, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jo, det fattade jag också. Vad JAG menade var att riskerna är betydligt överdrivna, särskilt vid oralsex. Visst, man kan få herpes, klamydia eller gonorré, om man har en jävla otur. Dock är sannolikt risken för detta mindre med en prostituerad än med ett ONS eftersom horan, för det allra mesta, har som rutin att skydda sig, vilket inte alltid kanske sker vid ONS på fyllan och utan gummi tillgängligt.

Därför menar jag på att det inte är större risk att få en STD av en prostituerad än av ett krogragg, snarare tvärtom.
Känns inte direkt jätte fräscht att gå ner på en hora? Finns inga kondomer till munnen/tungan. Jag personligen går inte ner och slickar vem som helst kvittar om det är hora eller ej. Hade heller inte någonsin slickat ett ONS. Enbart den jag är tillsammans med. Min åsikt iallafall..
Citera
2013-08-31, 06:44
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat och ett flertal inlägg flyttade till den ordinarie diskussionstråden om thiamassage. Det är helt OK att diskutera det rimliga i att ge eller få oralsex på en thaimassagesalong under förutsättning att det är direkt kopplat till någons recension. Mer allmänna diskussioner om könssjukdomar och hur lätt de sprids får ni ta i Medicin och hälsa och de moraliska aspekterna kring detta får ni fördjupa er i i delforumet Etik, moral och politik, inte här.

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Senast redigerad av BlueStar 2013-08-31 kl. 06:58. Anledning: Felstavning
Citera
2013-09-01, 17:05
Medlem
thaimans avatar
Var på ett ställe jag besökt många gngr
Får en fin tjej i 30 års åldern. Väl inne i rummet frågade hon,,,vill du ha massage föreceller efter? Blev liljors paff,men sa,efter, ok hon svirar av sig,smörjer in mig med olja,börjar göra BtB som en tvål åkande på mig,jag vänder mig fort om i ryggläge,det tar ca 10 SEK så åker stoltheten in i henne,honn rider mig som en kanin, jag bara njuter,hon böjer sig fram och viskar i mitt öra...du får komma i mig inga problem.
Jah lyder order och kommer efter ca fem min.
Nu undrar hon om jag vill ha massage,lugn säger jag,måste hämta mig lite.
Hon åker ner över min mage och börjar suga mig som bara hon kan,efter ca tio min så får jag fart på röret igen och är beredd,hon vill att jag tar henne bakifrån vilket också utförda.
Hon kommer ganska snart varpå jag vänder på henne och knullar vad jag förmår i musionären,eftercytterligare tio min så kommer jag i henne igen och det verkar som hon gör detsamma,nu är jag fullständigt slut och vill bara vila,men hon försöker för tredije gången att suga upp mig igen,men då säger jag att nu räcker det.
1.300 för hela kalaset och jag är mer än nöjd.
På väg ut frågar mammaS om jag vill prova en ny nästa gång och pekar på fin 25åring som tvivels utan blir min nästa " heliga stund"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in