2013-08-08, 21:21
Medlem
Reverentias avatar
Jag hoppas verkligen att detta spelet inte blir en lika stor besvikelse som GTA IV. Men efter att man har kollat på gameplay-trailern så tycker jag att det ser extremt nice ut!
2013-08-08, 22:00
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Elders React to Grand Theft Auto V
http://youtu.be/3Jyo62HaeFs

Ganska kul faktiskt
Hahaha fan va bra! Tack för klippet!
2013-08-08, 22:16
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
GTA utan fusk? Hoppas bara att fusken är roligare den här gången, IV var lite för seriösa fusk. Saknar fusket i SA där alla sprang runt i bikini och gick rampage med dildos!
Fast mods lär man väl alltid kunna ha.
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Elders React to Grand Theft Auto V
http://youtu.be/3Jyo62HaeFs

Ganska kul faktiskt
Tack. Kul var det
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Känner mig fortfarande skeptiskt, känns konstigt att ett spelföretag aktivt försöker "förbjuda" folk från att fuska, vill folk fuska så ska dom väl få göra det men de förstör ju bara för sig själva om dom gör detta under storyn

Det däremot lät extremt bra, så jävla tråkigt om man fuskar under storyn...
Man lurar sig själv, det håller jag med om.
Har själv bara fuskat på ett uppdrag av alla Rockstar spel och det var ett efterblivet uppdrag i SA

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
Jag hoppas verkligen att detta spelet inte blir en lika stor besvikelse som GTA IV. Men efter att man har kollat på gameplay-trailern så tycker jag att det ser extremt nice ut!
Är så trött på dessa kommentarer. IV var ett mycket bra spel och jag dödade extremt många timmar med det.
Jag hade dock ett liv när det släpptes så när jag fick reda på dess existens så hade det redan funnits en månad eller så. Därför antar jag att jag inte har några större förväntningar och därmed inte blev besviken.
Senast redigerad av Kickex 2013-08-08 kl. 22:19.
2013-08-08, 22:28
Medlem
Lite OT men hoppas man slipper sånt här..

https://i.chzbgr.com/maxW500/6544419584/h9E56514E/
2013-08-09, 12:32
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Är det bara som inte kommer slänga miljoner $$$ på bilar om ens alls? Jag menar, jag kan inte påstå att jag kör så pass "vänligt" att dom kommer hålla någorlunda länge ändå...
Och vi vet ju alla vad spelet heter.
Jag kanske vill skapa min ultimata fantasi bil en enstaka gång eller så men annars är det en funktion jag skulle klara mig utan även om jag är glad att den finns

Fick mig att tänka på San Andreas: MTA.
Online modden till San Andreas.

Jag och kusinen var på en server som var mer som ett RPG ala GTA. Alla var med i olika gäng.
Man samlade på sig pengar och så vidare. Det fanns ett garage som var ganska populärt, där man kunde modda bilen och så vidare.

Jag och kusinen stod utanför garaget då vi visste att det var en person där inne och moddade sin bil, hans gäng fanns runt hörnan och väntade. Så fort han kom ut ur garaget så kastade jag ut honom ur bilen och snodde den, kusinen min hoppade in i passagerarsätet och vi drog iväg.

Fy helvete vilken känsla det var, speciellt med hans jävla gäng precis bakom i hög hastighet skjutandes på oss.
Kändes som rena action-filmen! Kommer aldrig glömma det.

Hoppas att GTA 5 bjuder på samma!
2013-08-09, 14:33
Medlem
Reverentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Vad var det som var dåligt med GTA IV? Personligen anser jag att IV var nästan lika, om inte exakt lika, bra som san andreas. Fast samtidigt så är det svårt att jämföra dom två spelen, lite som att jämföra äpplen och päron. Vice city var, apropå ingenting, också helt underbart.

Jag tyckte att handlingen i GTA IV var mycket sämre än vad den var i dom tidigare spelen. Gameplayen var det absolut inget fel på.

Sedan fanns det en massa små saker som man saknade, te.x att kunna köpa och pimpa bilar, klippa sig samt tatuera sig och köpa nya fräscha bostäder runt om i staden.
2013-08-09, 15:24
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
Jag tyckte att handlingen i GTA IV var mycket sämre än vad den var i dom tidigare spelen. Gameplayen var det absolut inget fel på.

Sedan fanns det en massa små saker som man saknade, te.x att kunna köpa och pimpa bilar, klippa sig samt tatuera sig och köpa nya fräscha bostäder runt om i staden.

Själv blev jag ganska trött på att Roman eller någon annan konstant pinglade en på telefonen och ville bowla, Speciellt när man var som mest upptagen. Men spelet i övrigt var det inget fel på enligt mig. Dock var det tråkigt att inte kunna pimpa bilar som man ville (Visst, Man kunde måla om dem i Pay n Spray men det var bara det man kunde göra med bilarna).
2013-08-09, 15:50
Medlem
BRZMs avatar
Hoppas att man kanske kommer att få se Vercetti skymta förbi i något sammanhang! Vore nice för oss nostalgiker! Vice City är nog mitt favorit-GTA
2013-08-09, 16:14
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Hoppas att man kanske kommer att få se Vercetti skymta förbi i något sammanhang! Vore nice för oss nostalgiker! Vice City är nog mitt favorit-GTA

Grand Theft Auto-serien utspelar sig i tre olika universum: 2D, 3D och HD - där HD innebär GTA IV och GTA V. Innehållet, karaktärerna och händelserna i de tre olika universumen har absolut noll /inverkan på varandra. Det som existerar i det ena universumet behöver inte nödvändigtvis existera i det andra.

Tyvärr, Men det händer inte.

Det fetstilta är förresten saxat dirr från moderatorsmeddelandet när man postar, Läste du inte det?
2013-08-09, 16:23
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
Grand Theft Auto-serien utspelar sig i tre olika universum: 2D, 3D och HD - där HD innebär GTA IV och GTA V. Innehållet, karaktärerna och händelserna i de tre olika universumen har absolut noll /inverkan på varandra. Det som existerar i det ena universumet behöver inte nödvändigtvis existera i det andra.

Det fetstilta är förresten saxat dirr från moderatorsmeddelandet när man postar, Läste du inte det?

Så jävla onödigt att dem ska hålla på o dela upp serien i olika universum, fan spelar det för roll om nån gammal karaktär gör en cameo. Bara uppskattat av fansen
2013-08-09, 16:47
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson

Nej, jag läste inte så noggrant.

Fan vad fult gjort av Rockstar. Men men, det blir nog ett bra spel ändå!
2013-08-09, 16:49
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Så jävla onödigt att dem ska hålla på o dela upp serien i olika universum, fan spelar det för roll om nån gammal karaktär gör en cameo. Bara uppskattat av fansen

(Min fetning) Precis det jag hoppades på. Undrar varför dem har valt att göra så här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in