2013-08-11, 11:11
Medlem
TKD_1337s avatar
Ancelotti:

Citat:
When asked about possible exits from the club, he said: "Khedira is staying and Coentrao is thinking about it. The player is the one who has to decide and that is very good. With Di Maria there is no problem and he is going to stay with us". The same response was given about Cheryshev: "He is staying with us and will arrive next week". Finally, he do not rule out a return to the United States: "Everything went very well, the stadiums are fantastic and I would have no problem coming back".

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actualidad_Primer_Equipo_en/1330156387995/noticia/Noticia/Ancelotti:__The_last_preseason_match_was_very_good ,_we_were_focused_and_played_with_intensity_.htm

Det har ryktats om att Tottenham vill ha Coentrao.
2013-08-11, 11:25
Medlem
Förresten för nån vecka sedan var det mkt snack om Martinez till Napoli? Vad hände med det ryktet?
2013-08-11, 11:35
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Förresten för nån vecka sedan var det mkt snack om Martinez till Napoli? Vad hände med det ryktet?

Napoli stannade vid €32 miljoner samtidigt som Porto kräver €38 miljoner. Deras säsong har ju dragit igång nu, med gårdagens kross i supercupen, så den klubben som vill åt honom lär behöva hosta upp vad Porto kräver.
2013-08-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Napoli stannade vid €32 miljoner samtidigt som Porto kräver €38 miljoner. Deras säsong har ju dragit igång nu, med gårdagens kross i supercupen, så den klubben som vill åt honom lär behöva hosta upp vad Porto kräver.
Tack för svar.

Fan Porto börjar bli som de engelska storklubbarna knappt en portugis på plan.
2013-08-11, 12:07
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Martinez har, vad jag förstår, en utköpsklausul på €40M, är det en vecka kvar på fönstret och Arsenal inte satt en anfallare än kan jag tänka mig att Wenger överväger. Gäller ju dock att övertyga spelare.

Det senaste jag läste angående Eto'o var att han kunde tänka sig att gå ned i lön och att han ville spela i Napoli, men att Arsenal skulle ge sig in i leken.

Doumbia är 25 år, vann skytteligan i Ryssland säsongen 11/12. Var skadad hela hösten 2012, nu tillbaka och gör mål igen. 38 mål på 63 matcher för CSKA i ligan sen 2010.

Som sagt inte en chans att Wenger pyntar €40m för Martinez.

Tveksam till ifall Doumbia är tillräckligt bra. I bästa fall marginellt bättre än Poldi, och då kan det lika gärna vara. Ser väldigt gammal ut för att vara 25 också, alltid misstänksamt med afrikafödda spelare.
2013-08-11, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Tack för svar.

Fan Porto börjar bli som de engelska storklubbarna knappt en portugis på plan.

Porto har mer blivit som ett företag som förädlar talang från Sydamerika för att sen oftast sälja till överpriser till större europeiska klubbar.
2013-08-11, 12:54
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Leandro Damiao är väl fortfarande på marknaden vad jag förstår, Benteke kanske går att lösa.
Rätta mig om jag har fel, men Bentele blir väl svår att lösa för kritade inte han på nytt för villa?
2013-08-11, 13:30
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Leandro Damiao är väl fortfarande på marknaden vad jag förstår, Benteke kanske går att lösa.

Går det ens att lösa honom? Känns som att flera klubbar försökt knyta till sig honom utan att lyckas. Verkar ha en skitkonstig agent.
2013-08-11, 13:44
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

I jämförelse med Paulinho är Gustavo en begränsad mittfältare med två cementblock till fötter. Han har långt i från samma dynamik, spelsinne och känsla för att balansera spelet. Defensivt skicklig men inte så mycket mer.

Fast dynamik har ju inget med klokhet eller bra fötter att göra. Gustavo är en bättre passningsspelare, det tycker jag borde vara givet. Jag vill ha en spelare som håller i mittfältet, säkrar bakåt, samt har en bra grund i passningsspelet. Där passar Gustavo in betydligt bättre än Paulinho...
2013-08-11, 13:49
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Rätta mig om jag har fel, men Bentele blir väl svår att lösa för kritade inte han på nytt för villa?

Visserligen, men man kan ju utgå från att det finns en klausul i detta kontrakt. Hursomhelst verkar inte Benteke helt borttagen från marknaden att döma av att det fortfarande ryktas kring honom.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Går det ens att lösa honom? Känns som att flera klubbar försökt knyta till sig honom utan att lyckas. Verkar ha en skitkonstig agent.

Ja, lite tredjepartsintressenter som ställer till det också. Men samtidigt är ju själva idén med tredjepartsägare att han till slut ska säljas, så till slut ska väl även han hitta över till Europa.
2013-08-11, 13:50
Medlem
Någon som hört något om Hulk? Det verkar inte som han kommer röra sig eller? Borde inte Wenger & co vara intresserade av brassens tjänster med Gervinho på flykt?
2013-08-11, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fast dynamik har ju inget med klokhet eller bra fötter att göra. Gustavo är en bättre passningsspelare, det tycker jag borde vara givet. Jag vill ha en spelare som håller i mittfältet, säkrar bakåt, samt har en bra grund i passningsspelet. Där passar Gustavo in betydligt bättre än Paulinho...

Undrar hur din åsikt varit om Paulinho gick till Arsenal och Gustavo till spurs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in