2013-09-07, 17:56
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshback50
Fan vad spelbutiker suger kuk. Det bör ju vara så att ''vanliga butiker'' tar extra betalt för spel och att spelbutikerna har allt mycket billigare. Sen rånar de oss också när vi vill lämna in spel! Vilket jävla skit det är, överpris på spel när spel är det enda de tar in?
En spelbutik har inte lika stora marginaler och produkter som du kan handla. Dom är mer beroende av det där spelet du handlar än en stor butik. Att jämföra med tillexempel Mediamarkt som har tusentals olika produkter, som du kanske också köper av när du ändå är där, är således ganska dumt.

Varför tror du det alltid är dom stora kedjorna som har mellandagsreor? Folk åker dit för en vara men kommer ofta ut med 3-4 andra till som man inte hade planerat att köpa. När gjorde du det sist i en nisch-butik?

OnT: Har det pratats om någon snabbare save-lösning som i RDR där man kunde slå upp en "camping" lite var som helst och spara spelet? Hoppas inte det är auto-save bara och speciellt inte direkt efter ett uppdrag.
Senast redigerad av CommonKnowledge 2013-09-07 kl. 18:01.
2013-09-07, 18:33
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Varför? Det är ju en vanlig tisdag? Gäller samma pris på alla MM eller? När jag tittar på deras hemsida så ligger det på 529 inkl. frakt men står inget om vad frakten kostar.

I Skövde är det stängt för inventering. Tur att jag även bokat på andrs ställen.
2013-09-07, 18:39
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
OnT: Har det pratats om någon snabbare save-lösning som i RDR där man kunde slå upp en "camping" lite var som helst och spara spelet? Hoppas inte det är auto-save bara och speciellt inte direkt efter ett uppdrag.

Blir fan galen om det är auto-save, hatar spel där man inte får välja när man vill spara

Det har ju vart lite prat om att en husbil är en potentiell sparpunkt likt den portabla campingplatsen i Red Dead Redemption, något jag skulle välkomna med öppna armar

Sjukt nice om man kunde uppgradera en husbil i en auto-shop med sparpunkt för att sedan kunna spara vartsomhelst, och då endast husbilar då dessa är ett rörligt hem.
2013-09-07, 19:16
Medlem
LnZs avatar
Citat:

I GTA IV var det ju autosave efter varje uppdrag, i Ballad of gay Tony kom även checkpoints under uppdrag.

Man kunde även spara manuellt, vet inte om man kunde stänga av autosave dock.
2013-09-07, 19:39
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LnZ
I GTA IV var det ju autosave efter varje uppdrag, i Ballad of gay Tony kom även checkpoints under uppdrag.

Man kunde även spara manuellt, vet inte om man kunde stänga av autosave dock.
Autosave kunde stängas av.
2013-09-07, 20:22
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Varför? Det är ju en vanlig tisdag? Gäller samma pris på alla MM eller? När jag tittar på deras hemsida så ligger det på 529 inkl. frakt men står inget om vad frakten kostar.
Ingen aning, han sa något om inventering ingen aning vad det betyder ens
Var mest glad att det var rätt bra pris (499)
2013-09-07, 21:04
Medlem
herrmuss avatar
http://www.ign.com/videos/2013/09/07/grand-theft-auto-v-your-questions-answered

Ca 30 min Q&A med IGN som lirat GTA V. Vet ej hur mycket mer man kan krama ur dom men kanske är värt en titt
2013-09-07, 21:21
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmus
http://www.ign.com/videos/2013/09/07/grand-theft-auto-v-your-questions-answered

Ca 30 min Q&A med IGN som lirat GTA V. Vet ej hur mycket mer man kan krama ur dom men kanske är värt en titt
Tack
Vi kan då konstatera att man INTE behöver tanka bilarna.
Både bra och dåligt tycker jag
2013-09-07, 21:46
Medlem
499 kr låter bra och jag hoppas att vi som bokat det får det innan den 17e kanske den 15 annars är det bara onödigt nästan vet ej hur mycket det kommer kosta men en ny kontroll kostar 599kr och för visa kostar GTA 499 det är galet.
2013-09-07, 21:47
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Hur blir det med att förhandsboka? Måste man stå och köa i flera timmar för att få sitt exemplar?
2013-09-07, 21:48
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Hur blir det med att förhandsboka? Måste man stå och köa i flera timmar för att få sitt exemplar?
Vad finns det för anledning till att förhandsboka något om du måste stå i en kö för att få ett exemplar?
2013-09-07, 22:18
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Vad finns det för anledning till att förhandsboka något om du måste stå i en kö för att få ett exemplar?

Genom att förhandsboka har du ju garanterat ett spel när du når fram först i kön, för köa lär man få göra även om man har bokat...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in