Jag hoppas också på att nya trailern innehåller lite mer info om själva storyn, vad det i grund o botten kommer handla om. Lär ju vara något djupare än bara pengar i sig, även om det uppenbarligen kommer vara en stor del av storyn.
Jag vill inte ha så mycket mer info om platser och saker att göra osv. Dom kommer knappast kunna hypa spelet mer på den biten, iaf inte för mig.
Platser, saker att göra och grejer (fordon, vapen osv) finns det redan info om så de har överträffat alla förväntningar när första trailern kom ut.
Tror ni att GTA Online kommer bli som en virtuell värld med olika länder och många städer och kanske några hundra spelare på servrarna så småningom. Hur stort tror ni att GTA Online skulle kunna bli? Nu pratar vi storlek på kartan, antal städer, ev. antal länder osv.
Kommer nästa GTA (gissningsvis GTA VI) utspelas i en av städerna som (antagligen) kommer utvecklas i GTA Online eller blir det en helt ny stad som "läggs till" i GTA online, vad tror ni?
Självklart är det bara spekulationer det jag funderar om, skulle vara kul o veta hur ni andra funderar kring detta