Citat:
Jag har numera nästan uteslutande gått till ställen där jag bara får massage, riktigt kompetent sådan.
Men ibland vill man busa till det lite så jag beslöt mig för att göra ett återbesök på en av de mindre seriösa salongerna.
Fick en riktigt kompetent massage till min överraskning, tyckte jag kände igen kvinnan från någon annan salong.
Strax innan vändning kom det in en annan kvinna och tog över massagen, nu blev det mer teasing än massage och sedan dags för vändning, såg då att kvinnan var väldigt tight i kroppen, men lite äldre, 45-ish.
Hon började sälja in extra, allt utom fs fanns på menyn och inte med henne utan det skulle utföras av en ung tjej sade hon.
Tråkigt tyckte jag för denna kvinnan föll mig i smaken, nästa gång sade hon (jo tjena tänkte jag, kommer aldrig hända).
Nåväl, den unga tjejen kom in och började utföra sin grej (bj), vilket hon var j-vligt duktig på, jag brukar ha svårt att komma med enbart bj men bruden kunde sina saker, dessutom svalde hon varje droppe.
Märkligt upplägg som jag aldrig varit med om tidigare, föredrar att samma tjej utför alla moment.
Men ibland vill man busa till det lite så jag beslöt mig för att göra ett återbesök på en av de mindre seriösa salongerna.
Fick en riktigt kompetent massage till min överraskning, tyckte jag kände igen kvinnan från någon annan salong.
Strax innan vändning kom det in en annan kvinna och tog över massagen, nu blev det mer teasing än massage och sedan dags för vändning, såg då att kvinnan var väldigt tight i kroppen, men lite äldre, 45-ish.
Hon började sälja in extra, allt utom fs fanns på menyn och inte med henne utan det skulle utföras av en ung tjej sade hon.
Tråkigt tyckte jag för denna kvinnan föll mig i smaken, nästa gång sade hon (jo tjena tänkte jag, kommer aldrig hända).
Nåväl, den unga tjejen kom in och började utföra sin grej (bj), vilket hon var j-vligt duktig på, jag brukar ha svårt att komma med enbart bj men bruden kunde sina saker, dessutom svalde hon varje droppe.
Märkligt upplägg som jag aldrig varit med om tidigare, föredrar att samma tjej utför alla moment.
För länge sedan fanns det en dam som hade en väldigt speciell teknik vid HJ. Hon har framkallat de värsta sprut jag mäktat med hittills i livet.
Hon var dessutom grym på massage, så jag var där ofta. När det var dags för HJ brukade hon lägga en varm handduk över ögonen så att man slappnade av och öppnade porerna innan avslutande ansiktsmassage. Vid ett tillfälle åkte handduken på och jag slappnade av i kroppen bortsett lill-Bulten som gjorde det motsatta. Hon börjar pilla och dra. Det tog inte många sekunder innan jag insåg att det inte var den speciella supertekniken utan en helt vanlig, tafatt, handtralla.
Av med handduken och där sitter hennes kompis och rullar skinn! Hon hade suttit utanför massagerummet tyst som en mus under behandlingens gång.
Jag sprang upp och rusade ut till min favorit, som tyckte att vi fått så bra relation att det kändes konstigt att hjälpa mig. Gott så, men jag tycker ändå att hon borde ha frågat om det var ok innan.
Även råkat ut för att de föreslagit byte mellan massage och extra på andra salonger, men då har det varit uppgjort på förhand. Fast jag håller med om att det inte är önskvärt, jag vill bygga upp kemin under massagens gång med småprat och lite flirt. Blir det ingen kemi blir det inget extra.