2013-08-11, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Ancelotti:

Det har ryktats om att Tottenham vill ha Coentrao.

Är inte det bara som en del i övergångssumman för att få över Bale? Tror inte Spurs vill köpa Coentrao bara sådär.
2013-08-11, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oliversppl
Någon som hört något om Hulk? Det verkar inte som han kommer röra sig eller? Borde inte Wenger & co vara intresserade av brassens tjänster med Gervinho på flykt?

Den dag som Wenger betalar 50-60 miljoner Euro för Hulk är den dag som Zlatan slutar vara pengakåt dvs kommer aldrig att hända.
2013-08-11, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Angående Gustavo så är det intressant att Paulinho är superhypad, medan den han spelar bredvid i landslaget inte ens är en världsklassmittfältare. Att många säger sitt om Gustavo nu kan ju ha att göra med att det är just nu ryktena har varit om honom... Sedan tycker jag han passar alldeles ypperligt i Arsenal. Han är defensivt skicklig på alla punkter, men har också helt okej fötter, vilket inte gör honom till en box-to-box, utan till en perfekt hållande mittfältare. Exakt en sådan vi behöver. Jag ska inte heller komma ifrån det romantiska faktumet att han råkar vara väldigt, väldigt lik Gilberto Silva i spelstil.

Jag ser heller inget konstigt med att tycka att Gustavo är bättre än Paulinho.
Du menar alltså att en spelare som inte ens är i närheten av att få speltid i Bayern är en världsspelare? Tror du det räcker med bänkspelare från den tyska ligan för att vinna PL? .
2013-08-11, 14:34
Medlem
Ang Hulk.
Med tanke på de pengar Zenit har lär han kosta att lösa ut så nej. Är han värd det?

Verkligen synd att han gick till Zenit.
2013-08-11, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Du menar alltså att en spelare som inte ens är i närheten av att få speltid i Bayern är en världsspelare? Tror du det räcker med bänkspelare från den tyska ligan för att vinna PL? .

Bayern har ju en störd bredd på mittfältet. Idel världsspelare och spelare med potential att bli världsklass. Så du kan knappast döma ut någon som är bänkad i världens just nu bästa klubblag. Eller är Götze och Thiago också mediokra för att de är bänkade?
2013-08-11, 14:40
Medlem
Rooney är "not fit" för matchen mot Wigan
2013-08-11, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av randomzz
Rooney är "not fit" för matchen mot Wigan

Undrar varför.
2013-08-11, 15:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av das-boot
Undrar hur din åsikt varit om Paulinho gick till Arsenal och Gustavo till spurs.

Inte så annorlunda. Med vissa skillnader har vi Ramsey, men i viss mån Wilhsere som redan är dynamiska med hyggliga defensiva kunskaper. Således får vi ut mer av Gustavo än Paulinho.
2013-08-11, 15:02
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ

Sen när blev en startspelare i Brasilien inte en världsspelare...
2013-08-11, 15:09
Medlem
Whitewidow1s avatar
Arsenal borde ta en titt på Eto'o som reservplan, tror han har ett par år kvar att ge.
2013-08-11, 15:15
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Sen när blev en startspelare i Brasilien inte en världsspelare...
Ramires var väl startspelare ett tag för Brasilien? Jag gillar honom som spelare men jag vettefan angående "världsspelare". Det beror på hur man definierar uttrycket antar jag.

Angående Rooney så är jag verkligen nyfiken på hur det kommer att lösa sig. Jag har hela tiden varit helt övertygad om att han inte kommer till SB, men nog måste de ha meddelat honom om det?
Om det inte finns andra realistiska alternativ så kan man undra vad han försöker åstadkomma. Han gör sig knappast omöjlig för att roa sig själv, det måste finnas ett underliggande spel där någonstans men jag vet inte vad hans endgame är i det hela.
Han lär knappast få ett bättre kontrakt, de lär knappast släppa honom billigt eller till en konkurrent, så den enda realistiska utgången är att han får en transfer till ett utländskt lag, men då känns i princip bara Real eller Bayern någorlunda realistiska, och ingen av de verkar ha visat något större intresse.

Är han och hans agent bara otroligt kortsiktiga/korkade, eller har de anledning att tro att han faktiskt kan tvinga igenom en flytt till en rival i ligan?
2013-08-11, 15:16
Medlem
Whitewidow1s avatar
Ser tydligen ut som att Arsenal redan är ute efter Samuel Eto'o, bara google söka. Bättre att sprida budgeten på fler positioner, jag tror Eto'o är kapabel att göra 20 mål i ligan 2år till och tillsammans med giroud så kanske de blir ett riktigt vasst anfallspar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in