2013-07-21, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Får panik på att United inte förstärker, visserligen totalt överlägsna i PL förra säsongen, men vafan! Måste väll ändå sikta högre.
Eller väljer man att ta ett "mellanår" och satsa på ungdomarna?

Snälla helt sjukt tidigt in i Silly.. Nu den börjar typ! United och fler andra klubbar värvar som mest i slutet av silly! Tänk er förra året, vilka av er trodde att RvP skulle till United vid den här tiden? Ingen hade ens tänkt tanken.
2013-07-21, 20:41
Moderator
zanteras avatar
Nja, halva Silly har ju gått snart. Sedan är det väl mer det faktum att det börjar dra ihop sig och ingenting händer. Skulle gissa att de flesta (mig själv inkluderad) föredrar när affärerna blir klara tidigt och spelaren kan komma in och få en försäsong med laget, och komma in i gänget. Inte en panikvärvning sista dagen där spelaren kastas rakt in i en ny miljö.
2013-07-21, 21:36
Medlem
4522s avatar
Real har accepterat Napolis bud på €37 miljoner + 3 i bonusar för Higuain. Jag kan tycka att det är en hutlös summa. För det priset ska man få en anfallare som på egen hand är kapabel att lyfta laget till en ny nivå. Jag är inte alls säker på att Higuain är den spelaren. Han kommer göra mål, det är jag säker på, men räcker det verkligen.
Senast redigerad av 4522 2013-07-21 kl. 21:38.
2013-07-21, 21:41
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
En positiv nyhet för Arsenal. Santos drar hem till Brasilien för gott. http://www.arsenal.com/news/news-archive/santos-completes-transfer-to-flamengo

Sägs att Gervinho är nära Roma också.
2013-07-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Real har accepterat Napolis bud på €37 miljoner + 3 i bonusar för Higuain. Jag kan tycka att det är en hutlös summa. För det priset ska man få en anfallare som på egen hand är kapabel att lyfta laget till en ny nivå. Jag är inte alls säker på att Higuain är den spelaren. Han kommer göra mål, det är jag säker på, men räcker det verkligen.
Nu kommer ju Real vara ute efter en hygglig anfallare. Varför bytte de helt enkelt inte bara Callejon (10M€) + Albiol (12M€) + Higuain (37M€) + 5M€ mot Cavani (64M€) så hade de löst det problemet?
2013-07-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
PSG lär väl sälja Alex eller Lugano nu. Blir trångt på mittbacks positionerna i vilket fall.
Silva är given, sen är det Sakho, Marquinhos och Alex/Lugano som slåss om en position.

http://en.wikipedia.org/wiki/Diego_Lugano

Står att han är lånad till Malaga, var han det i våras med eller är det nytt?
2013-07-21, 21:50
Medlem
Citat:

Tror samma. Han är ingen Zlatan, han är en ren målgörare. Samt att hans track record i CL inte är det bästa.
2013-07-21, 21:58
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:

Känns som 10 miljoner för mycket. Benitez handlande imponerar inte riktigt, tycker jag. Ett knippe Real-reserver liksom. Varav Callejon och Albiol inte verkar vara några vidare spelare.

Ryktas att man erbjudit 20 miljoner för Candreva också.
Senast redigerad av snillet_1 2013-07-21 kl. 22:02.
2013-07-21, 22:05
Medlem
PSG och Manchester United rycker i Cabaye. Känns som att båda lagen är i behov av centrala mittfältare, kan mycket väl bli budkrig.
2013-07-21, 22:31
Medlem
juha_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
http://en.wikipedia.org/wiki/Diego_Lugano

Står att han är lånad till Malaga, var han det i våras med eller är det nytt?

Det var förra säsongen, han har även sagt att han vill lämna vilket han troligtvis också kommer göra även om intresset har varit ganska svalt.
2013-07-21, 22:45
Medlem
santacls avatar
Citat:

Va säger Arsenal nu? Sämsta transferfönstret i år igen ?
2013-07-21, 22:45
Medlem
Nebulins avatar
Citat:

€30 miljoner hade enligt mitt tycke varit en helt okej summa.. Jag menar, hur många världsspelare av den kaliber kan Napoli hoppas locka till sig trots kvalificerande till CL? Svider dock lite när man tänker på att Gomez gick för ca hälften av den summan (eller mindre?) till Viola när de hade lika långt kvar på sina kontrakt, även med hänsyn till att Gomez är ett par år äldre...

Vad är skälet till att Gomez valde just Fiorentina över alla andra lag som budade (däribland Napoli)? Staden och Montella?

Edit: Dock är ju inte affären klar ännu. Att bildrättigheterna av spelaren ska tillhöra klubben är Napoli stenhårda med, och det var ju bland annat därför som Cesar-affären sprack (och dels att han inte ville gå ner i lön...).
Senast redigerad av Nebulin 2013-07-21 kl. 23:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in