Mina två sista besök för denna vistelse i hufvudstaden. Någon vecka sen då jag har varit upptagen med att flytta tillbaka och annat. Men här kommer de iaf, tyvärr mina två sista recensioner på ett bra tag framöver, då det inte finns något alls där jag bor. Men kommer naturligtvis att fortsätta läsa detta forum.
Besök 10:
Mitt i veckan och sista besöket med favoritmassösen :cry: . Hade avtalat en tid före och jag dyker upp en liten stund före det (kunde inte hålla mig så for några minuter tidigare från jobbet, hehe). Hon sitter i soffan och samtalar med några kollegor, en del som jag faktiskt inte haft nöjet att bli klämd på av. Hon lyser upp som en sol när jag kommer in och frågar om allt är bra. Jodå.
Blir visad till ett rum, tar en dusch som vanligt och näckar. Efter en liten stund kommer hon in och börjar massagen. Som vanligt är det bra, men efter en liten stund så säger jag att det tyvärr kommer bli sista gången jag kommer hit. Hon trodde först att jag skulle gå till någon annan salong och blev lite småsur. Men sen förtydligar jag att det beror på att jag ska flytta till en annan stad. Hon blir (eller iaf spelar) ledsen och säger att hon kommer sakna mig.
Massagen flyter på bra och hon vet vad jag gillar så det är lagom mycket hårt och sensuellt. Jag tycker att jag känner henne så väl att jag kan ta lite mer i henne också under massagen. Brukar försöka någon gång, men andra massörer brukar lite diskret ta bort handen och då undviker man att fortsätta. Men hon ser inte ut att ha något emot det alls, så jag smeker hennes lår och rumpa ovanpå hennes korta jeansshorts under massagen.
Efter vändning försvinner handduken mer och mer och till slut frågar hon om jag vill ha massage "där nere" idag också. Visst, säger jag och påpekar att jag även denna gång vill fingra henne. Hon går med på det och tar av sig shortsen och trosorna. Jag skrider till verket, samtidigt som jag fingrar henne med ena handen leker jag med henns bröst med den andra. Som alltid svårt att veta, men hon såg i alla fall ut att tycka om det, mycket blött och pulserande där nere. Hon blundade och kysste min arm vars hand var på hennes bröst upprepade gånger, till och med så mycket att hon missade när jag kom.
Hon fortsatte glatt att dra vidare i snabeln efter jag kommit och jag tyckte det var trevligt när hon njöt (eller iaf såg ut att göra det) så jag ville inte sluta heller, till slut så började det dock göra lite ont i pisslemen så jag frågade om hon var klar. Hon log och nickade, och jag sa att jag var klar också. Hon torkade av, klädde på sig och forsatte massera. Vid slutet låg jag på rygg och hon masserade huvudet och ansiktet, då lutade hon sig helt plötsligt frammåt och kysste mig på läpparna.
Efteråt sa hon upprepade gånger att hon kommer sakna mig och ville hon byta telefonnummer, avböjde det och gav henne istället en anonym mail-adress som vi har kommunicerat på några gånger sedan dess. Hon säger att hon ska fara tillbaka till thailand under vintern, vore trevligt om man kunde komma ner till Stockholm för det. Kanske prata med chefen om att jag tycker de borde ha mig på stockholmskontoret under någon vecka
Besök 11:
Helgen, på dagen före jag drog hem. Kände att jag behövde ett litet avbrott i packningen. Min favoritmassör ovan skulle dock vara ledig hela helgen så kunde inte gå tillbaka till mitt stammisställe utan prövade ett nytt ställe. Tog ett ställe på måfå i city som låg bra till och stod att de skulle ha öppet vid denna tidpunkt. Hoppade på lokaltrafiken och kom fram.
Just som jag går fram till dörren så ser jag att det står en thai-kvinna bakom och håller på att antingen låsa eller låsa upp. Visar lite med gester att jag vill in, hon öppnar och jag frågar om de har tid. "Ja, men du måste vänta ca 10 minuter". Inga problem tyckte jag, måste ändå duscha först. Hon säger att hon mest är här för att städa, de andra hade någon fest igår så de kommer inte in fören senare. Men jag blir visad, genom smala gånger i en lite skum lokal, till ett rum med låsbar dörr och går och duschar. Helt makalöst liten dusch för övrigt. Knappt svängrum, nu är ju Burksaltet inte den minsta (inte på någon ledd) personen i detta land men ändå. Det var riktigt trångt. Men fullt fungerande dusch med bra tryck så det funkar. Kommer tillbaka till rummet, näckar och lägger mig och väntar.
Hon kommer in efter en stund och sätter igång. Inser att jag faktiskt inte sagt vad jag vill ha, vilket hon också gör och frågar "Öhm. Visst ville du ha en timme?" "Japp, en timmes oljemassage." Hon är riktigt trevlig, sprallig och ser bra ut. Rätt kort och lite mullig, absolut inte fet eller stor på något sätt. Men inte heller trådsmal. Burksaltet gillar att klämma på allt utom de riktigt trådsmala så det är bara bra.
Hon har dessutom en trevligt massagestil. Många andra som jag fått massage av brukar sitta på sidan eller på madrassen nästan hela tiden. Bara vid något enstaka tillfälle i samband med att massagen "kräver" det så sätter de sig på en och trycker till. Inte denna, hon sitter hela tiden på ens röv, och det känns riktigt trevligt med hennes mjuka ben mot ens egna och trycket av henne vilandes mot en. Hon gör dessutom en konstig sak med fingrarna, som rör de runt samtidigt som hon masserar, som en vispeffekt, känns riktigt bra på musklerna.
Dags för vändning och handduken lyfts upp av henne just som jag vänder, och jag är inte säker på vad hon säger men hon säger något och fnissar lite. Möjligt hon sa "ohh.. rakad" vilket inte är helt 100% korrekt då Burksaltet inte är rakad, dock ansad. Men jag kände att det inte var läge att fråga vad hon sa. Massagen fortsätter och lite nu och då lyfter hon bort handduken och lägger till den på plats igen. Inte överdrivet, men mest bara för att undersöka om pisslemen är med i matchen. Vilket den är.
Mot slutet kommer frågan som väntat. Lite lustig detalj är att hon är den första som frågat "vill du ha extra?", de andra har bara frågat något i stil med "vill du ha massage där också?" samtidigt som de tagit lite i paketet. Hon frågade explicit om extra. Jag frågar vad som erbjuds. Överlag lite dyrt, och hade inte betalat för massagen heller, så fick ta med det i beräkningarna. 1500 för B2B och gick inte riktigt att förhandla mycket där, ännu mer för FS vilket inte kändes så intressant. Fick till slut till ett topless HJ för totalt 1000, vilket inkluderar kostnaden för massagen.
Hon tar av sig toppen och BH:n och fram kommer två små, men fasta bröst. Ok teknik vid HJ men inte den där riktigt bra (som hon ovan tex, hon är fan helt makalöst bra på att ruska tupp), trevliga bröst att klämma på och hon har ok inställning. Minus för höga priser och lite av känslan att de verkligen vill sälja så mycket de bara kan.
Efter avslutad massage blir det som vanligt glas vatten och snack i soffan. Inget särskilt där.
Som avslutning kan jag dra en liten högst ovetenskaplig slutsats eller teori. De som ligger i "city" är mer benägna att ha mer än vanligt HJ, dock mycket högre priser och själva massagen är oftast lite sämre. Har inte varit på något bordellställe, och inte säker på att jag vill heller. Tycker massagen i sig är halv nöjet och ligga och kåta upp sig samtidigt som det är avkopplande.
Av de som inte ligger i city så har jag varit nästan uteslutande i norrort, så mycket möjligt att mitt beslutsunderlag inte är helt korrekt. Men känns som att där fokuserar de mer på bra massage med HJ som avslutning till humanare priser.
Trist att detta fenomen med billiga massager och extra bara ser ut att finnas i stockholm, och till viss del i göteborg och malmö. Undrar hur det skulle gå att öppna en sådan i de lite större orterna norrut, nåja kanske någon driftig ägare läser detta och utökar verksamheten
Blev kanske en lite väl lång recension, men va fan. Man ska "leave on a high note" för att citera George,
http://www.youtube.com/watch?v=8YaaZZN9VYs
/Burksaltet