2019-05-26, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Jag har numera nästan uteslutande gått till ställen där jag bara får massage, riktigt kompetent sådan.

Men ibland vill man busa till det lite så jag beslöt mig för att göra ett återbesök på en av de mindre seriösa salongerna.
Fick en riktigt kompetent massage till min överraskning, tyckte jag kände igen kvinnan från någon annan salong.

Strax innan vändning kom det in en annan kvinna och tog över massagen, nu blev det mer teasing än massage och sedan dags för vändning, såg då att kvinnan var väldigt tight i kroppen, men lite äldre, 45-ish.
Hon började sälja in extra, allt utom fs fanns på menyn och inte med henne utan det skulle utföras av en ung tjej sade hon.
Tråkigt tyckte jag för denna kvinnan föll mig i smaken, nästa gång sade hon (jo tjena tänkte jag, kommer aldrig hända).

Nåväl, den unga tjejen kom in och började utföra sin grej (bj), vilket hon var j-vligt duktig på, jag brukar ha svårt att komma med enbart bj men bruden kunde sina saker, dessutom svalde hon varje droppe.

Märkligt upplägg som jag aldrig varit med om tidigare, föredrar att samma tjej utför alla moment.

För länge sedan fanns det en dam som hade en väldigt speciell teknik vid HJ. Hon har framkallat de värsta sprut jag mäktat med hittills i livet.
Hon var dessutom grym på massage, så jag var där ofta. När det var dags för HJ brukade hon lägga en varm handduk över ögonen så att man slappnade av och öppnade porerna innan avslutande ansiktsmassage. Vid ett tillfälle åkte handduken på och jag slappnade av i kroppen bortsett lill-Bulten som gjorde det motsatta. Hon börjar pilla och dra. Det tog inte många sekunder innan jag insåg att det inte var den speciella supertekniken utan en helt vanlig, tafatt, handtralla.
Av med handduken och där sitter hennes kompis och rullar skinn! Hon hade suttit utanför massagerummet tyst som en mus under behandlingens gång.

Jag sprang upp och rusade ut till min favorit, som tyckte att vi fått så bra relation att det kändes konstigt att hjälpa mig. Gott så, men jag tycker ändå att hon borde ha frågat om det var ok innan.

Även råkat ut för att de föreslagit byte mellan massage och extra på andra salonger, men då har det varit uppgjort på förhand. Fast jag håller med om att det inte är önskvärt, jag vill bygga upp kemin under massagens gång med småprat och lite flirt. Blir det ingen kemi blir det inget extra.
Citera
2019-05-26, 10:18
Medlem
Var ett par dagar i Stocholm och hann med två besök.

Ringde på och en sötnos öppnade och jag frågade om det fanns tid, detfanns det men med en annan massös. Hon var nästan lika söt men hade större bröst. Som en bröstman så uppskattade jag det... massagen började och den var väldigt mild med mycket hår strykandes på rygg, bak och lår. Det var inte bara pungsnudd utan hon pilla på kuken vilken är skönt. Turn around och hon masserar benen i typ en minut innan frågan kommer: det blev FS 1000... tyvärr så var hon inte spå aktiv utan passiv och lät mig sköta det mesta vilket är ganska tråkigt. Lite större fake bröst men inte konstigt stora men nästan, snygg kropp med bara lite överskottsfett. Klart snygg men oangagerad.

Prövade en annan salong dagen efter. Gick dit bör de öppnade och hon hade bara 30 min, betalade och visades in. Denna var yngre, max 25 och väldigt söt med fina tatueringar. Inget pungsnudd innan turn around men hyfsad massage. Masserade lite på benen och frågan kommer, tar btb 800 och hon klär av sig. En av de snyggare kropparna jag stött på, mycket fast, len, fake boobs men naturlig storlek, hon måste vara vaxad så len som hennes fitta var. Inga problem att stoppa in fingrar och smeka och hon blev våtare. Tyvärr så var jag då så upphetsad så jag kunde inte vänta in henne utan hon fick en stor sats i handen.

Ska skita i FS och bara ta btb i fortsättningen, oftast bättre och sexigare...
Citera
2019-05-26, 11:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tcz
Varför håller man på? Spänning??? Ensamhet? Beröringssaknad? Frågan om allt är sant som alla skriver är ju tyvärr JA! I alla fall i stora staden med tre kronor.
Jag råkade hamna i träsket pga av den här tråden tillsammans med ett besök i Thailand. För det första älskar jag utseendet på asiatiska tjejer. Samt massage i allmänhet.
Kan berätta om ett besök i går på en relativt nyöppnad salong i norra delan av stan.
Jag hade en ganska jäktad dag och kände vid lunch att en massage hade vart grymt! Med tiden har jag inte sett det så konstigt då det till 95 % alltid ges mer en vad som erbjuds i menyn. Tillsaken hör att jag just igår bara velat ha avslappning och få en mjuk avslappnande massage. Jag ringde på dörren som låg väldigt öppen för alla att se. Man känner sig uttittad vilket egentligen är fel då jag faktiskt "bara" vill ha massage.
Tjejen som öppnade hade såna där rådjursögon och man kunde se att hon hade en fantastik kropp under hennes långa klänning. Bara det kändes professionellt.(alltså lång klänning) Ser man korta shorts eller kort kjol med linne så är ju halva inne.... tyvärr sa hon att det var fullt och hennes kompis kunde hjälpa mig efter 30 min. Jag åkte tillbaka.... och vände i dörren då den som skulle massera var inte alls min typ även om jag enbart ville ha mjuk skön massage! Jag åkte därifrån till nästa möte.... dock kunde jag inte släppa denna vackra varelse utan smsa och frågade om tid fanns runt 18. Fick ett svar efter en tid att det gjorde det.
Återigen öppnade hennes kompis och jag bad om förlåtelse men sa att jag hade bokat tjejen i grön klänning. Hon skrattade och förstod. "Rådjursögat" förde in mig i rummet som hade dusch och toalett, dock litet , fin belysning, men duschrummet var starkt belyst. Då hon ansåg jag hade stelnacke ville hon ge "sportmassage" 150 kr mer, men jag bad om enbart mjukt.... Hon la på olja först på låren, sen började den absolut skönaste mjukaste kitsligaste beröring jag vart med om... det tog inte lång tid fören teasing började med naglar i skåran och beröring vid roten. Jag blev stenhård på en gång. Självklart kom frågan efter ca 25 min och jag kände jag ville ha ALLT! Tyvärr hade jag inte så mycket kontanter och jag har aldrig tagit FS. så med blyga 400 tackade hon ja till HJ. Det som sticker ut i tidigare besök var att hon fortsatte sin underbara massage tiden ut, hennes rådjursögon tittade på mig, på min kropp med härlig blick. Hon bad mig blunda och njuta, men hur tusan kunde jag det. Jag fick inte röra henne om jag inte betalde mera så hon hade 100% koll på sig själv och mig... och jag vet hur otroligt underbart det hade vart att få en FS med henne! Men beröringen runt min ädla med hennes naglar, även hennes mun som blåste lätt på kuken var fantastik i 50 min...
När det var 5min kvar frågade hon om det var oki att öka tempot lite... och japp...WOW . En av det absolut bästa tillfällena med den vackraste, omtänksammaste thai jag vart med om! En dröm massage som fick mig att koppla av och säkert fortsätta lägga ekonomi på? SUCK vad man är bang, bäng och svag för beröring. Men när man hittar dessa guldkorn längtar man tillbaka till dessa 50-65 min av beröring. Teasingen är bäst!!
Så var det då min tur att besöka "Rådjursögat" och jag såg med spänning fram mot besöket. En liten mullig tjej öppnade dörren och hälsade välkommen. Såg omgående vilken av damerna som var den jag ville träffa och hon hade dessbättre tid för en timmes massage. Börjar med en dusch i badrummet som ligger i direkt anslutning till massagerummet. När jag står i mässingen och torkar av mig tittar hon in och frågar om jag är klar, inte riktigt svarar jag och hon skrattar och säger att hon kan torka mig. Hon sneglar lite på lilleman medan hon frotterar mig och sen sträcker jag ut mig på madrassen. När hon masserar ryggen är hon noga med att trycka sina nakna och mjuka ben mot mig. Jag ger henne komplimanger för hennes lena hud och hon fnittrar lite gulligt. Efter en stund blir det rumpans tur och hon masserar mjukt och sinnligt med mycket teasing. Sätter sig sen mellan mina särade ben och masserar insidan av låren, nu börjar det hända en hel del och hon märker att jag tycker det är skönt så hon lägger sig på min rygg, nafsar mig i örat och frågar om jag skulle uppskatta body-to-body massage. Självklart är jag med på noterna och hon frågar vad jag vill ge henne. Föreslår en summa som hon inte godtar så det blir en kort förhandling där jag givetvis är i underläge.
Så åker kläderna av och hon visar upp en fin kropp, ganska små bröst men fasta och 100 procent äkta. Efter en stunds skönt glidande där jag både pullar och slickar hennes mus sträcker jag ut mig på rygg och hon tar hand om mig på ett enastående sätt. Ömsom slickar ömsom pussar lilleman medan hon ger mig ett långsamt handjobb tills jag skjuter av.
Blir avtorkad och hon frågar om jag vill fortsätta massagen vilket jag gärna vill. Ligger på rygg och får låren masserade. Det dröjer inte länge innan händerna söker sig uppåt och lilleman börjar vakna till liv. Kan du en gång till fråga hon och jag svarar att hon får gärna försöka. Nu visar hon prov på en sädeles god teknik, trots en rejäl avskjutning alldeles nyss får hon hon lilleman att bli stenhård på nolltid. Ett av de bästa handjobben jag upplevt tar vid. Ännu en avtorkning, så en dusch och ut i vårsolen.
Citera
2019-05-26, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEd
Så var det då min tur att besöka "Rådjursögat" och jag såg med spänning fram mot besöket. En liten mullig tjej öppnade dörren och hälsade välkommen. Såg omgående vilken av damerna som var den jag ville träffa och hon hade dessbättre tid för en timmes massage. Börjar med en dusch i badrummet som ligger i direkt anslutning till massagerummet. När jag står i mässingen och torkar av mig tittar hon in och frågar om jag är klar, inte riktigt svarar jag och hon skrattar och säger att hon kan torka mig. Hon sneglar lite på lilleman medan hon frotterar mig och sen sträcker jag ut mig på madrassen. När hon masserar ryggen är hon noga med att trycka sina nakna och mjuka ben mot mig. Jag ger henne komplimanger för hennes lena hud och hon fnittrar lite gulligt. Efter en stund blir det rumpans tur och hon masserar mjukt och sinnligt med mycket teasing. Sätter sig sen mellan mina särade ben och masserar insidan av låren, nu börjar det hända en hel del och hon märker att jag tycker det är skönt så hon lägger sig på min rygg, nafsar mig i örat och frågar om jag skulle uppskatta body-to-body massage. Självklart är jag med på noterna och hon frågar vad jag vill ge henne. Föreslår en summa som hon inte godtar så det blir en kort förhandling där jag givetvis är i underläge.
Så åker kläderna av och hon visar upp en fin kropp, ganska små bröst men fasta och 100 procent äkta. Efter en stunds skönt glidande där jag både pullar och slickar hennes mus sträcker jag ut mig på rygg och hon tar hand om mig på ett enastående sätt. Ömsom slickar ömsom pussar lilleman medan hon ger mig ett långsamt handjobb tills jag skjuter av.
Blir avtorkad och hon frågar om jag vill fortsätta massagen vilket jag gärna vill. Ligger på rygg och får låren masserade. Det dröjer inte länge innan händerna söker sig uppåt och lilleman börjar vakna till liv. Kan du en gång till fråga hon och jag svarar att hon får gärna försöka. Nu visar hon prov på en sädeles god teknik, trots en rejäl avskjutning alldeles nyss får hon hon lilleman att bli stenhård på nolltid. Ett av de bästa handjobben jag upplevt tar vid. Ännu en avtorkning, så en dusch och ut i vårsolen.

Vilken fullträff! Den salongen skulle jag vilja besöka låter som en tjej helt i min smak.

Tack för en trevlig recension!
Citera
2019-05-27, 14:30
Medlem
Är det någon som sprungit in någon katoy/ladybot på sista tiden i Malmö? Har cirkulerat runt lite men inte sett några tyvärr.

Blivit två korta besök med en ny och en favorit i repris.

1. Salong jag inte besökt innan men såg att det stod en mörk fyllig dammvad dörren så jag gick bort och ringde på. Samma dam öppnar och hon var större nära inpå men hon hade ändå en timglasfigur så jag backade inte ur. Betalar för 1h och lägger mig tillrätta. Hon frågar om jag har extra ont någonstans och jag aäger ryggen och tror det ska ge valuta.

Tji fick jag. Massagen är väldigt klen bortsett från några ”tryck” hon kör och jag ber henne ta i hårdare men det blir inte bättre. Hon går ner på låren och då blir det lite hårdare men ingen teasing alls. Vändningen kommer och hon slänger handduk på paketet, märkligt med tanke på allt papper i rummet så att säga. Hon är lika tafatt på framsidan men efter 5-10 minuter så går hon in under handduken och snuddar vid så resningen sker. Här har jag redan bestämt mig för att jag inte betalar några överpriser, hade hon varit grym på massage/teasing så hade hon säkert haft ett bättre läge pga hennes ”vulpterus” kropp.

Hon frågar om extra och jag ber om priserna vilket alla är minst 2-300kr för högt lagda. Jag säger bara att jag inte är intresserad även om kuken står för att hon är för dyr, hon frågar vad jag brukar betala och får nästan en chock när jag berättar (jag kanske är bortskämd...). Det blir först ingenting och ett dödläge, men hon fortsätter massera löst och slappt med fingrarna på lilleman.

Efter ett tag tänker jag lite fuckit och häver ut mig om hon gör ett avklätt blåsjobb för 500kr och det gör hon utan förhandling. Hon är noga med att berätta att ”jag kommer gilla det” men jag är ju skeptisk. Hon kommer tillbaka med kokosolja(!) och jag som ser frågande ut får återigen samma svar om att jag kommer gilla det.

Nåja, kläderna åker av och jag måste ändå erkänna att hon är ganska sexig. Hon är helt klart stor, men det sitter bra på henne och hon har de största naturliga thai-tuttarna jag träffat på vilket är en jävla bonus. Skulle tippa minst C-kupor. Stämningen är lite sådär och blåsjobbet är väl inte världens bästa och jag frågar om hon vill hångla lite, jag är en sucker för kyssar. Hon blir förvånad och frågar typ ”Vill du, kyssa mig?” och vi håller igång ett tag där hon går upp och ner samtidigt som hon gnider sig mot mig. Till slut kommer jag med orgasmen är dålig, väldigt dålig för att bara mig.

Hon är dock trevlig att kallprata med efter behandlingen och hon säger hon blev förvånad att jag ville kyssas för jag var snygg och hon gillade mig bla bla.

Trist att hon var så tafflig och högt utgångspris för hon var annars en härlig tjej.

2. Stammisbesök där jag kommer undan extremt billigt med FS.

Denna gången diskuteras inte ens pengar utan hon kör igång på egen hand. Smeker och suger mig men tror inte hon diggar att suga kuk egentligen för hon mer slickar än sväljer och nej - det beror inte på mig.

Det blir en lång session där alla möjliga tempon och ställningar avyttras. Hon ska promt upp och rida mig på slutet och berättar både med röst och kropp att det gick för henne. Nu är det min tur och jag fyrar av i världsklass, det känns som det aldrig tar slut och hon blir lika imponerad som de andra gångerna och smeker mig härligt även efter akten så det känns faktiskt genuint nu efter några gånger. Hon berättar att hon gillar mig, jag föreslår att vi kan väl ses utanför hennes jobb och der vill hon gärna så jag tar hennes nummer.

Vi står vid kassan och hon säger ”no tip for me?” och håller upp handen men tar ner den snabbt igen. Jag har ju tänkt det var samma summa hela tiden och ger henne pengarna samtidigt som jag säger att jag trodde hon gillade mig med glimten i ögat. Hon kontrar såklart med att det gör hon visst så jag säger att hon tog ju emot pengarna. Då säger hon ”Ok but next time no money”.

Jag som tänkte ha ett uppehåll och jaga katoy/ladyboy, men det får väl bli ett återbesök innan hon ”glömmer bort” sitt erbjudande. Annars får jag hitta en lucka och bjuda hem henne, för inte skulle jag betala för att gänga henne hemma i soffan.
Citera
2019-05-28, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amazon1967
Finns ett par ställen i stockholm city med Ladyboy.Fått fs av dem.
Du får sända iväg lite pm så att man kan sända till dig!
Hälsning från "LBnyfiken"
Citera
2019-05-28, 16:57
Medlem
Besök på stam-stället i ett litet samhälle i Dalarna. Brukar ta 2 timmar men tiden räckte bara till 90 minuter idag då jag hade ett kundbesök lite senare. Glömde av det när jag bokade.... .
Bra massage inte speciellt mycket teasing. Får inte alltid HE tjatar inte heller vill hon ge extra så gör hon.

Idag var lite annorlunda låg på rygg och njöt av ett skönt HE när hon tog av sig trosorna och satte sig över ansiktet, tur att jag var första kunden för dagen.

Salong 8 av 10 ligger väldigt synligt men bara att se ut som man äger världen när man ringer på dörren och väntar.
Tjej 6 av 10 Hon har sett sina bästa dagar men ger en bra massage

HE 8 av 10 skönt avslut, har frågat efter FS men hon vill inte.

Pris 700 för 90 minuter +500
Citera
2019-05-29, 22:10
Medlem
EstebanDs avatar
Efter tips av en Broder bokade jag en timmes massage idag när det ändå var halvdag. Hon mötte mig i dörren och ledde in mig i ett stort fint rum. Lite småprat, hur visste du vem jag var osv startade massagen. Kompetent, med starka och samtidigt känsliga händer. När hon behandlade benen förstod jag att frågan skulle komma så småningom

Efter en kortare prisdiskussion landade det på ett rimligt pris för B2B. Inget fånigt snack om att betala nu. Fina lagom stora bröst som jag njöt av länge. Ingen stress, eller snabb avrunkning som jag tycker är så avtändande.
Hon höll skrattande för munnen på mig när satsen sköts iväg och nickade menande mot rummet bredvid
Det lär bli flera besök hos denna skönhet!
Citera
2019-05-30, 15:40
Medlem
Besökte ett nytt ställe i norrort efter kontakt med salongen på sms. Stället låg hyggligt diskret en bit från ett köpcentrum. Fräscha rum men tyvärr ingen möjlighet att duscha.
Det var bara en tjej där och jag kände igen henne från ett annat ställe som jag besökt.
Betalade för en timme och började ta av mig. När hon kom in börjar en ok massage men eftersom hon också kände igen mig från förra stället så kom frågan om extra redan efter några minuter. Vi kom överens om naket bj för 500, men mer massage först. Hon ställde sig upp och tog av sig allt innan hon fortsatte massagen. Alltid härligt med mer hud mot kroppen.
När hon kom ner till rumpan blev det det väldigt intensivt runt rövhålet och jag fick ett par fingrar där. Jag tände hårt på det och började vända på mig. Hon började slicka lite på kuken som blev hård direkt. Men ytterligare fingrar där bak på mig började hon suga och humma lite. Det vibrerade skönt och jag kunde inte hålla mig länga. Tyvärr tog hon ut kuken precis när jag kom, så den härliga känslan att komma i en mun uteblev. Men riktigt skönt ändå. Hon drog långsamt ut fingrarna från min bak och tittade på dom. Hon frågade om jag kunde ta fler nästa gång. Maybe sa jag och hon log lite lurigt.
Sen blev det mer massage innan avtorkning med blöt handduk.
Citera
2019-05-30, 18:23
Medlem
EricssonAnders69s avatar
Första TM i Sverige efter att ha upptäckt att en massage kan bli hur skön som helst med extra tjänster i utlandet. Läste flera hundra inlägg här på FB och analyserade många salonger på TMG.
Tacksam för alla era inlägg och råd så här kommer något från mig.

Kom till salongen i norrort en halvtimme efter öppning men ingen öppnade.
Skulle gå men efter hundra meter såg jag en snygg thaitjej glida mot salongen så jag gick långsam tillbaka och ringde på. Hon öppnade men skulle inte massera mig, istället ringde hon ett samtal.

Jag näckade enligt FS ’manualen’ och väntade 10 minuter.
Tjejen som kom in var mycket snygg, en nio i mina ögon.
Massage var bra, mycket bra, hon kände att jag var upphetsat av det hela, och fick lugna mig ”slappna av bara” och fnissade. En hel del teasing som gjorde mig helt otrolig upphetsad.

Efter vändningen var det härlig massage av benen och hor råkade röra vid soldaten som var på helspänn. Frågan om extra kom och jag undrade vad som fanns på menyn. ”Allt du kan tänka dig, vad vill du ha”. Kom överens om FS.

Hon försvann en stund. Kom in igen, låste och började ta av sig. Satan vad snygg hon var!
Helt overklig att vara med en sådan snygg tjej. Hon började med en b2b, bjöd på allt och det blev en 69 där hon gillade vad jag gjorde. Tyvärr gillade soldaten inte kondomen så själva knullandet gick inget vidare, hon var också ganska trång och jag är ganska välutrustad, och det fungerar inte för mig när det ser ut som om hon försöker men inte klarar av supersalamin. Så vi avslutade med en 69.

När jag kom ut snackade hon med en annan tjej, mycket fnissande, också jätte snygg och de hade visst diskuterat det hela, jag fick ett vackert leende och hon viskade att det skulle vara hennes tur nästa gång.

Detta var första besöket och nu var jag fast, det blev många återbesök och hitraten på extra är fortfarande 100%, därav FS ungefär 75%. Dyr hobby tyvärr men svårt att sluta.
Citera
2019-05-30, 18:28
Medlem
Rådjursögat som nämns här ett par gånger den senaste tiden låter bekant. En detaljfråga bara för att bekräfta/utesluta att det är samma person jag tänker på: talar hon svenska?

@EricssonAnders69, lät ju hur trevligt som helst!
Citera
2019-05-31, 12:03
Medlem
Kunskapsbankens avatar
Ni har tur där uppe i Huvudstaden, Vi i söder har inga såna här 10 poängare!
Mycket bra recension! Härlig läsning.

Citat:
Ursprungligen postat av EricssonAnders69
Första TM i Sverige efter att ha upptäckt att en massage kan bli hur skön som helst med extra tjänster i utlandet. Läste flera hundra inlägg här på FB och analyserade många salonger på TMG.
Tacksam för alla era inlägg och råd så här kommer något från mig.

Kom till salongen i norrort en halvtimme efter öppning men ingen öppnade.
Skulle gå men efter hundra meter såg jag en snygg thaitjej glida mot salongen så jag gick långsam tillbaka och ringde på. Hon öppnade men skulle inte massera mig, istället ringde hon ett samtal.

Jag näckade enligt FS ’manualen’ och väntade 10 minuter.
Tjejen som kom in var mycket snygg, en nio i mina ögon.
Massage var bra, mycket bra, hon kände att jag var upphetsat av det hela, och fick lugna mig ”slappna av bara” och fnissade. En hel del teasing som gjorde mig helt otrolig upphetsad.

Efter vändningen var det härlig massage av benen och hor råkade röra vid soldaten som var på helspänn. Frågan om extra kom och jag undrade vad som fanns på menyn. ”Allt du kan tänka dig, vad vill du ha”. Kom överens om FS.

Hon försvann en stund. Kom in igen, låste och började ta av sig. Satan vad snygg hon var!
Helt overklig att vara med en sådan snygg tjej. Hon började med en b2b, bjöd på allt och det blev en 69 där hon gillade vad jag gjorde. Tyvärr gillade soldaten inte kondomen så själva knullandet gick inget vidare, hon var också ganska trång och jag är ganska välutrustad, och det fungerar inte för mig när det ser ut som om hon försöker men inte klarar av supersalamin. Så vi avslutade med en 69.

När jag kom ut snackade hon med en annan tjej, mycket fnissande, också jätte snygg och de hade visst diskuterat det hela, jag fick ett vackert leende och hon viskade att det skulle vara hennes tur nästa gång.

Detta var första besöket och nu var jag fast, det blev många återbesök och hitraten på extra är fortfarande 100%, därav FS ungefär 75%. Dyr hobby tyvärr men svårt att sluta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in